Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug) 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Aldrig har jeg følt mig så snydt…

Aldrig har jeg følt mig så snydt nogensinde.
Virkelig dårlig kundeservice
Mega snydere.

6 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Antwoord van Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Vi har fulgt kontrakt vilkårene til punkt og prikke. Sagen er, at man begynder at kræve, at vi skal arbejde gratis i strid med kontraktvilkårene. Derfor opsagde vi kontrakten med kontraktens opsigelsesvarsel. Når man får udskrevet faktura til Fake Your Beauty (virksomhed), som du har bedt om for privat rengøring, kan man vidst tale om snyd. Måske skulle man lige overveje hvem der snyder. Mvh MasterService ApS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårlig rengøring og dårlig kundeservice.

Dårlig rengøring og dårlig kundeservice.

Jeg kan IKKE anbefale Masterservice.
Mange forskellige rengørings medarbejder, bruger ikke altid den aftalte tid til rengøring og selskabet anderkender ikke hvis man mener at der er gjort dårligt rent.

22 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Antwoord van Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Kære Helle Nielsen,
Du har været kunde hos os siden december 2018, hvor vi er kommet fast på din adresse i Hvidovre. 8. marts 2019 sendte du en email om utilfredshed med Laila's arbejde. Den blev videresendt til Laila som du blev meddelt om i forventning til man klarede problemet indbyrdes. Siden hørte vi ikke noget fra dig og har ikke modtaget klager siden. Laila sendte email tilbage til os herom citat "Jeg syntes du skal sende en anden til den adresse, da hun er den type der vil have alt til halv pris, har gjort alt for at gøre hende tilfreds, bla rykket møbler for at komme under dem, og flyttet tæppe på barneværelse og lagt på lille bord for at vask under det, men hun er meget sart i alt hvad der har med rengøring at gøre". Den 25. januar 2021 modtog vi email fra dig som svar på vores meddelelse om Adelina stoppede arbejdet. citat "Tak. Det er dejligt at I orienterer om ny medarbejder. Det er vi kede af, vi har været meget tilfredse med Adelina. Alt det bedste til hende og hendes familie. Vi glæder os til at se Julia" Der er sendt email hver eneste gang om forventet ankomst forinden. Dem er der sendt rigtig mange af. Vi har ikke en eneste gang aflyst, men sendt en anden når der har.været sygdom, ferie o.lign. Du har derimod aflyst en del gange, undladt at betale hvor vi må sende påmindelser for at få betaling. Vi går ud fra utilfredsheden mere handler om vores opsigelse af kontrakten som desværre har været nødvendigt pga. arbejdsmarkedssituationen i Danmark indenfor rengøring. Det er lidt svært at forstå en næsten 3 år gammel sag skulle tilvejebring en pludselig opstået utilfredshed. Det er meget svært at få arbejdskraft indenfor rengøring især privat rengøring. Vi hører igen og igen udtrykket "Det er ikke min drømmejob". Møder medarbejderne tillige vanskelige kunder, forstærker det bare en umulig arbejdssituation for virksomheder i rengøringsbranchen indenfor privat rengøring. Virksomheder er underlagt arbejdstilsynet som stiller krav til arbejdsforholdene. Vi er helt tilfreds med vi fik aftalen opsagt med den adfærd du her udviser. Sørgeligt.
Med venlig hilsen
MasterService ApS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vi var meget glade for rengøringen, meeen

Vi var meget glade for rengøringen, som blev udført af Anastasiia, men ved hendes ferie kom der ingen erstatning. Da vi henvendte os for at høre hvor hun blev af fik vi en yderst ubehagelig behandling af en mand, ikke meldte tilbage som lovet. Derimod dukkede en afløser op 1½ time for sent, hvor vi måtte afvise hende da vi skulle ud af huset. Det forsøgte manden så at "tørre af" på os ved at lyve om kontrakten - uden at have læst den.
Efterfølgende opsagde de kontrakten og forsøgte at fakturere den manglende rengøring, men rettede det hurtigt efter vores indsigelse.
Vores konklusion: Effektiv og sød assistent, men elendig og løgnagtig administrativ medarbejder.

18 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Antwoord van Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Kære Kirsten og Eigil Hansen,
Som der blev forklaret i telefonen sad den pågældende medarbejder fast på motorvejen i trafikken og kunne ikke komme frem. Vi havde ikke mulighed for at komme i kontakt med medarbejderen og kunne derfor ikke give en tilbagemelding inden vi vidste noget. Det er ulovligt at snakke i telefon medens man sidder i biler uanset trafikken er stoppet eller ej. Der blev vi beskyldt for at lyve som nu udbredt i offentlig medie. Ligefrem bevisbyrde gælder også for jer jf. straffelovens §267. Der er fremlagt beskyldning som du skal bevise. Medarbejderen var kørt helt fra Holbæk til Dagmarvej 18, Jyllinge og bliver så afvist ved ankomst. Vi ser en stærk uvillighed for at finde en løsning i mindelighed. Man kunne f.eks. lægge en nøgle som medarbejderen smider i postkassen når hun var færdig. Det er der rigtig mange andre kunder som kan finde ud af. Naturligvis var medarbejderen meget utilfreds med jeres behandling af hende at skulle køre fra Holdbæk for at blive afvist. Anastasia har ret til ferie som alle andre borger i dette land og iflg. dansk lov. Anastasia er orienteret om den dårlige adfærd der er udvist og meget tilfreds med samarbejdet er stoppet. Det fremgår af aftalen der skal betales hvis medarbejderen bliver afvist ved ankomst. Læs aftalens pkt. 18. Vi har ingen intentioner om at forfølge så små penge i retten trods aftalen er klar. Vi tillader os at aftalen ophører med øjeblikkelig virkning under henvisning til en væsentlig misligholdelse fra jeres side. Vi skal i den sammenhæng advare andre virksomheder mod at udføre noget arbejde for dem. Vi ser en utilstedelig og ubehagelig opførsel. Den eneste årsag vi tog disse mennesker som kunder, var pga. en anbefaling fra en af vores gode kunder. Hun vil blive underrettet om jeres adfærd og må bede hende om ikke at sende sådanne ubehagelige mennesker til os. Vi forbeholder os retten til at anlægge sag i civilretten for overtrædelse af straffelovens §267 for urigtige beskyldninger. TrustPilot er bare en pengemaskine som lever af at tage penge fra virksomheder for at få stjerner. Hvis ikke man betaler bliver det bare til holdeplads for de perfide. Tilfredse kunder henvender sig ikke på Trustpilot med mindre virksomheden opfordre kunder til det. Det gør vi ikke.
Med venlig hilsen
MasterService ApS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hold jer væk fra dette firma

Hold jer væk fra dette firma!
Selve rengøringen er der ikke noget at sætte en finger på.
MEN... Vi kontaktede dem dagen før vi skulle have rengøring, da vi havde et familiemedlem i isolation som nær kontakt, for at gøre opmærksom på dette og give dem valget om hvorvidt de ville komme eller en.
Jeg snakkede med en herre, der mente, at dette ikke var noget problem, da corona ikke var så slemt og der ikke var så meget af det mere.
Så de kom og gjorde rent. Vi har en aftale om, at de skal være her i 2,5 timer. Dog var pigen her kun i 2 timer.
Dagen efter får vi så en opsigelse, da firmaet mener vi ikke har gjort dem opmærksom på, at der er en i isolation i huset. Det skal siges, at personen befandt sig ude i garagen under hele rengøringen.
Vi er helt uforstående over deres opsigelse og kontakter dem derfor, samt oplyser, at hun kun var her i 2 timer og ikke de 2,5 som vi betaler for.
Herren vil ikke lytte til den manglende tid og er generelt ret grov og sviner os til.

4 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Antwoord van Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Vi blev ikke oplyst om der var tale om isolation. Det er dit ansvar at overholde isolationsreglerne og ikke vores. Der blev givet indtryk af der ikke var nogen reel risiko med flere negative coronatest. Medarbejderen får så en anden meddelelse. Medarbejderen arbejder derfor under stærk pres af helt urimelig karakter. Din kone ringer så næste dag for at få den aftalte tid sat ned til 2 timer. Så respektløst overfor andre mennesker. Sådanne kunder skal ikke være vores kunder. Helt uacceptabel adfærd som vi formoder tilmed er overtrædelse af isolationsreglerne. Medarbejderen oplyser i øvrigt hun var på adressen Themstrupvej 77, Haslev i 2½ time.

MasterService ApS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Meget fin rengøring

Damen som kommer her laver altid meget fin rengøring helt tilfredsstillende. Hun kommer altid på bestemt ugedag som aftalt. Det kan anbefales.

16 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hold jer langt væk

Gør dig selv den tjeneste at undgå enhver aftale med MasterService ApS. De søger konfrontation for at foranledige ophævelse af kontrakten hvorpå de så kræver betaling.

Vi havde under Corona krisen oplyst om at vi ikke ønskede rengøring da huset var i karantæne og alligevel mødte rengøringen op. Efterfølgende sendte de så regninger for 9 gange rengøring for manglende aflysninger.

Alle vores vægge blev ødelagte som følge af at rengøringen kørte støvsuger uden børste langs panelerne.

5 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Antwoord van Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Den 30. marts 2020 ankom vores medarbejder på adressen hvor der ikke forinden var meddelt aflysning af rengøringen. Aflysningen blev først afsendt på dagen kl. 8.24 hvor medarbejderen allerede var ankommet. Den 5. april modtager vi aflysning frem til og med 27. april, hvor vi bekræfter samme dag aflysning for hele april måned. Søndag den 3. maj 2020 kl 20.45 modtager vi aflysning af rengøring for næste morgen mandag den 4. maj 2020 med planlagt ankomst kl 8. Vi meddeler at aflysningen ikke er rettidig med aflysning en søndag aften med fremmøde mandag morgen, hvorfor vi må afkræve et gebyr. Det fremgår af aftalen at forsinkede aflysninger udløser et gebyr. Det bevirkede vi modtog en øjeblikkelig ophævelse af indgåede aftale af kunden, hvori der er en måneds opsigelse ved en måneds udgang og man havde frabedt sig rengøring fremadrettet.

Påstanden om ødelagte paneler modtager vi sent søndag aften den 3. maj og 2 måneder eller mere efter en påstået hændelse, da vi ikke har gjort rent på adressen siden 9. marts 2020. Vi får ingen oplysninger om hvornår det skulle være sket eller noget som kunne sandsynliggøre rigtigheden. Vi har gjort rent på adressen siden 23. september 2019 og frem til 9. marts 2020.

Vi har en klar opfattelse af en respektløs adfærd, som ikke bærer præg af at handle i god tro.

Med venlig hilsen
MasterService ApS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fuld tilfredshed med rengøringen

Vi har kun godt at sige om firmaet med søde og rare mennesker. Fuld tilfredsstillende rengøring og intet at klage på. Kommer endda ud på en lørdag når vi skal have gæster om søndagen uden prisen bliver sat op.

9 december 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tilfredsstillende rengøring vi kan…

Tilfredsstillende rengøring vi kan anbefale. Vi har været fast kunde igennem længere tid og være fuld tilfreds med den rengøring som firmaet har leveret. Det er en nydelse at komme hjem til et rengjort hus. Det kan vi varmt anbefale.

18 november 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rystende dårlig kundeservice samt…

Rystende dårlig kundeservice samt håndtering af kritik.

2 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Antwoord van Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Det er ikke en af vores kunder eller nogen vi har været i kontakt med. Profilen er oprettet i umiddelbart forlængelse af foregående kritik, hvorfor vi må antage profilen er oprettet af samme person som en fake/spam profil. Trustpilot har ikke sikkerhed for at hindre fake/spam profiler.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Genkender kritikken.

Genkender kritikken.

Først og fremmest, jeg kan virkelig genkende den kritik flere brugere her på Trustpilot har fremført, gør dig selv en tjeneste at læse dem igennem og lad så være med at begå det fejltrin, vi gjorde og ignorere disse og skele til de mere positive feedback, som kan produceres af enhver især når de er så korte og upræcist formuleret.

Man må også overveje hvorfor så mange mennesker bruger tid og energi til at sætte sig til tasterne.

Kundeservicen er helt ubeskriveligt ringe og pludselig dukker der en mandsperson op i dialogen, som man aldrig tidligere har haft dialog med.

To episoder har gjort at vi har opsagt servicen fra MasterService inden der er gået 3 måneder. Vi er i et kontraktligt forløb hvor MasterService kræver at vi betaler den sidste måned, det gør vi, men takker nej tak til de sidste 2 besøg, som vi kommer til at betale for.

Foruden at rengøringen kan udføres mere effektivt af os selv på kortere tid og mere grundigt; der er adskillige let tilgængelige steder i vores ejendom der aldrig har set skyggen af en klud.

De 2 pågældende episoder:
1) Vi påtalte at rengøringen ikke var tilstrækkelig i et af de bagerste rum i huset og får besked på at der ikke er tilstrækkelig tid, på trods af et grundigt indledende besøg, hvor alt blev gennemgået af den kvinde der er nævnt i flere af de kritiske indlæg.

Det skal siges at hun rengører fint, når hun selv er til stede, men man bør tage ansvar for hele sin stab, og måske endda dukke op ved kunden, hvis der er kritik, frem for at pudse en mandsperson på sagen, som ikke har været til stede en eneste gang i forløbet. Dybt uprofessionelt.

2) Vi har oplevet nøjagtigt samme håndtering, som er nævnt andetsteds her på Trustpilot, omkring skader i hjemmet.

Undgå dem her!

Kære Trustpilot, når I reviewer dette fremviser jeg gerne dokumentation i form af faktura for udført arbejde. Den anden anmeldelse af Laura kender jeg ikke til.

2 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Antwoord van Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Da jeg startede med rengøringen hos jer, blev i gjort opmærksom på boligen var i kraftig mangel på rengøring. Boligen gav overhoved ikke indtryk af der har været rengjort i længere tid. Den tid jeg foreslog og vurderede som et nødvendigt rengøringsbehov var i ikke tilfreds med, men ønskede kortere tid. Vi udfører derfor det der kan nås indenfor den tid kunden har ønsket. Efter første gang medarbejderen var hos jer, gør hun indvidere opmærksom på den afsatte tid ikke var tilstrækkelig, hvortil jeg svarede at kunden ikke ønsker mere tid, så hun må nå det som er muligt indenfor den afsatte tid. Da i efterfølgende henvender jer, gentager jeg det i allerede var gjort bekendt med, at den af jer fastsatte tid ikke er tilstrækkelig.

Der var en ældre vandskade på et areal på gulvet fra da vi startede. Efter aftalen opsiges får jeg en reklamation om at medarbejderen har påført vandskade samme sted. Det kan jeg naturligvis ikke bare godtage. Medarbejderen oplyser der ikke har stået vand på gulvet udover det som har været brugt til gulvvask.

Jeg er helt klar over Trustpilot er et sted hvor man udtrykker sin utilfredshed, hvor de tilfredse kunder ikke kommer medmindre man beder om deres anmeldelse. Jeg konstater anmeldelsen blev ændre ikke mindre end 4 gange og der kom en anmeldelse umiddelbart herefter fra en profil Laura vi aldrig har haft noget at gøre med som indlysende er en fake profil. Det har vi så anmeldt.

Med venlig hilsen
Margarita Nielsen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Jeg kan bestemt ikke anbefale at …

Jeg kan bestemt ikke anbefale at benytte Masterservice til rengøring i private hjem. Efter nogle måneder begyndte kvaliteten af rengøringen at falde hvilket jeg påpegede overfor ejeren. Hun beklagede og udtrykte selv utilfredshed med den medarbejder der havde udført arbejdet ved en enkelt lejlighed. Efterfølgende kom ejeren selv 1 time for at færdiggøre det manglende arbejde uden beregning. Ved næste rengøring kunne jeg konstatere at firmaet brugte egne rengøringsmidler til gulvvask af vores trægulve, selv jeg havde bedt om at gulvene altid bliver vasket med de produkter vi selv har og som er bedst egnede. Rengøringen blev gradvist mere overfladisk, og mistanken om at arbejdet blev udført hurtigere end aftalt, og det der blev betalt for, blev bekræftet ved sidste besøg inden vi ophørte med at benytte firmaet. Jeg kom hjem netop som firmaet ankom og efter 1 time gik de to personer, hvoraf den ene var ejeren, selvom der var aftalt 3 timers rengøring. Efterfølgende sendte jeg en sms til ejeren og gjorde opmærksom på at jeg ikke mente at skulle betale for mere en 2 timers arbejde. Det afstedkom flere sms og mailudvekslinger i en ubehagelig tone og med påstande om at jeg forventede at få gjort hovedrent, hvilket ikke kunne nås inden for den aftalte tid. I det hele taget en meget besynderlig tilgang til en kunde. Jeg orkede ikke dialogen og har derfor betalt for de 3 timer. Min oplevelse har altså været at firmaet startede fint op, men at kvaliteten af arbejdet gradvis blev dårligere, at man gik før tid og at den efterfølgende kommunikation var ubehagelig og uden vilje til anerkende at der blev snydt på vægtskålen.

18 juni 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Antwoord van Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

MasterService ApS har rengjort hos dig siden d. 11. nov. 2016 hver 14. dag aftalt til 3 timer pr. gang uden der har været nogen kritik eller klager i de 5 måneder frem til d. 31. marts 2017. Vi har som følge heraf naturligt ikke haft indtryk af, der har været nogen utilfredshed. Første gang MasterService bliver bekendt med kritik, var efter rengøringen d. 31. marts 2017, hvor der var 2 medarbejdere om rengøringen. Det må være misforstået, at MasterService ApS skulle have udtrykt utilfredshed med omtalte medarbejder, hvilket også ville være unfair overfor medarbejderen.

Man ville kun betale for 2 timer for rengøringen d. 31. marts, trods 2 medarbejdere havde gjort rent i 2 x 1½ time. For at imødekomme fremsatte klage og bevare et godt samarbejde kom MasterService ApS og udførte ekstra rengøring i en time uden beregning. Vi fandt dog ikke de fremsatte klager var berettiget, hvor nogle af klagepunkterne gik på ekstra rengøring med karakter af hovedrengøring udover det oprindeligt aftalte.

I november 2016 gjorde vi opmærksom på vi ikke påtager os at flytte rundt på tunge møbler for at rengøre inde bag arealer som ikke er tilgængeligt uden de tunge møbler flyttes. Indgåede aftale omfattede almindelig rengøring. Det blev d. 31. marts fremsat som klagepunkt og krav om at flytte møbler, samt kravet om ekstra rengøring inden for samme aftalte tid, hvilket naturligt ikke kan lade sig gøre, uden der bliver afsat tilsvarende ekstra tid ligefrem proportionelt. MasterService ApS har endvidere forpligtigelser overfor medarbejdere i forhold til APV som er lovpligtig.

Den 7. april (fredag inden palmesøndag) som var planlagt som erstatning for d. 14. april (langfredag), blev af dig aflyst uden at bede om en anden erstatningsdag. Således blev der ikke gjort rent i boligen i en måned mellem d. 31. marts og 28. april. Den 7. april kunne med fordel have været brugt til noget af det ekstra rengøring man ønskede. Den 28. april var vi 2 medarbejdere i 1½ time. Den elektroniske tidsregistrering for ankomst og afgang bekræftede tiden. Du var ikke hjemme da vi ankom, men du var hjemme da vi forlod stedet, hvor vi også sagde pænt farvel. Man ville forvente en uoverensstemmelse omkring tid blev afstemt medens vi var tilstede, men fik beklageligvis efterfølgende en sms med krav om en times dekort inden der var sendt en faktura, hvilket lignede en gentagelse af episoden d. 31. marts med krav om dekort.

På baggrund af de to på hinanden følgende episoder, fik vi indtrykket af manglende betalingsvilje med vedvarende krav om dekort, hvorfor vi meddelte, at MasterService ApS stoppede samarbejdet og ikke ville komme fremover.

Med venlig hilsen
MasterService ApS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

glæde

jeg havde helt opgivet, at få et pænt og rent hjem igen p.g.a. helbredet, men så fik jeg kontakt med masterservice- Alt er bare perfekt, så tusind tak til masterservice

6 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professionel rengøring

Vi har brugt MasterService i over ½ år og er fuldt ud tilfredse. Ejeren Margarita gør en ære i, at arbejdet bliver udført til punkt og prikke. De kommer altid til aftalte tid, og rengøringen er helt som den skal være. Kan kun anbefale dem. Thumbs up herfra.

19 februari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fin rengøring

Vi har fået rengøring af dem i et stykke tid og været meget tilfredse med deres service. Vi glæder os over at komme hjem til et rengjort hjem efter en travl dag og uden at skulle bekymre sig om det.

9 februari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hold jer langt væk - dårlig rengøring og ubeskrivelig grov kundeservice!

Ringede til MasterService for at købe rengøring af mit private hjem, 2 timer hver 14. dag.
Ejeren samt rengøringsdamen kom som aftalt og besigtede mit hjem og vi fik talt os frem til en rengøringspakke, der passede indenfor de to timer og mit budget.
Efter første rengøring var mit badeværelse dog gjort meget ringe rent - ingen kalkbehandlinger var udført og der var støvmærker på alle overflader. Jeg sendte fotos af dette til MasterService og spurgte på en konstruktiv måde om evt. de rengøringsprodukter der var brugt, var utilstrækkelige. Her fik jeg en uhøflig mail tilbage, hvori der stod, at der var gjort fint rent og at jeg bare skulle være tålmodig og at det ville tage lang tid af fjerne tynde kalkskjolder på armaturerne.
Næste gang der blev udført rengøring var badeværelset heller ikke gjort rent, men denne gang var det værre i resten af huset: der var tydeligvis ikke blevet støvsuget, der lå mad-, sand- og jordrester på gulvet, og mit sengetøj var blevet krøllet sammen på min seng - altså mit hjem var mere rodet end da jeg forlod det. Jeg skrev til MasterService, at jeg ikke ønskede at betale for den udførte rengøring. Til det modtog jeg endnu en meget uhøflig email hvor i der stod, at den udførte rengøring var fin nok (hvilket ejeren jo ikke kunne vide eftersom det ikke var hende der udførte rengøringen selv), at andre kunder var tilfredse (underforstået at jeg var for kritisk), at to timer var for lidt (hvilket jo var noget vi i fællesskab havde aftalt), at jeg mit badeværelse først ville blive rent efter mange rengøringer (mit hus er nyrenoveret, så vi taler om et nyt meget rengøringsvenligt hjem med meget lidt kalk på armaturerne) og at rengøringsdamen var meget ked af at få kritik (jeg havde bevidst på intet tidspunkt antydet at det var rengøringsdamensskyld, det var altså Masterservice der valgte at gøre det personligt, fremfor at forholde sig til den professionelle aftale om en bestemt rengøringsstandarder).
Dette blev starten på et langt tovtrækkeri, hvor MasterService opfordrede mig til at opsige kontrakten, hvorefter jeg blev bedt om at betale dobbelt pris for den udførte rengøring. Jeg har brugt tid på mail og telefonopkald for at forsøge at opnå en fredelig løsning og et økonomisk kompromis. Men ejeren af MasterService IVS er stædig, er dårlig til at kommunikere på dansk, vender og drejer sine argumenter som vinden blæser, laver aftaler de ikke kan holde (accepterede efter lang tid at slå halv skade så vi hver betalte halvdelen af regningen, hvorefter jeg blev ringet op og fik at vide at deres IT-faktureringssystem ikke kunne lave nye fakturarer og at jeg bare skulle betale det fulde beløb hvorefter hun ville komme og lægge differencen kontant i min postkasse), benægter sine egne ord (MasterService har efterfølgende fuldstændig benægtet at have aftalt at vi skulle slå halv skade) - i alle henseender en fuldstændig manglende evne til at kommunikere og samarbejde.
Sagen er endt med opkrævning fra tredjepart og trusler om at jeg vil blive stævnet i retten. Jeg har nu betalt den fulde regning (på 960kr) fordi jeg har givet op og simpelthen ikke ønsker at skulle i kontakt med MasterService nogensinde igen - heller betalte en regning på uretfærdigt grundlag end at skulle i kontakt med MasterService igen.
Så hold jer LANGT væk fra dette firma. Dårlig rengøringskvalitet og ubeskrivelig dårlig og grov kundeservice!

5 februari 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Antwoord van Masterservice ApS (Slettet profil, ikke længere i brug)

Det er beklageligt du ikke har været tilfreds med rengøringen. Din sagsfremstilling her er ikke helt genkendelig. Ved indgåelse af aftalen tilbage i sep. 2016 blev du gjort opmærksom på den afsatte tid ikke ville være helt tilstrækkeligt, men du insisterede på 2 timer, som blev afsat i aftalen. I din mail af 20. sep. 2016 skriver du dog "jeg tror 2 til 2,5 timer pr. gang hver 14. dag vil passe meget præcist". Aftalen blev således udfærdiget med almindelig rengøring i 2 timer hver 14. dag. Vilkårene i aftalen er ret tydelige. Der blev således udført arbejde i den tid som angivet i aftalen og ikke hovedrengøring indenfor 2 timer. I din første tilbagemelding d. 27. sep. 2016 skriver du "tak for rengøringen igår. Medarbejderen var her præcis kl.8, gulvene er blevet støvsugede og flyglet skinner, så det er dejligt". Der var utilfredshed omkring kalkaflejringer i badeværelset. Du skriver: "er stadig belagt med et tykt lag kalk". Det samme i køkkenet "bordpladen ser fin og ren ud, men tydeligvis ikke skrubbet i bund med kalkfjernermidler". "Enten skal der bruges nogle skrappere rengøringsmidler eller også skal der skrubbes mere i bund". Vi tilbød at komme og fjerne det tykke lag kalk ekstraordinært. Tilbuddet afslog du. Alternativt har der været foreslået at sætte tiden op en smule. Det blev også afslået. Man kan ikke rimeligvis forvente et tykt lag kalk fjernet første gang indenfor den begrænsede afsatte tid. Således blev der svaret "Hvis der har været kraftig kalkaflejring fjernes det ikke altid ved første rengøring, men kræver flere behandlinger før den fjernes helt og inden for de 2 timer som er afsat. Det retter sig dog normalt over flere gange". Vi skal naturligvis have betaling for den tid der er arbejdet hos dig, såvel som medarbejderen skal have løn, feriepenge mv. for sit arbejde. Da du nægtede at betale for udført arbejde blev sagen af principielle årsager sendt til vores advokat med henblik på retslig inddrivelse. I din mail til advokat virksomheden 2. feb. 2017 skriver du "Jeg ønsker at betale 0 kr.", hvorefter advokat virksomheden d. 3. feb. 2017 varsler retslig inddrivelse ved stævning. Det fremgår ikke af sagsakterne endnu, at der er indbetalt det skyldige beløb. Vi afventer. Mvh MasterService ApS.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer