First time user am finding this conditioner is working ok for my hair so far.However, the packaging is a real let down. The formula is thick, and it’s really hard to squeeze out of the bottle! Thank... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Ordered 700 dollars worth of formula and it arrived in the US two weeks ago. Contacted ups and they said that the company didn’t have a tariff number and they tried contacting my organic company multi... Toon meer
I’ve ordered HIPP formula from various retailers, but this was my first time ordering from My Organic Company. Other retails would have delivered my product within 3-5 days. I placed my order with M... Toon meer
I have this scheduled with automatic deliveries and for some reason I got two deliveries within 2 days apart. I don't need this much formula because my toddler won't need it anymore, I only need... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
MyOrganicCompany was founded to help Infants and Toddlers grow with only the finest organic and GMO-free formulas from sustainable companies and with trusted brands. Being parents ourselves, we struggled finding a reliable source of only THE BEST items for our twins. Most local sites are often out of stock or send it very slow while customer care was not trying to help at all. So we decided to create our own website, and offer parents the satisfaction and happiness that we enjoy ourselves!
Contactgegevens
City Avenue Building Port Saeed, UTBC-034, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
- customercare@myorganiccompany.store
- myorganiccompany.store
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
…conditioner
First time user am finding this conditioner is working ok for my hair so far.However, the packaging is a real let down. The formula is thick, and it’s really hard to squeeze out of the bottle!
Thanks
Me han ESTAFADO pero bien.
Me han ESTAFADO pero bien.
Compre un masajeador terapéutico y me han mandado una pistola de agua. Pague 50€ contrarrembolso ...me siento completamente estafada.
No contestan a los emails u no aparece teléfono ninguno.
SINVERGUENZAS
Pésimo estafa compre una caja que…
Pésimo estafa compre una caja que contiene un ostra con una perla y un collar su precio es de 30 euros y me a llegado un merchero electrónico de 7 euros y no contestan a los imeil estafadores
Una tomadura de pelo.. Organicstore
Una tomadura de pelo... O creeis que no me voy a dar cuenta que la sarten no es de hierro fundido y que no lleva esa tapa tan mona de madera? No me contestais al mail pero espero que nadie os compre nada mas.
Farsantes!
Una estafa
Una estafa. La sartén dicen que es de hierro y pesa menos que una de aluminio. En el anuncio dicen que viene con una tapa, que luego no te envían. Parece buena en el vídeo y es un auténtico timo
Es una estafa!!!
Es una estafa!!!! No comprar nada! Te envían un producto distinto al comprado. Pague 30€ y me mandaron un articulo que cuesta en el mercado 2,5€. Son unos ladrones!!!!!
Compre un como la llaman ellos tapete…
Compre un como la llaman ellos tapete sanitario, no era para nada como el video y encima me cobraron 5€ de más y sin devolución porque no valía lo que me vendieron. No volveré a comprar más con ellos
Es una estafa
Es una estafa, envian cosas baratas en los contrareembolsos.
Didn’t receive the order with hundreds…
Didn’t receive the order with hundreds of dollars of formula, and no one has responded to my follow ups. At this point it’s been months.
If I could give a negative review
If I could give a negative review, I would!! They are horrible. They will not talk to you if you have an issue. I have been asking for a refund since January. I ordered in October and never received product. They got their money but I did not receive anything in return.
I email and chat weekly with them but never get a response. Nothing but auto bots. Run from them!
Been a month and never shipped my order…
Been a month and never shipped my order and they started ignoring my email. Will be taking this up with my credit card company as fraud.
I'll never buy from this company again
I'll never buy from this company again. Been almost 10 days and haven't received my formula. Will be disputing charges on my credit card. Stick with formulaland!
Shipping Takes Too Long
I love the formula, but the shipping time is so prolonged even when you pay for the expedited. It has taken 2-3 weeks to receive formula. I suggest not paying the extra amount for the “expedited” shipping.
I never received an order from them and…
I never received an order from them and they keep attempting to pull funds from my card. I have multiple charges declined from their attempts all month long. I don't know how to get them to stop. I also saw on the BBB website that they are not accredited. STay Away from these scammers!
DO NOT BUY
I ordered a formula in Nov 2024, and my due date was in Jan 2025. I did not receive the formula until now.
And the customer service has the same answer whenever I ask them - that they will check with the warehouse and give an update.
They did not refund my amount as well, they say that i have to wait until they get an update from warehouse. Until then, they cannot process a refund.
It’s been over 2 months since i ordered that formula, I did not receive the product and no refund as well.
The customer service stopped responding to my emails as well.
The WORST customer service!!!
Used to be great but not anymore.
Never shipped my order and won't refund my money.
HORRIBLE!!!
HORRIBLE!!!! Ordered on January 2. Still not received!!… still not shipped actually. They sent me a tracking number that still says “label created” on January 3. And it seems to ship from… the Netherlands!! I am in New York. It is baby formula so timing is important. When I asked for an update, they replied “We do apologize we cannot provide an eta at this time as it is processing. We do apologize we are unable to process a cancellation request at this stage as the order has started to process”. So disrespectful and incompetent. AVOID AT ALL COST!!! You have been warned!!
No delivery, no refund
No delivery, and they still haven't refunded my order even after confirming cancellation. They keep saying "Waiting for warehouse to confirm," and goes nowhere.
I placed an order 15 days ago and my…
I placed an order 15 days ago and my order still has not arrived. I had selected the option for 7-12 days.
Never received product and they would…
Never received product and they would not refund me. Horrible customer service
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








