Alles ging mis bij dit bedrijf! Ik had een elektrische scooter besteld, bij aankomst bleek dat de juiste onderdelen niet mee waren geleverd om de scooter in elkaar te zetten, scheur in het plateau, En... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Na dat ik bij de klantenservice van Nitrotek vernomen had dat ik bij een bestelling onder de 75,- geen extra invoer en inklaringskosten zou hoeven te betalen heb ik mijn bestelling van onder de 10,- e... Toon meer
Dit bedrijf is feitelijk in Engeland gevestigd . Het bedrijf in Manchester is gewoon goed bezig . Zorg ervoor dat je klacht in goed Engels is omschreven en stuur FOTO'S en onderdeel nummer altijd... Toon meer
Benzine auto gekocht, al na 1x gebruiken ophanging afgebroken. Trekkoord brak al af bij eerste keer trekken. Op eigen kosten nieuwe onderdelen besteld omdat dit niet onder garantie viel. Nu na 2 maand... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Nitro radio bestuurbare auto, wij verkopen ook benzine auto's die radio bestuurbaar zijn. Radiografische rc auto, rc benzine auto's en bestuurbare helicopters.
Contactgegevens
Verenigd Koninkrijk
- nitrotek.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Alles ging mis bij dit bedrijf
Alles ging mis bij dit bedrijf! Ik had een elektrische scooter besteld, bij aankomst bleek dat de juiste onderdelen niet mee waren geleverd om de scooter in elkaar te zetten, scheur in het plateau, Engelse aansluiting, zekeringen kapot en extra invoerkosten. Nitrotek weigerde alle service en was niet meer te bereiken. Ik moest het zelf oplossen met de leverancier gaven zij aan, terwijl zij de leverancier zijn!! Een vreselijk bedrijf!
Ze liegen dus gewoon tegen je.
Na dat ik bij de klantenservice van Nitrotek vernomen had dat ik bij een bestelling onder de 75,- geen extra invoer en inklaringskosten zou hoeven te betalen heb ik mijn bestelling van onder de 10,- euro gedaan.Deze vraag heb ik ze gesteld omdat het bedrijf feitelijk in Engeland zit.Je kunt wel raden wat het geval is, toch 7,73 aan de douane te betalen.Ze liegen dus gewoon tegen je.
Dit bedrijf is feitelijk in Engeland…
Dit bedrijf is feitelijk in Engeland gevestigd .
Het bedrijf in Manchester is gewoon goed bezig .
Zorg ervoor dat je klacht in goed Engels is omschreven en stuur FOTO'S en onderdeel nummer altijd mee in je EMAIL.
1:5 Truck met problemen .......
Nou ,dat wordt ondanks de andere reviews gewoon opgelost hoor!
1:5 Marauder rijdt derhalve weer gewoon verder. En zo hoort het ook !" 😊😇🥰
Step niet ontvangen
6 juli besteld direct 750 euro betaald. Nu 1 oktober niets ontvangen. Lijkt Nederlands bedrijf maar alles gaat via de UK. Geen reactie op mails.
Besteld ,betaald en nooit wat ontvangen…
Besteld ,betaald en nooit wat ontvangen en geen bezorgers briefje id bus , 150,- gestolen van mij door nitrotek ,heb fotos en mails als bewijs zou iemand t willen ,dit zijn grote oplichters uit Boergas bulgarije volgens mij,. This company stole 150,- from me and i am waiting for a refund since last year june or so, i get mails confirming my problem but never seen my money back, these are frauds i think from Boergas Bulgaria
OPLICHTERS!!😡😡
OPLICHTERS!! 2 elektrische steps gekocht. GEEN CONTACT!!! gezeik!!! Onderdelen nergens te verkrijgen!!!! Na slechte review contact en na 6 maanden nog geen streep verder!! Oplossing!! Step weggooien!!!!!! LET OP LET OP KOOP HIER NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een ontzettend slecht bedrijf
Wat een ontzettend slecht bedrijf
Wij kochten een Quad voor onze 3 kids €400,- inclusief verzenden. Halen hem uit de doos alle papieren waren nat er zat een kras op het groene gedeelte
toen we de veren aan wouden draaien knapte deze gewoon af we kregen een nieuwe veer toe gestuurd weer te groot
Zelf 2 nieuwe veren bij een ander bedrijf besteld en het was in orde
We willen hem aan trekken hele trekker kapot geknapt moertjes die afgeknapt zijnn
Eind punt €400,- betaald en de kinderen een kapotte quad ik ben al vanaf begin april aan het mailen ze zouden met een oplossing komen maar nog steeds niks gehoord
Bestel hier dus NIET!!
Bestelling niet ontvangen 1000008550…
Één RC auto besteld eerst vonden ze de betaling niet terug na e-mailen kreeg ik antwoord dat de betaling WA gekoppeld aan mijn bestelling maar de rode model niet beschikbaar was, ik antwoorde geen probleem je mag de blauwe zenden en sindsdien 6 dagen geleden geen antwoord terug. Hopelijk ben ik mijn geld niet kwijt en zenden ze de bestelling op. Bestelling. 1000008550 stefaan claeys
Wat een slecht bedrijf!!
Wat een slecht bedrijf!!
Een quad gekocht voor mijn zoontje.
Hij starte niet, ook niet na het afstellen.
Kraantje staat de verkeerde kant op!
1e keer was na een paar x proberen de trekstarter kapot.
Na wat mail verkeer wel een nieuwe op hun kosten gekregen.
Dit was een veel betere dan die in eerste instantie was meegeleverd.
Maar alsnog start hij niet.
Hier over gebeld en gemaild maar niets wordt beantwoord!
Ik haal nooit meer iets bij nitrotek!
2 weken terug een auto besteld voor…
2 weken terug een auto besteld voor mijn zoontje en tot op heden niks mogen ontvangen en geen reactie's op mijn email.
ku.tbedrijf !!!!
wees gewaarschuwd !!!!
Nitrotek bestuurbare auto gekocht
Nitrotek bestuurbare auto gekocht.
Na 10 meter rijden de ophanging afgebroken.
Ook trekkoord veer om motor aan te trekken na paar keer trekken kapot.
Motor start niet meer.
Al 2 maanden bezig met Nitrotek.
Iedere keer dezelfde vraag wat is er kapot.
Om vervolgens weer 2 weken niets te horen en daarna weer dezelfde vragen.
Zeer slecht service aftersale.
Schuiven alles af op Corona.
Maar een maik beantwoorden heeft niets met Corona te maken.
Ik zeg niets kopen daar.
Na de verkoop laten ze je barsten met de rommel.
Aftersales heel slecht!
Benzine auto gekocht, al na 1x gebruiken ophanging afgebroken. Trekkoord brak al af bij eerste keer trekken. Op eigen kosten nieuwe onderdelen besteld omdat dit niet onder garantie viel. Nu na 2 maanden loopt de motor niet meer.
NIET KOPEN !!!!!!!!!!!
NIET KOPEN !!!!!!!!!!!! Mijn broertje had ER 1 naar 1 WEEK IS HET VOOR WIEL Er AF GEVALLEN WIJ HADDEN CONTACT OP GENOMEN ZE HEBBEN PAS NAAR 4 WEKEN GE REAGEERT EN IS TOEN OP GEHAALD WE ZIJN AL BIJNA 3 MAAND VEDER EN WE KRIJGEN GEEN GELD TERUG OF EEN NIEUWE NIET KOPEN ZEER SLECHT VOOR VEEL GELD !!!!!!!!!!!!
Wees gewaarschuwd... after sale service is zeer slecht!
Heb via Nitrotek een op eerste zicht mooie elektrische step gekocht. Deze werkte top... voor 4 dagen en toen viel het voorwiel eraf.. schroef binnenin losgedraaid maar kon het zelf niet fixen. Werd via de mail in eerste instantie verzocht om het zelf te repareren of onderdelen te laten opsturen. Na lang over en weer mailen (waarin ze eerst de kosten van het opsturen van de step naar Engeland op mijn rekening wilde brengen) hebben ze uiteindelijk de step op laten halen. Om vervolgens ruim 5 weken niks meer van zich te laten horen. Nog steeds geen flauw idee of er uberhaupt wat mee gedaan word of dat ik nu mijn aankoop zo goed als kwijt ben?
Nieuwe elektrische fiets gekocht
Nieuwe elektrische fiets gekocht, moest er 2 weken op wachten, eenmaal binnen zie ik er een dikke kras op staan en het heeft een engelse stekker die niet in europeese stopcontacten past wat natuurlijk niet beschreven stond. Nou dacht ik nog niet over de kras of stekker te gaan klagen wou er maar gewoon mee gaan fietsen. De fiets werkt echter niet (goed), heeft een los contact of zo want het elektrische werkt slechts heeel zelden. Nou had ik dat doorgegeven, krijg in eerste instantie geen reactie, na een herinneren wel, maar proberen mij zelf de fiets te laten repareren. Na aandringen zouden ze de fiets af te laten halen, maar heb geen retourlabel ontvangen en krijg geen reactie. Wacht nu al ruim 1 maand en kan volgens mij nog lang niet fietsen. Wees dus gewaarschuwd, bestel beter ergens anders want als je een probleem hebt word je extreem slecht geholpen tot niet.
Pas op!
Pas op! Dit is geen NL bedrijf! Alles moet retour naar Engeland op eigen kosten! En achteraf worden verzend EN retour kosten bij klant in vermindering gebracht!
Rc auto was binnen een dag kapot. Geen service.
Rc auto was binnen een dag kapot. Vervolgens is Nitrotek niet thuis, geen garantie en geen onderdelen te krijgen. Vervolgens reageren ze ook niet meer op mails. Zeer slechter service. Zou niemand aanraden hier te kopen.
bestelprocedure
1000006081
bestelprocedure gemakkelijk, ruime betaalmogelijkheden.
Afleverdatum niet geheel duidelijk.
Erg te vreden over Nitrotek
Erg te vreden over Nitrotek! Levertijd is nagekomen zoals afgesproken/afgesproken.
Voorafgaand en ook na de bestelling best wel wat mailcontact gehad.
Iedere keer binnen een dag reactie terug!!
Tot nu toe uiterst te vreden over Nitrotek!!
Wacht nu al een paar dagen.....
Wacht nu al een paar dagen op mijn bestelling, en krijg maar geen reacties op de e-mails die ik het bedrijf gestuurd heb.
Hopelijk ben ik niet opgelicht want dat zou ik heel zonde vinden. Had een rc auto besteld voor een vriend zijn verjaardag zou ook leuk zijn als het er op tijd zou zijn.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.






