We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From the moment I walked in, the ambiance enveloped me in warmth and a rich cultural vibe. The decor was adorned with beautiful Indian art, setting the perfect backdrop for a culinary adventure.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All my life, I used in-store shopping for Indian grocery. Being based in Shaftesbury, we do have Indian grocery shops but a bit away from where I live. so tried good food for first time. I am really h... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I highly recommend this wonderful shop. The customer service is incredible! I ordered around 8AM and it was delivered by around 5pm on the same day ( I was expecting 2 working days) The mangoes are s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a great experience having ordered from good o food website first time. Packaging was great, delivery was swift and quality of products very good.Great selection of millets and prices are very... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Voedselproductenleverancier

Geschreven door het bedrijf

www.MyLocalMart.co.uk offers high-quality ethnic grocery and household items at VERY competitive price which will not only make you want to buy from us but also stay with us as a regular customer. All this delivered safely to your door. The founders are passionate about providing and promoting products that encourage cooking and healthy lifestyle. We are also committed to offering first class customer service whilst maintaining a competitive price point. We do this by supplier selection and robust supply chain. Having said all this, we are a start-up and fine-tuning the process and making changes every step of the way as we learn from the feedback of our customers. We offer more than 1500 products at this moment and consistently add more products based on the continuous feedback that we receive from our wonderful customers. By ordering with us you are staying local for your grocery needs and supporting local businesses and supply chain. Thank you MISSION At MyLocalMart we tirelessly work to offer an affordable, convenient and a sustainable way to purchase your favourite food, ingredients and household items whilst maintaining impeccable customer service standards. We do this by mastering the various processes from procurement to the last mile delivery and through our people, working effectively. We pride ourselves in promoting cooking and healthy eating through our various products and services for the betterment of the society at large.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

942 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(942)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery, quality products

20 maart 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear David, thank you for taking time to leave us a review and a 5 star rating. We are happy you received your order quickly. Thank you

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ridge guard is so soft like rotten and…

Ridge guard is so soft like rotten and been flowers are very small quantity.

24 maart 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Deepa, thank you for taking time to leave us a review and 3 star rating. Kindly share the image of the Ridge gourd with us and we can check with the suppliers. The concern regarding Neem flowers have been shared with the team and we will sort it out. For any further help, please contact us on 01274317178 or send a Whats App message at 07830640915. Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of the products were very…

The quality of the products were very fresh ,prompt delivery

24 maart 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Usha, great thanks for taking time to leave us a 5 star rating. Happy to know that you had a prompt delivery and the products were fresh as you expected. Its always a pleasure to serve you with our best.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Food packing is very good

Food packing is very good. Particularly Fish packing.

21 maart 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Smithamol, great thanks for leaving us a 4 star rating and we are happy to know that you received the order well packed and fresh. 😍

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No information about the order placed.

There's no confirmation sent about the payment made for the order and no details of the delivery

19 maart 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Pasyanthi. thank you for taking time to leave us a review. Like all the other orders, the Order Confirmation email was sent you immediately after receiving the order on the website. As the order had only Ugadi festival products, the order was dispatched closer to the festival to ensure customers receive fresh products for the festival. This information is also mentioned on the website. Thanks.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service thank you!

Excellent service thank you!
Will order again in the future.

10 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Ian, great thanks for taking time to leave us a review and a 5 star rating. We are thrilled!!😍

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Extremely expensive

Extremely expensive

24 februari 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Shanthi, thank you for taking time to leave us a review. In comparison with most of the Indian Online stores, products on MyLocalMart are cheaper. We have consciously kept the prices low to make them affordable to all. We also have frequent offers, combo products and products under Clearance that are priced much much lower. For any concerns, you may contact us on 01274317178 or send a Whats App message on 07830640915. We are always ready to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Good

Good
To improve the delivery system

12 februari 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Sujatha, thank you for taking out time to leave us a review. We have delivery to Wakefield every Wednesday and Friday. The delivery will be done after 4:00 pm and we will also notify the delivery time slot over call or by message on the day of delivery. Please feel free to contact us regarding any queries on 01274317178/ Whats App- 07830640915/ Email- contact@mylocalmart.co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic

Absolutely fantastic - fresh veggies - chillies, curry leaves, garlic & ginger so good - you would never shop at a terrestrial (!!) supermarket again... lots of variety and lovely customer service - definitely worth a visit!! (Review of goodofood, who have now merged with MyLocalMart)

12 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Liz, great thanks for your kind words. We are absolutely thrilled to hear your detailed review of our products and services. Thank you ❤️

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good Service

I'm happy with the service and delighted to have received my favorite rice, Indrayani. However, I noticed some errors in my order. I had ordered Heera Tur Dal, but I received Supreme Tur Dal instead. Additionally, I ordered Jowar Flour, but was given Whole Jowar. I request better accuracy in packing orders to ensure customers receive exactly what they requested. Looking forward to an improved experience next time!

5 februari 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Sarika, thank you for taking time to leave us a 3 star review and a feedback on our services. We are happy that you were able to find the Deccan Indrayani Rice on our website. Apologies for sending the different brand of dal and the whole Jowar. We will look into this concern immediately and assure you that only the products ordered will be dispatched in your next order. In case of any replacements, we will call and confirm with you. Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The gave me a callback and confirmed

The gave me a callback and asked for product feedback which I really appreciate

1 februari 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Vishwak, thank you for your kind words and the five star rating. We are extremely happy to know that you are happy with our services. Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Very pleased with the service arrived very quickly and got a phone call to see if it has arrived. I will be definitely reordering again.

30 januari 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Asha, thank you for taking out time to leave us a five star rating. Happy to know that you received your parcel on time. Keep supporting us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It's a good experience to purchase…

It's a good experience to purchase online and timely delivered in Liverpool .Nice and authentic stuff.
Thank you.

29 januari 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Amit, thank you for taking time to leave us a 5 star rating and a positive feedback. We look forward to keeping up the good work in the future. Thank you

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Your packing is very poor

Your packing is very poor. Bananas were packed in a hang and put in the bottom of box. They got quashed and brushed and made unusable. Three fruits were disposed and two were part edible. It was a waste to order fruits from you. The rest were OK.

27 januari 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Antony, thank you for taking time to leave us a feedback. We have informed the packing team about this experience and will take necessary precautions next time. As informed over the call, a full refund has been processed for the bananas. Thanks and regards.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the ease of using the website…

I love the ease of using the website and the excellent customer service. Not only am I a repeat customer, I have recommended the company to many of my friends. I do wish expiry dates of products are mentioned, and that the buissness expands to include more regional products.

16 januari 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Parvathy, thank you for taking out time to leave us a five star rating. We highly appreciate your continued support. The suggestions given will be communicated to the team and we will try and expand the product range as per requested by customers. Thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivered expired items and not willing to refund or accept return

Too many issues and appalling service.
1) they sent me multiple items that were way past their expiry/best before date.
2) when I emailed them about it they just give excuses about not receiving emails. I emailed to the address they provided in the order confirmation email, but then they said I should have sent a message on WhatsApp.
3) crisps were completely crushed to bits

3 januari 2025
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Hi Shiv, thank you for taking time to leave us a review. As communicated to you over call and messages, the refund has been processed for all the products that was not confirming to your order. We have checked the email inbox and can confirm that we have not received any email asking for a replacement. It could be a technical glitch but there was no email received. In fact, a product replacement was easier for us than doing a refund!.

We take the customer requests very seriously and always act upon them immediately. All 3 options are open to customers to contact us- email, WhatsApp message or website chat.

We will communicate the concern regarding the crisps to our packing team and ensure this is not repeated in the future. Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Will use again

food good quality swiftly delivered

22 december 2024
Logo MyLocalMart

Antwoord van MyLocalMart

Dear Mark, thank you for leaving us a 5 star rating. We are happy that you have received your order on time.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer