Milana Love Reviews 

6
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

6 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(6)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

L'agenzia Minala

L'agenzia Minala, é veramente seria e professionale. Ho avuto a che fare direttamente con le signore Yuliia e Liudmyla oltre a essere brave persone hanno una professionalità esemplare.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Milana Love

Antwoord van Milana Love

Grazie di cuore, Francesco!

Le tue parole ci emozionano davvero. Per noi è stato un piacere lavorare con te, e siamo felici che tu abbia percepito la serietà e la dedizione che mettiamo ogni giorno nel nostro lavoro. Ti auguriamo tutto il meglio e ti ringraziamo per la fiducia.

Con affetto, Liudmyla e Yuliia – Milana Matchmaking Agency

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

negative experience

I paid €50 for the basic plan and later upgraded to the third-tier plan, spending around €350 in total. After seven months, the agency had not suggested ma any men.

The only explanation I received was that I was “not the type,” without any clear criteria or report on the work done. When my matchmaker was changed, the new matchmaker, Victoria, seemed to forget about me, and I had to follow up with her.

Even after paying an additional fee and supposedly being on a “personal” plan, I received no meaningful support. When I asked about a man whose profile had been posted on Instagram, I was again told that I was “not his type.” When I asked for more details, the response was: “I already gave you feedback on our work.” Communication through Insta with other members of the team didn`t give any meaningful results either.

In my experience, the service was not transparent, communication was poor, and the results did not justify the cost.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Milana Love

Antwoord van Milana Love

Dear Nataliia,

Thank you for taking the time to write. We are sorry that your experience did not match what you hoped for, and we would like to answer openly.

When a new matchmaker took over your case, everything was passed on to her in full - your profile, your criteria, and every response received. She had your complete history in front of her from her first day, and your search continued from where it stood.

On the search itself: we do not send profiles to demonstrate activity. An introduction is made only when the criteria of both sides genuinely meet - his and hers. A woman is presented to a man whose profile matches what she is looking for, and he is shown a woman who matches what he has stated. Both sets of criteria are precise, sometimes narrow, and an introduction happens only where they overlap. Silence over a long period is discouraging, and we do not dismiss that. But presenting you to men who would not seriously consider you would look like progress while giving you nothing.

On the feedback you received: we can select carefully, introduce thoughtfully and support the process, but we cannot make one person choose another. Every introduction ends with a decision made independently by two adults, and that is exactly as it should be. For the same reason we never promise a timeline. Some of our clients meet their partner within weeks; for others the right person appears much later. Both outcomes are normal, and we say so honestly rather than selling certainty that no agency can deliver.

One practical note: Instagram is our public platform, not a client channel. Every Business client has a dedicated line to her matchmaker where the full history of her search is kept, and that is where we can respond properly and confidentially. Your matchmaker is available to you there, and we would welcome the conversation.

With respect,
Liudmyla Slobodianiuk and Yuliia Lysenko
Co-founders, MILANA Matchmaking

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unprofessional and not interested

Not very professional and not interested
Even the process started well, it died out very quickly and there was no follow up, touch bases or updates
I have followed up on multiple occasions but it was not followed thru professionally.
No interest in supporting or working with the clients
Waste of money
I would not trust their services
I have not heard from them for months so when I escalated - the response came that if I wanted to communication to improve I need to upgrade my package :)
Very cold and calculating approach with no client support

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Milana Love

Antwoord van Milana Love

Dear Halyna,

We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.

However, we cannot agree with the statements that you did not receive support or that the services provided within your purchased package were unprofessional.

Within your Comfort package, the following services were provided by our agency:

- An online interview was conducted on 15 April 2026.
- Your profile was prepared and professionally translated into both English and Italian.
- Your photos were reviewed and selected for presentation.
- Your profile was created and published on our website.
- Technical support for your profile was provided.

On 20 April, matchmaker contacted you, introduced herself, and explained the next steps of the process.

When you contacted us on 5 May, you received a response on 8 May.

On 28 May, we informed all female clients through our official Telegram channel about updated company procedures and the transition to centralized communication via email.

On 16 June, after you contacted us via WhatsApp, you received an automatic reply directing you to our official communication channel. Your matchmaker also sent you the same information personally. After that, we did not receive any emails from you through our official support email address.

Your matchmaker suggested upgrading your package because she understood that you were looking for more frequent communication and personal support. However, these services are not included in the Comfort package you purchased. The recommendation was made based on your expressed needs, not as a condition for continuing our cooperation.

When you contacted us again on 11 July, matchmaker offered the profile update included in your package (profile information, photos, and search criteria) and explained the differences between the Comfort package and the packages that include ongoing personal support and more frequent communication.

Therefore, your inquiries were not ignored.

The Comfort package does not include a dedicated matchmaker, regular consultations, ongoing personal communication, or monthly progress reports.

The package includes:

- profile preparation and publication;
- technical profile support;
- search criteria analysis;
- one profile update every three months;
- compatibility analysis with potential candidates;
- organization of an introduction when there is mutual interest from both parties.

Video introductions and contact exchanges are not guaranteed. They can only take place when both the man and the woman express mutual interest. The absence of mutual interest during a certain period does not mean that the agency has failed to provide the agreed services or fulfill its contractual obligations.

Information about our higher-tier packages was provided to explain the differences between our service levels. It was never presented as a requirement for us to continue working with you or as a replacement for the services included in your Comfort package.

Our agency has always remained committed to fulfilling all obligations included in your Comfort package throughout its validity period.

We genuinely wish you all the best and success in your future journey.

Kind regards,
Founders of MILANA Matchmaking Agency

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would highly recommend this agency

I would highly recommend this agency, regardless of some of the reviews you may read below. My experience has been nothing but positive.
The entire team, including the directors, is incredibly professional, dedicated, and genuinely cares about their clients. They go above and beyond to support you, even during weekends or outside normal working hours when needed.
What I appreciate most is that they don’t just introduce people randomly—they take the time to match couples thoughtfully using their experience and professional judgment. At the same time, they are warm, friendly, and always make you feel supported, which meant a lot to me.
If you’re serious about finding your life partner, trust the process, follow your heart, and see it as an investment in your future. You will be in great hands, and who knows—tomorrow you could be starting your own happy family.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Milana Love

Antwoord van Milana Love

Dear Mariia,

Thank you for these words. We read them together as a team, and they stayed with us.

What you noticed is the part of our work that is hardest to see from the outside: we do not introduce people simply to keep things moving. Every introduction is a careful decision. This is how we work, and we believe it is the only way that leads somewhere real. Hearing that you felt it from your side means a lot to us.

Thank you as well for what you wrote about our availability.

And you said it beautifully yourself - trust the process, follow your heart. We wish you exactly the future you described, and we will be beside you the whole way there.

With warmth and gratitude,
Liudmyla Slobodianiuk and Yuliia Lysenko
Co-founders - and the entire MILANA Matchmaking team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are scammers

They are scammers. Do not use this agency.
Horrible experience. Do not waste your money

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Milana Love

Antwoord van Milana Love

Hello Antonio,

We take every review seriously. However, we have been unable to identify you as a client of our agency based on the information provided.

Please contact us at milanalove.info@gmail.com with your full name and any details about your experience so we can investigate your case and resolve the issue.

If this review was posted in error or is not related to Milana Love, we kindly ask you to update or remove it.

The Milana Love Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't use this marriage agency

Don't use this marriage agency. They charged me a fee, more than 8 months have passed, and they haven't offered me anyone or found me a match. They promised to look for someone, but I haven't seen any of that in practice. In real life, men are showing interest in me, and I thought the agency would be able to find me a more suitable match based on my profile. The agency doesn't do its job properly. I feel like I was deceived.
___________
не обращайтесь за услугами этого брачного агентства. с меня взяли оплату, прошло больше 8 месяцев и мне ни разу никого не предложили и не подобрали . Они обещали искать, но этого я вообще не увидела на практике . В реальной жизни мужчины проявляют ко мне, я думала что через агентство мне смогут подобрать более подходящего по анкете. агенство не выполняет свою работу должным образом. ощущение что меня обманули
______________
не звертайтесь за послугами цієї шлюбної агенції. з мене взяли оплату, пройшло більше 8 місяців і мені жодного разу нікого не запропонували та не підібрали. Вони обіцяли шукати, але цього я взагалі не побачила на практиці. У реальному житті чоловіки виявляють до мене інтерес, я думала що через агентство мені зможуть підібрати більш відповідного анкеті. агенство не виконує свою роботу належним чином. відчуття що мене обдурили

20 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Milana Love

Antwoord van Milana Love

Hello Luna,

We are truly sorry to hear that you feel disappointed.

We would like to review your case carefully, but unfortunately we are unable to identify you from the name used on Trustpilot.

Please contact us at milanalove.info@gmail.com with your full name or the email address you used to register with our agency. We will review your profile, the history of your cooperation with us, and provide you with a detailed response.

We take every client’s feedback seriously and are always open to resolving concerns through transparent communication.

The Milana Love Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer