MoneyTO Reviews 

301
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Va dau 5 stele, pentru ca aveti un servis foarte bun si bine pus la punct, am trimis multe ori bani si tot timpu au ajuns cu succes si rapid. Si plus la toate programa e foarte comoda , imi trebuie 2... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

بہت اچھی سروس یہ پیسے کی منتقلی کی بہترین کمپنی ہے جو میں نے کبھی دیکھی ہے۔ انتہائی آسان، انتہائی تیز اور بالکل حیرت انگیز سپورٹ۔ آپ کی مدد کے لیے آپ سب کا بہت بہت شکریہ اور خاص طور پر میں مسٹر EUG... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Я сделал перевод внучке, которая живет в Бирмингеме. Получить перевод можно только в Лондоне. Но в MoneyTO отказались выдать наличные - только переводом (и это при наличии контрольного номера перевод... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely Poor Experience – Avoid My experience with MoneyTO has been extremely disappointing. I was repeatedly given conflicting information regarding my refund. I was told in writing that... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Betaalservice

Geschreven door het bedrijf

MoneyTO Ltd is a money transfer company. Our customers enjoy low fees, excellent exchange rates and the convenience of online and mobile money transfers. Both VISA and MC accepted.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

301 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(301)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely Poor Experience – Avoid

Extremely Poor Experience – Avoid

My experience with MoneyTO has been extremely disappointing. I was repeatedly given conflicting information regarding my refund. I was told in writing that the refund would be returned by a specific date and that the credit would be processed within 2 days. When that deadline passed, customer support failed to provide a clear answer or confirmation as to whether the funds had actually been returned.

Instead of receiving straightforward communication, I was met with vague and inconsistent responses that left me with little confidence in the company. As a customer, I expect transparency and honesty, especially when it comes to handling my money. Unfortunately, that was not my experience.

The lack of accountability and failure to provide clear updates forced me to consider escalating the matter through my bank. A process that should have been simple became unnecessarily stressful due to poor customer service and misleading information.

Based on my experience, I would strongly advise others to exercise caution before using this service.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Dear Ali,
Thank you for taking the time to share your feedback.

We are very sorry to hear about the experience you had and that the communication around your refund caused you frustration and uncertainty. We fully understand that, when money is involved, customers expect clear, transparent and consistent updates.

At MoneyTO, refunds are normally processed within 2 working days and returned to the sender’s original bank account. Once the refund has been released from our side, the final time for the funds to appear in the bank account can also depend on the sender’s bank. In some cases, the receiving bank may take a further 3–5 working days to credit the money back into the account.

We have reviewed the process in relation to your case and can confirm that the refund was sent within the promised timeframe. Unfortunately, after the funds are returned from our side, the final crediting process is outside MoneyTO’s direct control.

That said, we are sorry that the updates you received did not give you enough clarity. We will take your feedback seriously and use it to improve how we communicate refund timelines to our customers in the future.

We would be happy to welcome you back anytime you wish to try MoneyTO Money Transfer again, and we sincerely hope to provide you with a much better experience next time.

Thank you again for your feedback.

Kind regards,
The MoneyTO Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience trying to send…

Terrible experience trying to send money to Colombia, after they took the payment and several days of waiting for the money to come through I called them to get an status of the transfer and they said they needed to talk to their “partners” called again next day and no update , they are still waiting for the response in their p”artners” , tried to cancel and they won’t give me my money back

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Dear Jonathan,

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the inconvenience caused.

Unfortunately, there was an issue on our partner’s side in Colombia, which we had not been made aware of in advance. We are currently working hard with our partner to resolve this matter and resume money transfers to Colombia as soon as possible.

Regarding your refund, we can confirm that it is currently being processed. Normally, refunds take around 3 working days to be completed and returned to your bank account.

Once again, please accept our sincere apologies for the delay and inconvenience. We truly appreciate your patience and understanding.
Best regards,
The MoneyTO Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Everything is fine Be careful, the recipient's first name, and last name when entering. The program receives everything in reverse. to the first name, it receives the last name, and vice versa, to the

Everything is fine, but when I wrote the recipient's name and surname, the program does not send it. I had to write in the surname-first name, and in the first name-last name. Otherwise, everything is okay, today I will find out if the money arrived.

27 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Hi Ion — thanks so much for the 4⭐ review and for flagging the name/surname behaviour. We’re sorry for the hassle this caused.

We’ve double-checked our systems and the latest app/web version, and so far we’re not seeing an issue on our side—names are saved in the exact fields you enter. In some cases, device/browser autofill or language settings can swap given and family names.

Please keep an eye on your next transfer: enter First name in “First name” and Surname in “Surname,” then confirm on the review screen before sending. If you notice the same thing again, please get in touch with us at +44 (0) 2032912628 or by e-mail (help@moneyto.co.uk) and we’ll investigate immediately.

We hope today’s transfer arrived smoothly for your recipient. Thanks again for choosing MoneyTO!

— The MoneyTO Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptionally fast

First time use this app for send money to Pakistan, within a minute it was delivered.

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Hi Umer,
Thank you so much for your kind words and for trusting us with your first transfer to Pakistan! We’re delighted to hear that your money arrived within a minute — speed and reliability are exactly what we strive for. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.
Best regards,
The MoneyTO team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great team and service

Great team and service, I recommend.

29 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Thank you Mircea, so much for your kind words! We're thrilled to hear you had a great experience and truly appreciate your support. 😊
All the best,
The MoneyTO team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be ware, it's non-reputable company

I got carried away by the slightly higher rate moneyto.co.uk offered me after I got a call from their agent. I sent £1021 to my account in Pakistan on 28/3/2025. After 24 hours, money still hasn't been credited to my account though it was supposed to be instant. I asked for a refund, they refused stating money had been "sent" to partner bank in Pakistan. It's a scam company. Now I have to raise dispute with Nationwide visa to get my money back. What a hassle and what a bad experience for first time use. I will not be using this company ever again. I hope I don't lose my £1021.

28 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Hi Munir,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating delays can be, especially when it comes to important money transfers.

Please rest assured that, according to our partner’s confirmation, the transfer has been successfully delivered. We also communicated earlier that due to local bank holidays in Pakistan, there could be a slight delay in the receiver accessing the funds.

We appreciate your patience and understanding, and if there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to contact our support team directly.

Best regards,
The MoneyTO team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service send money on 13 still…

Poor service send money on 13 still didn’t receive money at home country

13 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Hi Usman,
We are really sorry about your experience with MoneyTO. We investigated your case, and the bank partner tried to contact the receiver several times. You have been informed about it, however, you asked for a refund (which has been offered to you).
Your satisfaction is our priority, and we will appreciate if you will give us the chance to make things right.
Kind regards,
The MoneyTO team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Consumer

The best service, recommended my friends to use Money To.
Special thanks to Diana! She was very polite and helpful.
M

31 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Hi there,
Thank you very much for your feedback. We appreciate it!
All the best,
The MoneyTO team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Я очень довольна

Я очень довольна , уже 7 лет пользуюсь услугами этой компании, никогда не возникало никаких проблем, рекомендую

24 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Благодарим вас, Наталья за прекрасный отзыв о нашей компании. Постараемся непременно, предоставлять вам отменный сервис и в будущем.
Желаем вам прекрасного дня!
С уважением,
Команда MoneyTO

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have send £50 to my county

I have send £50 to my county, they took money from my account and didn't show on the app as send it ? Still I don't know where my money is gone ? I have wrote to customer service,they reply me that it's error?

23 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Hi Mr. Naeem,
We are very sorry for your experience with us. Would you like to send us more details at help@moneyto.co.uk or give us a call at 020 3291 2628 We will investigate the matter, and will definitely help you to send money transfers where you need.
All the best,
The MoneyTO team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Am fost nespus de mulțumită de ajutorul…

Am fost nespus de mulțumită de ajutorul vostru anume de a lui Diana fata care m-a ajutat cu mare drag și a depus mult efort și răbdare.Recomand din propria mia experiență cu mare drag MoneyToo

17 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Vă mulțumim mult pentru aceste cuvinte frumoase la adresa lucrătorilor companiei MoneyTO. Vă așteptăm cu drag ori de câte ori ve-ți avea nevoie să trimiteți transferuri.
Să aveți o zi cît mai frumoasă,
Cu drag,
Echipa MoneyTO

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am regular client of money To.I feel…

I am regular client of money To.I feel very comfortable and secure while using this money To money transfer service.

16 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Thank you very much Anil for leaving a great review. We appreciate your feedback.
Have a great day,
The MoneyTO team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Hi Qaiser,
We are pleased to hear that you had a great experience with MoneyTO. We hope to see you again soon.
Best regards,
The MoneyTO team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you very much I am very pleased…

Thank you very much I am very pleased with very good service!

11 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Thank you very much Ruslan for taking the time to leave a feedback. We hope to see you again soon.
All the best
The MoneyTO Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very nice app for fast money transfers

Very nice app for fast money transfers! Fast and safety! Recommended 100%

6 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Hi there,
Thank you very much for taking the time to leave a great review. We hope to see you again soon.
Best regards,
The MoneyTO team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

Rates are higher than any other business/company in the UK and there are no hidden fees.
Thank you

2 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Hello Shree,
Thank you very much for taking the time to leave the review. We look forward to hearing from you again soon.
All the best
The MoneyTO team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Money to

Money to experience excellent very good customer service very helpful sidra doing excellent job well done

14 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Hi Muhammad,
Thank you so much for your 5* rating and kind words! We hope to see you again soon.
Best regards,
The MoneyTO team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

بہت اچھی سروس


بہت اچھی سروس
یہ پیسے کی منتقلی کی بہترین کمپنی ہے جو میں نے کبھی دیکھی ہے۔ انتہائی آسان، انتہائی تیز اور بالکل حیرت انگیز سپورٹ۔ آپ کی مدد کے لیے آپ سب کا بہت بہت شکریہ اور خاص طور پر میں مسٹر EUGEN Stanciu کا ان کی پیشہ ورانہ مہارت، ذہانت، صبر اور مدد کے لیے شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں!!!

20 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo MoneyTO

Antwoord van MoneyTO

Thank you very much for your time to leave a feedback. He hope to see you again soon.
Best regards,
The MoneyTO team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer