Banner for myBMI

myBMI Reviews 

1.413
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The overall service is fine. In your website, there’s no option to retain personal settings which seems daft in this day and age. In your app, when I sign in the text is so large that I can’t move to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use website! I’m happy that the pharmacist was very thorough as they queried something that I told them that didn’t match with my GP records! I was told when the tablets I ordered were dispatc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Service and order is prompt and i appreciate it. Once I order i get medication within 48 hours. I appreciate the fact that it is delivered promptly however, my last order which was received from roy... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a great supportive service. Life changing but done in a sensible and considered way with lots of advice and guidance.

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Centrum voor gewichtsbeheersing

Geschreven door het bedrijf

Start your weight management journey today supported by our team of healthcare professionals and experts


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(1.413)

236 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience with MyBMI

Great experience with MyBMI. Have been a customer for a year and I’m receiving helpful consultation during my weightloss journey. Fast response on questions and the delivery on my order.

19 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello.
We're happy to hear that you've had a great experience and have found our consultations helpful during your weight loss journey. We appreciate your positive feedback regarding our fast response times and delivery. Thank you!
Kind Regards MyBMI

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Listened and responded quickly

Listened and responded quickly! Always there for advice and very professional service

17 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello.
We appreciate you taking the time to share your positive experience. We're happy to hear that our team provided professional and responsive service, and helpful advice.
Kind regards MyBMI

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

PRETTY GOOD

13 november 2025
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hi , thank you so much for your 5-star review. We really appreciate your support! Kind regards MyBMI

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful impersonal and kept asking me for…

Awful impersonal and kept asking me for photos after having sent . Not impressed at this platform

13 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hi, thank you very much for your feedback. We're sorry to hear about your experience. We regret that your experience was impersonal and frustrating. We appreciate your feedback and will review our processes.
Kind Regard MyBMI.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent mounjaro

Excellent mounjaro

15 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello,

Thank you for your kind words, we're pleased to hear that your experience has been excellent.

Kind Regards,
Bethan
myBMI

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Been using this service for some time now. Im now at my goal weight and have started to reduce the strength of my monjaro. The team at My BMI are very professional and support you with advice for these steps. It was important to me to use a service with pharmacists and staff that were qualified.

7 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello,

We're happy to hear that you've reached your goal weight and appreciate our team's professional support during your journey. It's great to know that our qualified staff met your needs. Thank you for your positive feedback!

Kind Regards,
Bethan
myBMI

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BMI needs to honour any discount codes…

BMI needs to honour any discount codes your customers have. I had a £40 voucher applied then when I had to change the order you dismissed my voucher. I was going to order my next doses from you but will go else where now

12 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello,

Thank you for taking the time to provide feedback on your experience, we're sorry to hear that there has been an issue with your discount code for your latest order.

To resolve this further your initial £40 discount code has been refunded on your latest order and will be reflected back to your account in 3-5 days,

Kind Regards,
Bethan
myBMI

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I've lost weight due to my appetite…

I've lost weight due to my appetite being reduced. It's easy to use.
Only problem is the high cost

7 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello.
We're happy to hear that it's easy to use and that you've experienced appetite reduction. We appreciate your feedback regarding the cost.
Kind regards MyBMI.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good service but unaffordable long term

I had a really positive experience with MyBMI overall. The service was excellent — consultations were smooth, communication clear, and delivery always fast and reliable.

I was prescribed Mounjaro, and the results were exactly what I needed. It worked very well for me, and I felt supported throughout the process.

However, the cost became difficult to manage. The 2.5 mg consultation was €139, and increasing to 7.5 mg was €199, while the medication itself stayed at €145. After about two months, the higher consultation fees made it unsustainable, despite the effectiveness and excellent service.

It’s a great service in terms of quality and results, but I feel the pricing structure could be more accessible for ongoing treatment

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello.
We appreciate you sharing your experience. We're glad to hear that our service and Mounjaro were effective for you. We acknowledge your feedback regarding the consultation costs and how they impacted your ability to continue treatment. We'll consider your comments as we explore ways to improve our service.
Kind regards MyBMI.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect berry good

Perfect berry good

7 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hi , thank you so much for your 5-star review. We really appreciate your support! Kind regards MyBMI.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The medication is helping me gradually…

The medication is helping me gradually reduce my clothing size and weight. Without going hungry.
Delivery is very fast.

27 februari 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello.
We're happy to hear that the medication is helping you achieve your goals without hunger. We appreciate your feedback and are glad you received your delivery quickly.
Kind regards MyBMI.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service 👏 👍 👌

Great service 👏 👍 👌

6 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hi , thank you so much for your 5-star review. We really appreciate your support! Kind regards MyBMI.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very efficient and thorough

Very efficient and thorough

26 februari 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello.
We're happy to hear that you found our service efficient and thorough. Thank you for your positive feedback!
Kind regards MyBMI.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always a fantastic and 5 star service

Always a fantastic and 5 star service

4 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello.
We appreciate you taking the time to share your wonderful experience with us. We are happy to hear that you consistently receive great service.
Kind regards MyBMI.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, very helpful team, easy to deal with, clear and concise instructions and feedback.

3 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello.
We're happy to hear that you had a great experience with our helpful team. We appreciate your positive feedback regarding our clear instructions. Thank you!
Kind regards MyBMI.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am 116kg since 116 kg please I want…

I am 116kg since 116 kg please I want to move over to mounjaro hope that’s ok and 5mg

1 maart 2026
Logo myBMI

Antwoord van myBMI

Hello.

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about your experience. We have got in touch with you directly so we can address your concerns and help resolve any issues. We look forward to hearing back from you. Kind regards Megan MyBMI.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer