Starscope Reviews 

257
•
TrustScore 1 uit 5

1,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pure crap. My smartphone zooms better than this thing. Now because I took the cellophane off the box their gonna charge me shipping to return it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False advertising, totally! Advertising showed distant objects brought into focus. Yea right… only light magnification. Of course, made in China. No attachment to a phone camera. No way to get your... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don't know what camera lens they used to represent the starscope monocular but I sure would like to have it. It sure wasn't the actual lens view that is in the starscope. The actual zoom of the star... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute very expensive rip off. Nothing more than a child’s toy. Probably worth about£7:50 at most. Something you might get out of a cracker. Don’t be taken in like I was. Very expensive mistake and... Toon meer

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Starscope Monocular telescopes lets you shoot telescopic photos on your smartphone. Advances in computer-designed lens elements have made it possible to create lenses with stunning color accuracy and tack-sharp details, all at a price that would have been impossible just a few short years ago! The high-performance light-transmission optics in the Starscope allow you to view and photograph scenes in absolute razor sharpness – no matter where you go.


Contactgegevens

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

257 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,1

Alle reviews

(257)

19 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

excellent quality

excellent quality. easy to use. what could ask for more

27 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hello James,

Thank you so much for this great 5-star review. We are happy that you loved the Starscope you ordered. It is our goal to provide you with quality, yet affordable products! We really appreciate your business and helping to share the word about our products and services.

Stay safe and healthy!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Your customer service sucks and your…

Your customer service sucks and your delivery department sucks I still haven't got my starscope but the delivery department says delivered so as far as I am concerned your company sucks and I don't think I will be doing business with you in the future.

27 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hello Tony,

I am sorry to hear that you still have not received your Starscope. Your feedback means a lot to us, so I would like to make sure that your concern is properly addressed. I have sent you an email regarding your order status. Please don't hesitate to reply to my email if you have any other questions and clarifications.

Stay safe and healthy!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My mistake!

Took awhile but I know covid dosent help,and with a little patience on My end and your end it all finally came together and I now have recieved both orders,and a lot of emails back and forth but so glad it turned out I had ordered two of them and I'm sorry about my emails saying I was double charged I was wrong and Thank you so much for all your help,helping me figure it all out Again my appologies!!!! Very helpful,friendly,efficent,understanding!!!

26 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Greetings Lori,

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review. It's much appreciated! We apologize if the delivery took a while, but thanks so much for your patience! We're also glad that everything was cleared out regarding your order. Thank you for choosing us, and we look forward to serving you for many years to come!

Stay healthy and take care!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received a damaged product and…

I received a damaged product and Starscope promised to solve the problem. However, even after several emails, the problem has not been solved and the solution is not in sight. Don't do business with this company. It's a scam

25 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Greetings Svetomir,

I apologize if the Starscope you received is damaged. As one of our valued clients, I would like to make sure that your issue is rectified. For me to properly assist you, kindly provide your order number. Looking forward to your response.

Have a great day!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Here at Last!

Here I sit, with egg on my face! I ordered my statscope on 1/3/22, and as of this morning, 1/24/22 I still I hadn't, received it. What I did receive were several emails from the company, all flower bouquets, but no scope. I really did give them a piece of my mind!. Later in the day, I went to my mail box, and Lo an Behold, there was a box with my scope in it!. I haven't checked it out yet, but it appears to be a well constructed apparatus. I know a little bit about scopes, and this one SEEMS to be of high quality. In retrospect, 21 days doesn't seem to a too long a time
enroute, specially if it comes from overseas. I apologize for the things I said about the company. All in all, I am very satisfied withe the product!

24 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hello Ralph,

We are happy and grateful that you took the time out to leave us a 4-star review. Your feedback helps us to improve our service for everyone. It is our goal to provide you with quality, yet affordable products! Thank you for choosing us, we look forward to do business with you again.

Stay safe and healthy!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WEB ENGAÑO Cuidado no caigas como hice yo

El pedido es 2117054611 se envió el 10/21/2021
En octubre 2021 compré y pagué a Starscope Monocular un conjunto monocular y soporte de móvil por importe total de 81,93 euros. Lo devolví el día 3 noviembre 21 ya que no cumplía mis expectativas. Desde entonces estoy reclamando pero lo único que recibo son excusas de exceso de trabajo debido a la pandemia, etc. NO COMPRES a esta firma, es un ENGAÑO.

24 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Buen día carlos,

Lamento mucho que el Starscope que recibiste no cumpliera con tus expectativas. También quiero asegurarme de que su reembolso haya sido procesado ya que ya devolvió su pedido. Sus comentarios significan mucho para nosotros, por lo que me gustaría asegurarme de que su inquietud se aborde adecuadamente. Para poder asistirlo adecuadamente, tenga la amabilidad de proporcionarme su número de pedido. Esperamos su respuesta.

¡Mantenerse a salvo!

- Monique de Atención al cliente de Starscope

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There were issues with the product but

There were issues with the product but, customer service was excellent and issue promptly being resolved.

24 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Greetings Deb,

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review. It's much appreciated! We apologize for the issues you encountered, but we're glad that it has been resolved! Thank you for choosing us, and we look forward to serving you for many years to come!

Stay healthy and take care!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I agree with another person.

I agree with another person.
Star scope is a scam.
We All need to get together and and Sue star scope 4 damages.
The product is lamentable. I am going to ensure I inform everyone about this.

23 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hi Gary,

I am sorry to hear that you're having issues with the Starscope you ordered. You are important to us, so I would like to make sure that your issue is resolved. I have sent you an email with regards to the Starscope you have ordered. Please feel free to reply to our email if you have any other questions and clarifications.

Have a good one!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I purchased the monostarscope.

I purchased the monostarscope that attaches to your cell phone supposedly for very long distances viewing. However, I was very disappointed in the product as it did not do as indicated in the description. Does not view the distance as proclaimed. Does not come with attachment for your cell phone or tripod. These are all items that you may purchase separately but does not indicate that in the advertisement. It was difficult when I tried to return the product, After a very long time of trying to contact the company due to recorded messages and returned messages, they only wanted to negotiate a percentage off on the item that I purchased opposed to accepting a return of the product. My mistake was not reading the reviews and rating of this company before ordering from them. I will never do business with them again and I advise anyone else not to as well.

23 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hi Granny,

I am sorry to hear that your experience with the Starscope did not match your expectations and you had difficulty on getting the details for returning the products you have ordered. For me to properly assist you, kindly provide me your order number so we can work things out. Looking forward to your response.

Have a great one!
- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found that separating parts of…assembly

I found that separating parts of bracket and reattaching phone holder to tri-pod makes for a simplified reassembly of parts fixed to one pod.

23 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Greetings Michael,

Thank you so much for taking the time to share your 5-star experience with us, we take pride in knowing our customers are happy with their store experience. Please let us know if you have any concerns regarding your order. Thank you for choosing us, and we look forward to serving you for many years to come!

Stay safe and healthy!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

Horrible customer service. I have been attempting to cancel since November. However, I keep getting sent repetitive emails. Nobody will state that my order has been cancelled. When I call I either get hung up on by the automated response line or I get a person who says they are in sales but will send my request to the correct person. Feeling like I have been scammed.

22 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Greetings Julia,

I apologize for the difficulty you encountered trying to have your order canceled. However, upon checking your records, it looks like the orders have been canceled and refunded on 01/19/2022. I have sent you an email regarding this and included the refund details as well. As one of our valued clients, I would like to make sure that your issue is rectified. Please feel free to respond to my email should you have any other questions and clarifications.

Have a great day!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery took a while but great…

Delivery took a while but great customer service and communication. Product is great and well worth the wait.

22 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hi Helen,

Thank you so much for this great 5-star review. We apologize if the delivery took a while, but we are happy that you loved the Starscope you ordered. It is our goal to provide you with quality, yet affordable products! We really appreciate your business and helping to share the word about our products and services.

Stay safe and healthy!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

same experience tried to cancel order…

same experience tried to cancel order several times
they did same kept telling me it would ship soon
finally received it they pay no attention to anything you say about cancelling scam

22 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hello Jerry,

I apologize if you had trouble having your order canceled previously. Your feedback means a lot to us, so I would like to make sure that your concern is properly addressed. For me to properly assist you, kindly provide me your order number so we can work things out. I look forward to your response.

Stay safe!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The BEST of the high powered Monoculars

This is not the first scope of this type I’ve owned. I’ve had about 5; 2 of which were very expensive and made exclusively for hunting in remote areas like Alaska.

Of the other 3, this is one of two with camera mounts and this mount is easiest and quickest to use. It has the depth of view of all three yet is lighter weight making it much easier to use and hold on to a subject for a protracted period of time steadily. I’ve only had it less than a week and am so satisfied and excited with my initial experiences, that I’m already coming up with additional uses based on it’s unique qualities that my similar devices can’t compare to. A great buy; Ialready having similar devices, I thought I was wasting money. Not the case - the money was wasted on the bulky, heavy older devices with hard to manipulate camera adapters!

21 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hi Michael,

Thank you so much for taking the time to share your 5-star experience with us, we take pride in knowing our customers are happy with their store experience. We feel terrific, too, that you found our product easy and quick to use! Thank you for choosing us, and we look forward to serving you for many years to come!

Stay safe and healthy!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible

Horrible! Still not received from beginning of December. They tell me it's shipped, but USPS states they are still awaiting the package for it to be delivered. No offer of refund or to resend what I ordered, just a rebate. Can't believe I fell for this.

21 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hi Angela,

I am sorry to hear that you still have not yet received your order. I have sent you an email with regards to your concern. You are important to us, and I would like to make sure that your issue is resolved. Please feel free to reply to my email if you have any other questions and clarifications.

Have a good one!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Came thru after all!

Have to say l thought they were scamming me when it was taking so long to get answers and info. But in the end they came thru n got 2 starscopes and rebate for waiting so long.

21 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hello William,

I am truly sorry to hear that it took a while to have your Starscope order delivered. I have sent you an email regarding your concern. Your feedback means a lot to us, so I would like to make sure that everything is all good with your order. Please don't hesitate to reply to my email if you have any other questions and clarifications.

Stay safe!

- Monique from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Star scope is a scam.

Star scope is a scam.
We All need to get together and and Sue star scope 4 damages

19 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hi Jonathan! Sorry to hear your experience was not satisfactory. If you’re open to discussing your experience further, please contact our customer support at https://support.starscopemonocular.com We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Have a great one!
-Julie from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY AWAY FROM THIS!!!

Not happy! Still have not received monoculars. I see that most people are having problems also. Is this some kind of a ripoff? VERY DISAPPOINTED! I THINK THAT WE ALL SHOULD GO TO THE B.B.B., and file our complaints!!! I see that others have the same complaints.
I just got off of the phone with the company that supposedly shipped this. What a bunch of crooks! They just went ahead and changed the price, added a shipping charge, and charged me for insurance on the monoculars from Hong Kong China!! Then they just hung up on me. I called a second time and they gave me different prices that you wouldn't believe. Even if you got yours, make sure that you çheck your credit card information. You might get 3 different charges on various statements that you may not ùnderstand! This company is a ripoff! Then they claimed that they do not appear on the site that you ordered from! I told them about all the negative reviews that they got. It makes no difference to them. Their words not mine. Freaking Commi's!!!

18 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hi Captain! We are sorry to hear that you still have not received your order. Please contact our customer support at https://support.starscopemonocular.com We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Have a great one!
-Julie from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not Trustworthy

After waiting for six weeks to receive my order for four Starscopes without even a projected date of shipment or any other explanation, I have REPEATEDLY requested a refund. The company initially tried to ignore my instructions and now they are stalling. If the product is as illegitimate as their business practices - STAY AWAY

18 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hi Bob! We are sorry to hear that you still have not received your order. Please contact our customer support at https://support.starscopemonocular.com We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Have a great one!
-Julie from Starscope Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

SCAM! Worst Customer Service Ever! In November, bought two items, $250.00+ worth, as Christmas gifts. When it became apparent they would not arrive in time, I canceled orders and demanded $ return. Completely ignored me and requests. Just kept telling me my orders were coming soon. I sent them dozens of emails, (no way to call them!), and received more than 50 auto-replies from them stating my orders were coming soon! Two weeks after 1st request to cancel, I received email stating my orders had shipped. No track # provided. No product has ever arrived. Had to file cases with Visa and PayPal to get the money they stole returned.

18 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Starscope

Antwoord van Starscope

Hi Suellen! We are sorry to hear that you still have not received your order. Please contact our customer support at https://support.starscopemonocular.com We’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Have a great one!
-Julie from Starscope Customer Care

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer