Jeg ville handle hos jer
Jeg ville handle hos jer, men ser at I har fået en dårlig anmeldelse, hvor I svarer den utilfredse kunde, at han/man skal tjekke jeres bedømmelser på e-mærket. Men så vidt jeg kan se er I ikke e-mærket, og kan hellerl ikke finde jer på e-mærkets hjemmeside....








