Maturesforfuck Reviews 

28
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Je vous conseille d’éviter ce site D’escroc , il vous propose-leur site partenaire gratuitement et quand vous cliquez vous coil abonné et impossible de ce désabonner donc l’abonnement est renouveler a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I registered for 3day and then would like to discontinue my membership after 3 days usage; however when I choose to stop charging me the system still keeps charging me and the frequency is e... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

use site for several days, did not enjoy much, but cant say it bad or something. Just not my type. My advice - take 1 day trial to check it first, it costs .99 cent.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up to what I thought was a free site for women, only to find couldnt chat unless I paid even worse is admin keeps messaging me to get me to pay. latest I tried to log in today to find the sit... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Zakelijke diensten

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Mature Sex Dating. Meet Mature & Horny singles looking for adult fun! Use naughty mature chat to find senior single men and women for Over 50 Sex Dating!


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

28 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(28)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Je vous conseille d’éviter ce site…

Je vous conseille d’éviter ce site D’escroc , il vous propose-leur site partenaire gratuitement et quand vous cliquez vous coil abonné et impossible de ce désabonner donc l’abonnement est renouveler automatiquement au prix fort . Bon conseil à fuir

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hi,

We’re sorry to hear that your experience led to this impression. We value transparency and take trust-related concerns very seriously. We’d appreciate the chance to better understand your situation and provide clarification where possible. Please contact our support team at support@maturesforfuck.com, and we will assist you directly.

Best regards,
Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam website and easy to lost money

I registered for 3day and then would like to discontinue my membership after 3 days usage; however when I choose to stop charging me the system still keeps charging me and the frequency is every week.

And when I want to send the message to the customer service, I found the email address is fake address (message is bounced back to me)

Fake email address:
contactus@muturesforfuck
service@muturesforfuck

My membership No. is 3089708113

Please stop cheating and charging me

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email (support@MaturesForFuck.com).
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TRASH

This site is trash. Only AI accounts are on it!!!

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
The service doesn’t send messages from unreal and non­existent users as it would be a highly illegal action. We really care about your privacy and comfort when using our site. That’s why we’ve added two new options to protect you from scammers and other human factor inconveniences -block and report. If you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I payed for the 1 pound trial and next…

I payed for the 1 pound trial and next thing I see is a 22 pound transaction. It was so small on there I didn't see it. I would of never of payed 22 pound. I was willing to pay for the trial 1 day but not that. I want my money back but I know I probably wont get it.

26 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum is provided on the Payment Page. If you still face the issue - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bjr comm est ce possible qu'il y ait…

Bjr comment est ce possible qu'il y ait mes photos sur votre site c'est de l'usurpation d'identité la police a été prévenue une plainte a été déposée je suis emilie Darré et qqn usurpé mon identité sur votre site

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hi!
We do apologize for the inconvenience caused. Please, contact our customer support via phone or email so that we could assist you with your query.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total bluff

Total bluff .. I took a screen shot with a confession from their own system that it is an AI solution ... fake mf ... Try it for yourself .. ask any girl who start chatting with you if she still has her period ... and the answer will be No i can not as I am only an AI solution ...

3 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. If you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away. We work hard to keep our site fun and enjoyable, and we work hard to eradicate fraudulent people from the website. Our aim is to provide a genuine dating experience. We value you as our customer and appreciate any feedback that you send us.
We will certainly look further into your query and use your feedback to improve our service.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tylko boty

Tylko boty, zabawa dla dzieci i to droga.
Nie ma to najmniejszego sensu.

12 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
The service doesn’t send messages from unreal and non­existent users as it would be a highly illegal action. We really care about your privacy and comfort when using our site. That’s why we’ve added two new options to protect you from scammers and other human factor inconveniences -block and report. If you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They included a subscription to this…

They included a subscription to this site in another of their websites. After I renewed my subscription there, they taxed me 14.78 euro for this site as well. When I demanded my money back, they replied:
"We are very sorry that you were not aware of purchasing memberships on both partner site when you made the initial payment. We totally understand your frustration, but as the payment has already been taken, the only offer we can provide you with is our compensation."

I want my money back which were abusively taken from my account. As I se, they refuse to give them back.

Avoid this site at all costs.

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
We have a special offer '2 for 1' on the same payment page that offers to try two sites at one time. But you can refuse this offer by unmarking it. Also you could cancel any of these sites anytime before the expiration date.
We will certainly look further into your query and use your feedback to improve our service.
We do apologize for the inconvenience caused. Please, contact our customer support via phone or email so that we could assist you with your query.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Attention ARNAQUE

Attention ARNAQUE.
Si vous engagez un tchat, sachez qu'il s'agit de robot qui vous ferons de fausse réponse.
Pour des filles qui posent nues et qui ne demandent soit disant qu'à se faire sauter, il est pour le moins bizarre qu'elle ne vous diront jamais quand vous pourrez vous rencontrer ni où.
Faites-en la demande et vous verrez si on ne vous mène pas en bateau. Aussi, prenez la peine de regarder certaines photos vous verrez que les personnes qui sont indiquées comme étant à quelques kilomètres de chez vous sont parfois à l'autre bout du monde.
Le seul intérêt de ce site c'est qu'il vous montre des photos de femmes nues. Mais n'allez surtout pas plus loin en donnant votre numéro de carte bancaire, vous le regretterez amèrement. Car vous serez débité du montant qui vous aura été annoncé plus 47.49 euros chaque. La première mensualité se fera le lendemain du débit du montant annoncé.
Même pour la soit disant formule à 0.51 euros pendant 3 jours.
A éviter et à FUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIR à tout prix.

Faisant suite à votre réponse.
Vous vous croyez bien plus malins que tout le monde et il faut reconnaître que votre système de fraude est hautement sophistiqué.
En réalité, vous ne vous adressez pas à moi puisque vous savez pertinemment que j'ai chois la formule à 0.51 euros par jour pour essayer. Hors, il s'agit d'un un véritable attrape nigaud puisque quiconque la choisira, sera immédiatement débité de 47.49. les mentions que vous évoquez sont introuvables et savamment dissimulées. Puisque que c'est la que repose toute votre roublardise.
Juste après avoir réglé, je me suis rendu compte de la supercherie. Personne pour répondre, les soit disant profils sont de faux et se trouvent parfois dans des pays étrangers. J'invite chacun a bien regarder l'arrière plan de chaque photos pour se rendre compte du subterfuge.
Pour toutes ces raison, j'ai immédiatement décidé de supprimer mon compte. Or cela est impossible vous avez verrouillé le système de telle sorte que tout nigaud attraper ne puisse plus se rétracter. C'est ce qui s'appelle une ARNAQUE. Malheureusement pour vous je me suis rendu à ma banque et vous ne pourrez plus me prendre un centimes à l'avenir. Or ma banque m'a confirmé à partir de ce qui a été révélé par d'autres victimes que vous opérez des prélèvement mensuelles systématiques tant que la carte n'est pas mise en opposition.
A présent vous essayez de me tromper une deuxième fois en me proposant. Je site puisque les guillemets ne sont pas admis par l'interface truspilot Nous vous offrons gratuitement l'option "Rencontre Premium" au lieu du remboursement.
Alors venir ici me demander de me rapprocher de je ne sais lequel de vos services c'est tromper le monde pour mieux continuer votre ARNAQUE.
Alors à mon tours de m'adresser à vos prochaines victimes.
Si vous vous faites prendre :
Appelez votre banque et faites immédiatement opposition
Prévenez la DGCCRF et plus nous serons nombreux et plus rapidement ces escrocs seront mis hors d'état de nuire.
Souvenez-vous que c'est la DGGCCRF qui a mis fin aux activités de WISH et il peut en être de même pour ce site d'escrocs.
Partagez votre expérince sur le maximum de réseaux sociaux pour informer le maximum de personnes et caser la chaîne.
Enfin, n'hésitez pas à déposer une plainte y compris en ligne si vous avez honte de révéler à un policier que vous avez consulté ce genre de site.
Je reviendrai prochainement avec la liste des sites qui appartiennent aux même propriétaire et qui procède de la même façon.

21 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Salut!
Désolé, mais lorsque vous effectuez une transaction en ligne, vous acceptez les conditions de paiement et choisissez le forfait qui vous convient le mieux. Vous choisissez vous-même le forfait ; toutes les informations requises sur le montant du paiement et les modalités de facturation répétée sont fournies sur la page de paiement. Si vous rencontrez toujours le problème avec la procédure d'annulation, n'hésitez pas à contacter notre service client par téléphone ou par e-mail.
Nous nous excusons pour tout désagrément qui aurait pu être causé.
Prenez soin de vous et tout va bien

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

RIP OFF!!!

Absolute con...not one genuine message or profile...how can these sites get away with this fraud...worst site by a country mile

23 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey! We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages or steal photos and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a load of bs this site is,full of…

What a load of bs this site is,full of fake profiles and bots avoid it.Dont waste your time or money here,oh and for the site person that will leave a reply your replies are so full of lies.Alot of profile pics are models whos pictures are all over the internet for all to see...people can contact you when you set acc otherwise.They always want to talk on the site to make you buy more credits or send you a link to pay to see them elsewhere,they say they are local yet ask them about the area they have no clue,and the biggest laugh you ask a question and you get a response that has nothing to do with what you asked....fake profiles,bots and a site thats totally usless.They take money they dont tell you about,then say its your fault,this site needs taking down biggest fake con site i have ever seen

19 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey! We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages or steal photos and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid like the plague

Avoid like the plague unless you want Totally ripped off ,was getting 99 plus views when signed up but as soon as you upgrade hardly any views or messages and when you do get a message you answer and you get an answer virtually instantaneously back ,totally irrelevant to what you replied or all “ members “ be they real,computer or whatever, all come out with the same replies or comments , and not one person that sends a message is on the safe list ie having had their emails verified
Also as mentioned in other reviews constant adverts for sister sites promising you more fun yet it’s all the same profiles on those also
on updating process another screen pops up with the banner continue right across the middle of the screen and before you know it bang nearly £30 been taken from you even though you never actually signed up for it
Save your cash and use tinder or plenty of fish
Tried contacting for a refund as I hadn’t authorised payment I was given this reply in the return email
As requested, we have issued a refund back to your initial account.
Usually, it takes 1 to 5 (maximum 10) business days for a refund to appear on your account statement.

Please be informed that an unpublished fee is taken from the amount by the bank and we do not take any responsibility for this.
On checking the bank my statement reads “partial refund “ so yet more false words from this company who are just wanting your money then denying its false or computer generated replies that you are getting

1 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
The service doesn’t send messages from unreal and non­existent users as it would be a highly illegal action. We really care about your privacy and comfort when using our site. That’s why we’ve added two new options to protect you from scammers and other human factor inconveniences-block and report. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Every woman I speak to answers…

Every woman I speak to answers questions and then end up sending links to another dating site and want you to join and waste more money. They say I need you to prove yourself and fill in the CC details before we meet so I know you are safe. It is total crap !! Either all scammers or robots !

15 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Dear User!
The service does not send messages from unreal and non­existent users as it would be a highly illegal action. We really care about your privacy and comfort when using our site. If you consider somebody to be a suspicious member please inform us and we will take action.
We will certainly look further into your query and use your feedback to improve our service. We are always looking for members' feedback as a way of ensuring that the websites are of the highest quality possible, so we thank you for providing us with your opinion.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed Swede

Hi.
I am very disappointed with this site. I received a message from women who wanted to talk, but when I answered and asked a question back, the women answered with something completely different. It was clearly a Computer that answered. And I was a paying member.
Everything is a Bluff

28 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
The service doesn’t send messages from unreal and non­existent users as it would be a highly illegal action. We really care about your privacy and comfort when using our site. That’s why we’ve added two new options to protect you from scammers and other human factor inconveniences-block and report.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a joke l live in the country and…

What a joke l live in the country and obviously haven't been paying attention because there's 50 women within 5 miles of me who want to chat lol total fakes. I canceled after 1 day

5 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nothing but fakes on this site

What a rip off computer generated replies if you ask a question a real person would answer it comes back with anything but the answer to your question say a key word and you can keep chatting after about 5min all of a sudden bam it's time for them to go and it's always the same good bye. " sorry honey I really want to continue our talk but I have to go" wasted my money not only that but the same profiles are on there sister sites that fill your e mail up wanting you to give them more money never again. When my six months run out I won't be renewing.

4 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
We will certainly look further into your query and use your feedback to improve our service. We are always looking for members' feedback as a way of ensuring that the websites are of the highest quality possible, so we thank you for providing us with your opinion. We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst site I have ever been on

Worst site I have ever been on. I guarantee every photo that I have seen are fake photos. With all the messages I must be the greatest thing since sliced bread. Yea right. Don’t waste money like I did. Glad I did it for a week only

20 september 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
We will certainly look further into your query and use your feedback to improve our service. We are always looking for members' feedback as a way of ensuring that the websites are of the highest quality possible, so we thank you for providing us with your opinion.
Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Totally missleading

I signed up to what I thought was a free site for women, only to find couldnt chat unless I paid even worse is admin keeps messaging me to get me to pay. latest I tried to log in today to find the site appears to have changed names or something but cant get in to delete anything, fraud no miss leading Ohhhh yes

6 september 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
We do apologize for the inconvenience. As a non-paid member, you can register a profile, read messages in chatrooms, upload photos, and use the extensive search function for free. But it is necessary to subscribe in order to read/send messages and to enlarge photos of other members. Apologies if you thought we were totally free to use. You can call our hotline to get more details
Please, contact us directly so we can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam out the ass

Horrible.. the site keeps changing my about me section of the profile.. and every broad that message me wanna sex chat.. then when you finally think you got one.. the minute you ask if you and her can take it further.. she quickly says gotta go bye.. like I paid for the 1 day trial and I feel the whole damn site is Scam City.. I say on my profile no fakes.. it gets deleted.. I’m not feeling this bull that y’all putting out.. the success rate gotta be low as hell and I live in NYC.. it shouldn’t be that hard to connect with a woman on this site

Fix this crap cuz y’all looking like a bunch of oversea Scammers

20 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Maturesforfuck

Antwoord van Maturesforfuck

Hey!
We will certainly look further into your query and use your feedback to improve our service. We are always looking for members' feedback as a way of ensuring that the websites are of the highest quality possible, so we thank you for providing us with your opinion. If you feel that a member is acting suspiciously then please send us theirs ID numbers or screen names.As soon as we receive it we will investigate the case straight away.Also you can block such members by clicking on Block button on theirs profiles.We work hard to keep our site fun and enjoyable and we struggle against scammers on the website.
Please, contact us directly so we can check your profile assist you with issues.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer