mgbtransportandremovals.com Reviews 12

TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Verhuizer

Geschreven door het bedrijf

I would like to take this opportunity to introduce our company MGB Removals Ltd, Established 5 years but have over 25 years experience in this industry. We currently contract to one of the Uk’s largest and most highly regarded removals firms completing local, national and international removals. We offer a wide range of removal services to suite everyone’s budgets. As a company we pride ourselves on our high standards and professionalism, we look after your belongings as if it were our own. Our tailor-made service ensures that nothing is missed and any challenges are always swiftly overcome no matter whether your move is local, national or international. We offer a free of charge no obligation home survey. Ready to get moving? Call one


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

12 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Birmingham to rural Herefordshire

We recently moved house from Birmingham to rural Herefordshire and booked M & G at short notice. From the initial consultation to the actual move they were excellent throughout, and made the experience as stress free as possible. I would have no hesitation in recommending them to anyone.

4 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beverley relocation

MGB removals helped with our relocation to Beverley in Yorkshire. 100% fantastic service. They couldn't do enough to make things go as smoothly as possible. Courteous, clean, tidy, hard working. Thank you

14 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Used MGB removals in Redditch to move from Bromsgrove.

Used MGB removals to move from Bromsgrove.I still can't believe how easy they made moving day. With their professionalism and their personalities I would go as far to say enjoyable and not stressful at all.Having moved myself on the past couple of occasions I can't stress enough what a difference using M.G.B made.

11 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best in the biz

I have used MGB twice now for a house move and an office move and they’ve been amazing both times. Megan and Tracey were really helpful and accommodating, and the lads that moved us did a cracking job, nothing was too much trouble and took all the hassle out of moving. I can’t recommend them highly enough

13 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent removals company

Meg and Tracey kept me fully informed and always respond promptly, with knowledge and wisdom on the very stressful process of moving house 😊We moved our stuff into storage over a year ago, MGB stored then brought all our stuff to Wales when we eventually moved from our temporary to permanent home, for both moves the removals teams were excellent, fast, friendly and helped me through the stress! For the removals from storage Pete and Mark arrived at 8am with 2 large vans and put everything where we asked with efficiency and a smile. The service could not have been better in any way, we would highly recommend using MGB for removals and storage 👏👏👏😊

8 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tracey and her Crew were amazing

Tracey and her Crew were amazing. I was going through quite a stressful time and had to move quickly but I had no need to worry. The guys were amazing, made me feel totally at ease and they went over and beyond what I expected them to do. They helped me decide where things should go but it wasn't an issue if I changed my mind. The guys were so dedicated and even made a particular piece of furniture fit (awsome guys, thank-you x) Couldn't recommend highly enough.... seriously, what I was expecting to be a really stressful day was actually very relaxed and I felt in totally in safe hands as you will be if you trust this amazing removal company !

18 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend mgb removals

Highly recommend mgb removals. They were able to get me moved into my new home at short notice.
Great team, prompt and efficient. Even better helped to plumb in my washing machine. Would definitely use again.

17 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stress free with MGB!

MGB did my removals on the 20th December and with apologies to Chris and Mark who did the whole job over two days, I am only now getting around to writing the review they deserve. Nothing was too much trouble for them and Meg in the office was on hand to answer any queries. As stress free as a move can be. Thanks all round.

20 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Used MGB for my daughter’s flat move

Used MGB for my daughter’s flat move.
Couldn’t fault the team from start to finish.
Not only was she living in an attic with 5 flights of stairs,
Which may I add on gathering quotes no companies would tackle the mighty task.

MGB shone through.

Great bunch of men
Megan was always on the end of the phone and even dropped more boxes off to us the night before the move.
The removal men were careful carrying furniture down very difficult stair turns.
All done in a morning and my daughter was in her new place and settled by the afternoon.
Absolutely will be using MGB removals in the future.

8 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Company were average on the day

Company were average on the day. Left a few items in the garden which they went back to collect a few days later. Shed items went into storage which I was quoted £20 per week. They brought back 8 days later and was presented with an invoice for £500.00. I was shocked, they rung the office which was the bosses wife and she said if I paid cash today they would reduce to £300. I feel we had no choice to pay it. Felt ripped off. Since then after unwrapping our belongings we discovered several items damaged, pictures, lladro China, a TV mattress plus more items. The company don't want to know as outside 7 days terms of insurance. They said liaise with their solicitors. Feel they are extremely unprofessional and wouldn't be surprised if they have any insurance. Would not recommend. Beware don't be fooled by this company.

25 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo mgbtransportandremovals.com

Antwoord van mgbtransportandremovals.com

Dear Mrs Webb, Thank you for your review. I find it VERY strange that you have said "we were very average on the day" I have reviewed your paperwork that you signed on the day and you reviewed us 10/10 and gave the comments "excellent".

4 pots were left in the garden in error as you left without telling us and prior to us completing the final walk around. Quickly rectified when you decided to tell us.

You added storage 3 days prior to your removal as your husbands shed had not been erected as yet. We took a complete box luton into store, offloaded it and stored it for a week for you at your request! We then had to employ 2 staff members to reload your items, travel from Redditch to Kidderminster to offload. Again on the day this was completed you reiterated how happy you were with the service. You were presented with an invoice relevant to the work involved, unless you expected my employees to work for free?? You said you were expecting an invoice for much less, the crew called me and as a gesture we reduced the bill to cost for you. As you explained you didnt do internet banking you paid cash.

A full 15 days passed after your removal when you telephoned to suggest we had broken your husbands mattress and a lladro statue. Both myself and our office manager explained your 7 days terms were well over but if you sent photographs we would take a look. You laughed and said no one reads the small print! To confirm you signed these documents which you cannot do without reading / opening them first.

Still no pictures and yet another 8 days passed (1 full month after your items were delivered), no contact from yourself you facebook messaged saying no only had we broken your mattress, we had now damaged your front door? you felt 7 days given the fact it was coming up to Christmas wasnt a reasonable time to report damage as per our terms and conditions. I explained your items had now been in your possession for 4 full weeks. Twice you had been asked for evidence, even though you were now well out of terms and conditions i would of happily taken a look to work with you to bring some sort of resolution but you didn't do this.

Our insurance is available for all customers and again this was sent to you along with the terms and conditions which YOU signed.

We work incredibly hard and I am very cross that you are slandering my company due to your own negligence. I will without hesitation instruct my solicitor along with all the evidence to the contrary of what you are implying.

Regards

M Atherton

MGB Removals and Transport

Managing Director

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As I'm sure people know moving house…

As I'm sure people know moving house can be really stressful. Let me tell you MGB took away my stress. I can't fault them. All I had to do was unpack my boxes which they had placed in the room they belonged in, as I'd written on the boxes which room they were to go in. The guys were friendly and nothing was too much trouble. I can't recommend them enough.

19 augustus 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer