Millies Collections Reviews 

21
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After more than a year of using the silk scrunchie on a daily basis, I’m honestly amazed at how well it’s held up. It has retained its elasticity, which is a rarity with most hair ties. After seve... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered a silk beanie. The first package got lost, so I have been sent another one, which took more days than expected to arrive. Then, when I had to take the package, I had to pay and additional fe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are scammers. Do not trust this fake website. I bought a new product and they sent a fake and used product. This was a terrible experience. I do not recommend this website to anyone ever.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had the pleasure of purchasing a pair of exquisite silk mits from Millies just a week ago, and I must say, the entire experience has been nothing short of exceptional. The quality of the product and... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

We believe everyone deserves the finest – “just as nature intended”. We use only natural fibres such as bamboo, cotton, wool, linen & silk to make our products. Our Mission We are passionate about conscious choices, and our mission is to bring our customers items with durability, comfort, luxury, and finesse with using only Natural fibres. Our Passion As we continue to grow, we’ll continue to think about how to add subtle glamour and everyday luxury to ones’ life and wellbeing. We dedicate time and dedicate efforts to design items with love, care and luxury.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

21 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(21)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Silk Srunchies

After more than a year of using the silk scrunchie on a daily basis, I’m honestly amazed at how well it’s held up. It has retained its elasticity, which is a rarity with most hair ties. After several washes, the fabric has not changed at all; it still feels smooth, strong and luxurious.

Most importantly, it doesn’t leave a dent in my hair and never pulls or tugs, which means significantly less breakage. It's super gentle, and I can rely on it on days my hair feels delicate. It is incredibly lightweight, so it does not cause stress on my scalp when I tie my hair into a ponytail.

Another bonus is that it pairs well with a range of outfits, from casual to sophisticated, making it an incredibly versatile accessory. Honestly, it’s the one hair accessory I reach for the most and it still looks brand new. It has certainly been a worthy purchase

12 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have not received the product that I…

I have not received the product that I purchased and have not received any updates via email.

17 januari 2025
Logo Millies Collections

Antwoord van Millies Collections

[10/02/2025] - Update

Dear Jo,

We’d Love to Hear Your Updated Thoughts!

I hope you're doing well! We truly appreciate your feedback and are grateful for your review. We are always striving to improve, and we'd love to know if there's anything else you'd like to share after your experience with us.

If you feel that your thoughts have evolved, we’d be honored if you could update your review. Your input helps us grow and also helps others make informed decisions.

Thank you so much for your time, and we look forward to your updates.

Best regards,
Millies Co

---
Dear Jo,

Thank you for your review. Upon reviewing our system, we note that the order was placed on 17 January and was dispatched on 18 January by us. International orders tend to take around 6-7 business days for delivery and the tracking number shows that the order was delivered on 29 January (8th business day after dispatch). We sent you an email with the dispatch and tracking details which we refer you to.

We note that in your email reply to us, you confirmed receipt of the product and informed us that you love the product and its quality. At Millies Collections we ensure that all of our products are of the highest quality and are glad to hear you are loving the product.

We would appreciate it if you could kindly update the star rating and review on trustpilot as it has a significant negative impact on our small business.

We trust that you will update your review and as always if you have any questions, please contact us and we will be happy to help.

Love,

Millies Collections

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Lost package and additional fee

I ordered a silk beanie. The first package got lost, so I have been sent another one, which took more days than expected to arrive. Then, when I had to take the package, I had to pay and additional fee, that wasn't specified anywhere.

20 november 2024
Logo Millies Collections

Antwoord van Millies Collections

Dear Maria,

We’d Love to Hear Your Updated Thoughts!

I hope you're doing well! We truly appreciate your feedback and are grateful for your review. We are always striving to improve, and we'd love to know if there's anything else you'd like to share after your experience with us.

If you feel that your thoughts have evolved, we’d be honored if you could update your review. Your input helps us grow and also helps others make informed decisions.

Thank you so much for your time, and we look forward to your updates.

Best regards,
Millies Co

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

I bought a silk lined hat for a friend undergoing Chemotherapy. She loves it. The quality was excellent and the company sent the hat promptly.

28 november 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received item nor tracking…

I never received item nor tracking information for the item I purchased

27 januari 2024
Logo Millies Collections

Antwoord van Millies Collections

Dear Flourish,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback, and we sincerely apologise for any inconvenience you may have experienced.

I can confirm we posted your parcel but the reason why you did not receive it is because the courier service might have lost it. We are happy to send you a replacement or refund your money. Please let us know via email (admin@milliescollections.com) how you would like us to proceed.

We appreciate your cooperation and look forward to resolving this issue promptly.

Love,

Millies Collections

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love love love the scrunchies!

Love love love the scrunchies!! I got 3 different colours and all of them are of such great quality. They are much different to the other silk scrunchies on amazon and these are brilliant - the elastic is strong and it added so much volume to my high ponytail look! I can't recommend them enough

19 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My silk lined hat took a while to…

My silk lined hat took a while to arrive but it’s so soft and doesn’t leave my hair frizzy so it’s worth the wait. Inside was 1cm seam that needed stitching but that’s all. Despite that im really pleased with my purchase and would buy again.

11 januari 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are scammers

They are scammers. Do not trust this fake website. I bought a new product and they sent a fake and used product. This was a terrible experience. I do not recommend this website to anyone ever.

21 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Millies Collections

Antwoord van Millies Collections

Dear Banson,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback, and we sincerely apologise for any inconvenience you may have experienced.

To better understand and address your concerns, could you please share more detailed information about your order with us via email at admin@milliescollections.com. Rest assured that all our silk products come with certification/documentation from our trusted suppliers.

In our commitment to customer satisfaction, we are also open to the possibility of arranging a phone call to discuss the matter further and work towards a satisfactory resolution.

We appreciate your cooperation and look forward to resolving this issue promptly.

Kind regards,

Millies Collections

------------------------------------------------------------------------------

UPDATE - 18th January 2024

Further to our previous reply, we have not heard back from you. We have checked your name against our records and we were unable to locate an order against your name.

We are keen to resolve this. Please contact us with your order number at your earliest convenience.

Love,

Millies Collections

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was mot aware i have to pay again for…

I was mot aware i have to pay again for anpost delivery .not yet received and has be paid for twice spent almost 69€ for 2 gloves

10 november 2023
Logo Millies Collections

Antwoord van Millies Collections

Dear Faith,

We appreciate your feedback and sincerely apologize for any inconvenience caused.

Your order was dispatched the next day and the delivery you had chosen was standard delivery. Unfortunately, there are instances where courier companies may misplace items, and regrettably, this is beyond our control.

You should not have to pay any additional amount and this charge is not from us. We are happy to send you a replacement or refund you your order amount. We have recently experienced similar issues from customers based in Ireland and are investigation on this.

To better assist you, we would be happy to give you a call and work towards a resolution.

Love,

Millies Collections
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Updated Reply 18/01/2024

Dear Faith,

Further to our previous correspondence and investigation, this charge was from An Post.

Due to EU Customs rules which govern non-EU goods, VAT and customs charges now apply when buying goods outside of the EU. As we are sending from the UK, we would be classified as buying goods outside of the EU. Our delivery is set on the terms set out in our delivery policy and incorporated into our Terms and Conditions. Please refer to shipping info for shipping options and full delivery terms which state:

Buyers are responsible for any import and/or custom charges including any local taxes. All orders are subjected to inspection by Customs and may be opened by Customs for inspection. Although this is an uncommon occurrence, it can cause delays, which we unfortunately cannot therefore be, responsible or held accountable for.

We recently emailed you letting you know that we were going to send you a replacement order. As per the receipt, you have made the payment for delivery fee, then we should expect that you will receive your purchased items we sent you the first time, as well as the replacement order. Therefore we trust you have received two orders.

For further information on expecting a delivery from a smaller retailer or friends and family in the UK, please find the information taken from An Post's website:
EU customs rules mean that every parcel coming from outside the EU must be sent with electronic data before it can be delivered by An Post. If you are ordering anything new from a smaller retailer in the UK or friends and family are sending you a parcel, remind them to use Royal Mails Click & Drop service before they send it.

In both instances, we used Royal Mail's click and drop service to electronically submit the data. We are not a VAT registered company therefore we do not charge VAT. The charges as per the attached receipt are charged to any import and/or custom charges including any local taxes.

Thank you for your consideration.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hasn’t been delivered yet and that’s…

Hasn’t been delivered yet and that’s been a couple of weeks now…

Millie’s contacted me immediately and sent a new one out which I’ve received. Great service.

6 oktober 2023
Logo Millies Collections

Antwoord van Millies Collections

Hey Lisa,

Thank you for your feedback. Please find the email that we have sent to you, including your spam folder. It includes your order and delivery details. The order you placed with us was on backorder and we had dispatched next day. It appears to be lost and we are happy to send you a replacement.

Love,

Millies Collections
---------------------------------------------------------------
Updated Reply - 18/01/2024

Dear Lisa,

Further to our previous reply, your order was placed on the 6th October 2023 on back order, which means we did not have it in stock, however, we did dispatch it the very next day which we had sent you proof of postage with Royal Mail having lost it.

On the 17th October 2023 we received your message having not received your order, we then sent you a replacement the very next day and your replacement order was received on the 20th October 2023.

This time period aforementioned is 10 working days as opposed to a few weeks, we have not received any updated feedback and the 1 star is negatively impacting our business.

Thank you for your consideration.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had the pleasure of purchasing a pair…

I had the pleasure of purchasing a pair of exquisite silk mits from Millies just a week ago, and I must say, the entire experience has been nothing short of exceptional. The quality of the product and the impeccable service have left me thoroughly impressed. RECOMMEND HIGHLY!

18 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and fast shipping

Love their silk products, especially their silk scrunchies! The customer service has been great and very communicative and shopping was fast to the US. They have a repeat customer in me now!

24 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great hat, amazing hair!!

I was looking for a hat I could wear that would keep my head warm without resulting in a bad hair day!! I bought the beanie hat with a silk interior and was very pleasantly surprised!!! The silk is amazing, the hat keeps me warm and my hair looks great when I get to work!! What more could I want. The customer service was great too - received my hat within a few days. Will definitely be buying more from Milliescollection - I have no doubt all my friends will want a hat for Xmas as soon as they see mine!!

8 februari 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer