mindsboom.com Reviews 

30
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nikada se nisam prijavio na vaš profil ili šta već a sa vaše strane mi je skinuto sa računa 38.95 €.Ovo je čista pljačka ali je još veći fazon što iako nepostojanje moja prijava nemoguće se odjaviti i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I can't recall whether or not I signed up with this company. Now, €38 has simply been debited from my account. I tried to dispute the direct debit, but now I have to prove that the payment was made so... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is "scam". Suddenly they withdraw money from bank account. Received nothing from them - don't interact with them! Reason: My wife clicked on a link to get a free sample of pasta - and a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great selection of recipes for 1 eur for 3 days. There are more features there but i didn't use.

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kookles

Geschreven door het bedrijf

Mindsboom.com is a casual recipes site that allows you to view lots of recipes, tips and enjoy countless hours of fun.


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

30 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 87% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(30)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

نصاب سرق مني 185 ردهم مش عارف بتوع ايه

نصاب خصم 158 درهم مني

19 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo mindsboom.com

Antwoord van mindsboom.com

Hello,

Thank you for bringing this to our attention. We're very sorry to hear about the unexpected charge and completely understand your concern.

Please note that we are committed to resolving any issues related to unauthorized transactions. If you do not recognize the charge, it may be linked to a subscription or offer activated through a third-party service.

We kindly ask you to contact our support team at support@mindsboom.com with the email address associated with the transaction or any reference details you have. Our team will investigate the matter promptly and work with you to resolve it.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Recipes

Great selection of recipes for 1 eur for 3 days. There are more features there but i didn't use.

13 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo mindsboom.com

Antwoord van mindsboom.com

Hello,

Thank you for your feedback! We're glad to hear you enjoyed the recipe selection and found value in the 3-day trial. If you decide to explore the other features in the future, we’d love to hear what you think.

If you ever have questions or need support, feel free to reach out — we’re here to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

SCAM! Stealing money!

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo mindsboom.com

Antwoord van mindsboom.com

Hello,

We're sorry to hear about your experience and take accusations like this very seriously. Our service is designed to be transparent, and any charges should only occur with prior consent during sign-up.

If you believe there has been a mistake or an unauthorized transaction, we encourage you to contact our support team at support@mindsboom.com with the relevant details. We’re committed to investigating and resolving any issues promptly.

Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Svine podvodnicke stale mi chcu…

Svine podvodnicke stale mi chcu stiahnut pladbu.Maju moje udaje a chcu vyberat peniaze z uctu!!!!!!!!!

17 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo mindsboom.com

Antwoord van mindsboom.com

Hello,

Thank you for your message. We're sorry to hear about your concerns and take matters like this very seriously.

Please know that we do not initiate any charges without user authorization during a sign-up or subscription process. If you believe your details have been used without your knowledge, we strongly encourage you to contact our support team at support@mindsboom.com so we can investigate the matter thoroughly and ensure your information is secure.

We are here to help and want to make sure this is resolved for you as quickly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nikada se nisam prijavio na vaš profil…

Nikada se nisam prijavio na vaš profil ili šta već a sa vaše strane mi je skinuto sa računa 38.95 €.Ovo je čista pljačka ali je još veći fazon što iako nepostojanje moja prijava nemoguće se odjaviti i svakog meseca kako ste .i rekli biće mi naplaćivati ista suma.Zahtevam da mi se novac vrati inače ću biti primoran da vas pozovem na svim mogućim mrežama i medijima kao lopove.

14 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo mindsboom.com

Antwoord van mindsboom.com

Hello,

Thank you for your message, and we’re truly sorry to hear about your experience. We take unauthorized charges very seriously and want to assure you that our service does not process payments without user consent during the registration or subscription process.

If you believe you were charged in error and do not have an active account, we encourage you to contact our support team at support@mindsboom.com with the transaction details. We will investigate the matter promptly and do our best to resolve it, including processing a refund if applicable.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Most definitely a scam they took 1€…

Most definitely a scam they took 1€ from me and from what I can see they will take more soon will have to cancel and order a new card

10 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo mindsboom.com

Antwoord van mindsboom.com

Hello,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your concerns and want to clarify that any charge, including the initial €1, is part of a trial that users agree to during sign-up. We are fully transparent about billing terms and provide the option to cancel at any time before the trial ends.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Estafadores devuelvan lo que me han…

Estafadores devuelvan lo que me han robado y no me roben mas

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo mindsboom.com

Antwoord van mindsboom.com

Hello,

We’re very sorry to hear you feel this way. Please know that we do not process charges without user authorization, and all billing terms are clearly outlined during the sign-up process.

If you have been charged by our service, that means you activated the subscription. In order to cancel it, please use the available option at https://mindsboom.com/?page=cancel

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers they take a £1.00 then try and…

Scammers they take a £1.00 then try and take more. I’ve reported them to the FCA and reported Fraud new card and cancelled my card

Update : please contact them, 😂 F.ck OFF scamming Wancers 😂

9 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo mindsboom.com

Antwoord van mindsboom.com

Hello,
Please contact our support team at support@mindsboom.com for further assistance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scam

scam. never registered for this website but then got taken £1 away. Please refund my money. I have right to cancel during the 14 day cooling off period without any reason and the merchant has to refund.

8 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo mindsboom.com

Antwoord van mindsboom.com

Hello,
Please contact our support team at support@mindsboom.com for further assistance.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer