MoxieLash Reviews 

1.449
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not impressed. Not only are they super expensive - especially as a Canadian, it ended up being $140 for 2 packs of lashes and they don’t look as great as the ad proposes they do. Off the hop, not impr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the nano grip cluster lashes, which I order on occasion. Upon trying to redeem my loyalty points there was a problem utilizing the discount code and I was charged full price for my order. I rea... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Danielle was amazing! I don’t think my original survey went through, so apologies if there are duplicates. She was informative, great communication, friendly, KIND, helpful, and professional. Most pe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love MoxieLash's innovative products. This site is legitimate, shopping is tracked and arrives timely, customer service is quick to reply if you have any questions, and they have a rewards program f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmetica winkel
  2. ook in
  3. Cosmeticabranche

Geschreven door het bedrijf

The official MoxieLash website with the most revolutionary high-tech eyelash solution. Magnetic eyeliners for magnetic eyelashes. No glue. No mess. No stress. We’re committed to being your last-lash-stop. Period.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(1.449)

47 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I had a reaction to the liner/lashes

I had a reaction to the liner/lashes. My eyelids swelled up. Even after taking off the day before my lids were irradiated and swollen the next day. On the good side, beautiful product and packaging. Speedy delivery. I’m disappointed I can’t use them.

25 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Susan! We are so sorry to hear you had this experience with your lashes. We would love to learn more and to see how we can make this right. Please reach out to us at support@moxielash.com with a screen capture of this review. We look forward to chatting with you soon! ❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This Eyeliner irritates eyelids

Received lashes, good quality but the eyeliner irritates my eyes, made eyelids itch and become pink and puffy. I sent email to support asking if I could return them with no response. However, I continue to get emails to rate the service.

24 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Beth, we are so sorry to hear about your experience. We took a look into your previous correspondence and we do see we responded back but there may have been a glitch if it was not received! We do apologize for the inconvenience and we certainly want to get this resolved for you! Please reach out to us at support@moxielash.com with a screenshot of your posted review. We look forward to speaking with you soon! ❤️

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

No fuss, super quick

Very easy to use, which I appreciate … don’t like spending too much time on my morning routine.

25 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi there! Thank you so much for your great feedback. We are so glad you are enjoying your lashes. Your support means the world to us here at Moxie! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Question regarding my order

Lucy was very helpful and quick to respond to my email. She took care of my issue very quickly. Lucy is a Rock Star!!!

8 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Kay! We are so happy to hear that Lucy met your expectations and was able to assist you with any questions or concerns you may have about our products. Our goal is always to provide the best service possible and we cannot thank you enough for this review! It truly means the world to us ❤️❤️

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not enough or too much…

I guess either I used too much or too little glue with the Lashies, and they pulled up on the edges of one, and in the middle and one edge in the other. I will stay with your magnetic line of lashes which last all day and night without a care!

24 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Colleen! Thank you for taking the time to share your experience with us. We would love to help you with this issues you are having with your NanoGrip lashes. Our Lash experts have amazing tips and tricks to help with application. Please reach out to us at support@moxielash.com with a screen capture of this review. We look forward to speaking with you soon! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The website is easy to use and the…

The website is easy to use and the shipping is quick! I did do an exchange and it was easy to do and they were easy to work with. I'm so pleased with this company and its product.

24 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Carol Ann! Thank you so much for sharing your experience with us! We are absolutely thrilled that you had a pleasant experience with our team during the exchange process. We are always here for you and appreciate your support! ❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I asked for a refund because the…

I asked for a refund because the magnetic strip peeled for and they look bad. I haven’t received a refund yet.

24 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Lynn! We are so sorry to hear about your lashes. We do apologize for the inconvenience and we certainly want to get this resolved for you! Please reach out to us at support@moxielash.com with a screenshot of your posted review. We look forward to speaking with you soon! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi iris! We are so happy to hear you are loving your MoxieLash products. Thank you so much for such wonderful feedback - We wouldn’t be here without your support! ❤️

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

PRICE OVER THE TOP

I loved MoxieLash at first, but they are a little expensive I thought until yesterday when I bought some invisible clear glue and they raved I had so many points to help buy my next product , couldn't work it out ,though it may be deducted at checkout like others but no $47.95 thought a bit steep but because the black liner just makes a real mess and the clear is so much better I purchasd it ...The $47.95 was U.S. so cost me for a bit of glue a whopping $75.78 Australian...I could have died..that is absolutely appalling...never again...like their lashes etc but not at that expense when you see the exchange rate

6 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Kathryn, we are so sorry to hear about your experience. We certainly want to see how we can get this resolved for you! Please reach out to us at support@moxielash.com with a screenshot of your posted review. We look forward to speaking with you soon! ❤️

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered Airy on the go lashes and…

I ordered Airy on the go lashes and received them quickly. I was able to put them on and i LOVED how they looked, but they were not staying well. I realized the glue was hardened inside the tube and also, after consulting the videos, realized that there may be something wrong with the sticky strip. I contacted support via email and after a brief explanation of my issues and a couple of photos sent I was assured a replacement would be sent immediately. I realized that sometimes things go wrong, but having a company stand behind their product is priceless. I'm so looking forward to using this product!

5 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Christina! Thank you so much for the review! Our commitment to high-quality products and innovation is driven by you! We truly appreciate you and all of your support - We will continue to strive to give you the best service possible! 💖

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When I received my lashes

When I received my lashes, the liner was dried up and unusable. This made me upset. A team member reached out to me and resolved the issue. I'm appreciative how attentive and quick this team member acted. Excellent customer service!

5 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Mari! Thank you so much for the review! We are so overjoyed to hear you are loving our customer service! We appreciate you! 💜

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great information

Very knowledgeable
looking fwd to doing business with Moxie/Lashies again!

4 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Kristen! We are so happy to hear that our customer service team met your expectations and was able to assist you with any questions or concerns you may have about our products. Our goal is always to provide the best service possible and we cannot thank you enough for this review! It truly means the world to us! ❤️❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and lashes

The lashes are excellent quality !
I had an issue with my order and i got an answer right away and she resolved my problem in less than 20 minutes I was really impress. ☆☆☆☆☆

3 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Tracy! We are so happy to hear that our customer service team met your expectations and was able to assist you with any questions or concerns you may have about our products. Our goal is always to provide the best service possible and we cannot thank you enough for this review! It truly means the world to us ❤️❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting to hear how to return…

Still waiting to hear how to return unused lashes. They are too big and would like a refund. How do I do that?
Order number SM953382. Honey lashes.

Thank you

24 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Laurie, thank you for taking the time to speak with us yesterday regarding your MoxieLash order. We are glad we were able to get this resolved for you by refunding your order. Please do not hesitate to reach out if you have any questions, we are always happy to help! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is spot on and replies…

Customer service is spot on and replies super fast. Very easy to get a hold of, quick, efficient and courteous replies.I placed a small quick order the other day and received a text with an extra discount code. I decided to use it for some things tonight I didn't get then, but it wouldnt work. I hit help and said "discount code not working" and it gave me a 24 hr email and phone number to use. My choice. I emailed a copy of the text with the message that it isn't working. Almost immediately I had a reply with a corrected code or alternate for the discount and an apology. If the product is as awesome as all claim, which I am so excited to try! Then I will have found a new favorite company. Hands down! I will update once I get them in and try them!

2 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hello Darla! We are so happy to hear that our customer service team met your expectations and was able to assist you with any questions or concerns you may have about our products. Our goal is always to provide the best service possible and we cannot thank you enough for this review! It truly means the world to us ❤️❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your lashes are so beautiful and…

Your lashes are so beautiful and natural and well made , I love them , the only problem is to remove the magnetic eye liners, even with your eye liner remover Qtips , still difficult to remove, hurts my eyes, i wish I can find a better way .

24 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Angie! We are so happy you are loving our lashes so far! We appreciate you taking the time to write and share this experience with us! If needing any assistance with your liner removal please reach out to us at support@moxielash.com! We would love to help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

The eyeliner is awful and the lashes were super irritating. Will not buy again.

24 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hello Raeann! We are so sorry to hear about your experience with your Moxie Lashes. That is never an anticipated issue we expect or hope from our product. We would love the opportunity to make this right and to hear how we can better assist you! 💜 Please reach out to us at support@moxielash.com with a screenshot of your posted review. We look forward to speaking with you soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Im so disappointed

Im so disappointed. I finally gave into the marketing bombardment on my social media and I couldn’t be more disappointed with the product. The magnetic lash eyeliner is not smooth at all. It’s really kind of chunky. I still used it and got the lashes on only to have them lift half way through the evening. I went to see the Barbie movie. I wasn’t even doing anything strenuous or sweaty. I also ordered a pair of the lashies and wasn’t thrilled. The silicone was glopped onto the lashes and visible. There was also barely any product included with the lash purchase. I thought it would be enough to use that set of lashes for their 25-30 uses but there is no way it will last that long. Id be suprised if I get 3-5 more uses. I honestly had a much better experience with Kiss lashes. I wish I would not have spent $100 to try your product. It was an absolute waste of money.

24 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hello Kristen! We are so sorry that you had this experience with MoxieLash. That is never an anticipated issue we expect or hope from our product. We would love the opportunity to chat with you further to discuss your experience, offer some troubleshooting tips, and to see how we can make this right. Please reach out to us at support@moxielash.com with a screenshot of your posted review. We look forward to speaking with you soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you

Thank you, Keith!!

25 juli 2023
Logo MoxieLash

Antwoord van MoxieLash

Hi Janet! We are so glad to hear you are loving our customer service. We appreciate all your kind words! 💜

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer