We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Scheepvaartbenodigdheden winkel

Geschreven door het bedrijf

Stort udvalg indenfor bådudstyr til din båd nær København. Vi ønsker at det skal være nemt at være bådejer. Har du en skade, et poleringsprojekt eller større brug for vedligeholdelse/ombygning, så er du altid velkommen til at kontakte os og få et uforpligtende tilbud. I vores butik kan du også få råd og vejledning om alle produkter og vi bestiller dag til dag. Vi tror på at at det skal være nemt at sejle. Uanset alder, køn eller økonomi, så er det muligt i dag at opleve de danske sund og fjorde for sejl eller motor. Sejleroplevelser skal deles med andre. Vi ved hvordan det er og vi hjælper dig med service og kyndig hjælp. Vi har både butik & bådeværft - besøg os i Skovshoved Havn 14, 2920 Charlottenlund. Vi har også tilhørende webshop hvor du altid kan bestille det du ønsker.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

13 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfekt opdatering af min båd - Torqeedo

Min båd, der holder til i Furesøen blev rengjort, poleret og bundmalet, og den gamle motor blev udskiftet med en elmotor fra Torqeedo. Alle opgaver er udført som aftalt og med et meget flot resultat.
Og el-arbejdet er udført til perfektion - super flot arbejde!! (Jeg er lidt "pernitten" omkring el-arbejde og normalt ikke så let at gøre tilfreds på dette punkt - men det er bare godt arbejde!)
Også stor ros til afhentning og aflevering af båd.
mvh Nina og Henrik

10 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch yard.

I simply can’t say enough good things about the Nordbjaergs Yard — especially Lars Nordbjaerg and Benjamin Heiden.

My wife and I bought a used boat that happened to be based in the same harbor as Nordbjaergs yard. We were on a very tight schedule. With virtually no notice they got the boat hauled for survey, got the mast removed and prepped for truck transport, and brought in a technician to do a major piece of engine maintenance. And they did all this days before the yard was going to be shut down for vacation. There is a very well stocked chandlery attached to the yard, so we were able to find a few of the key bits and pieces we needed.

The facilities are modern, clean, and efficient. The staff is friendly, professional, highly competent — and you get the Danish sense of humor thrown in for free.

Excellent yard!

Eric & Jill Burnette

3 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

De vil ikke give noget prisoverslag..

Jeg kontaktede Nordbjærg for at få et prisoverslag på en række reparationer på min Hallberg Rassy. Det ville de slet ikke give, de sagde at jeg bare kunne komme med båden, så ville de gå i gang, og så måtte jeg betale til sidst, hvad de besluttede det skulle ende med at koste. Derfor valgte jeg selvfølgelig ikke Nordbjært som værft.

31 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vær forsigtig med deres bådeværft

Deres bådeværft er meget ineffektivt og uorganiseret. De lagde vores mast og rig i et stort mastskur, og da vi spurgte, hvor det var, havde de ingen anelse.

Tjenesten er meget dårlig, de fungerer kun, når de kan få gode penge for det, og de er blodsukkere! De opkræver 2-3 gange den effektive længde af den ydede service. Specifikt, arbejdede de 1 time (en halv time x to personer) og fakturede mig 2,5 timer! Meget uærligt. Jeg havde en frygtelig oplevelse.

12 oktober 2021
Logo NORDBJÆRG'S

Antwoord van NORDBJÆRG'S

Eftersom du har stoppet dialogen med os, så har jeg kopieret det svar jeg også har givet dig på din Google anmeldelsen:

Kære Stefano,

Vi har brugt 3,5 timer på forhale din båd, afrigge masten, frigører fald og løfte masten ud af båden. Efterfølgende er stag og vanter afrigget og kørt ind i vores masteskur, hvor den er opbevaret tørt og godt vinteren over. Prisen inkl. vinteropbevaring, stativ, ophaling, søsætning, trykspuling, vask af vandlinje, opbevaring af mast og den nævnt afrigning var lige under 13.000 kr.

Med venlig hilsen
Lars Nordbjærg
Direktør

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Havde bestilt forkerte hængsler og det…

Havde bestilt forkerte hængsler og det var helt min egen fejl. Efter gratis returnering af varen valgte Nordbjaerg på eget initiativ at tilbagebetale hele fakturabeløbet (dvs inkl. forsendelsesomkostningerne). Det er flot service i betragtning af, at fejlleveringen skyldes min fejl.

16 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Laver ekstra arbejde uden godkendelse og tager båden som gidsel

- NORDBJÆRG`S laver ekstra arbejde uden godkendelse og tager båden som gidsel.

- Brok kommer man ikke langt med! Området er kameraovervåget af 3-4 kamera, men det kunne jeg ikke få set.

Båden bliver søsat efter udligning af saldo. Der kommer ingen kreditnota på det udførte arbejde.

Såfremt der ikke udlignet ved forfaldsdato vil båden blive flyttet og sat til vinteropbevaring på ejers regning.

-Brev til Nordbjærg´s 5. okt 2018. Jeg skal hermed afvise den af Dem fremsendte faktura nr. 180623 med henvisning til, at De har faktureret for ydelser, som, De ikke har aftalt med min klient, skulle udføres. Min klient har ikke accepteret, at der skulle udføres ekstra spul og afskrabning på
båden for at fjerne slim og skaller, idet han specifikt i sin mail af 25. juni 2018
bad om en ophaling og opbevaring af sin båd, således at drev og bund kunne blive ordnet. Der har således på intet tidspunkt været tale om, at bunden skulle have ekstra spul og afskrabning. Min klient efterspurgte den 26. juni 2018
endvidere om en pris på ovenstående opgave, hvilken De skulle være fremkommet med telefonisk. Denne pris vedrørte udelukkende almindelig spul og afskrabning af bund og drev og inkluderede ikke ekstraarbejder. På baggrund af ovenstående er min klient uforstående overfor, at De har faktureret
8 timer for ekstra spul og afskrabning af bund til et samlet beløb på kr. 3404,80, når dette ikke var aftalt. Såfremt De vurderede, at det var nødvendigt at udføre ekstra spul og afskrabning,
burde De have kontaktet min klient, forinden dette arbejde blev igangsat, således at min klient kunne have taget stilling til, om han ønskede udførelse af dette. I stedet for valgte De, jf. Deres mail af 2. oktober 2018 at udføre ekstraarbejder,
forinden det aftalte arbejde blev igangsat. Disse ekstraarbejder skal min klient selvfølgelig ikke faktureres for, da de ikke var aftalt, desuagtet at De måtte have vurderet, at de var nødvendige at udføre.
De bedes derfor fremsende en ny faktura, hvori det kun afregnes for de aftalte ydelser.

"7. okt 2018 Skriver Nordbjerg´s til mig og indrømmer at det er ok at jeg skal betale 4000 kr ekstra, så de ikke kommer til at betale 8 timer løn for mangel på administration af kundernes både - jeg har hørt mig omkring om det udførte arbejdes tidsforbrug også var fair, og jeg har fået det indtryk at det var det ikke - Jeg har selv ordnet bund i 18 år "

Hej Peter,

Tak for din mail og tak for din indbetaling.

Når båden hænger i kranen er det bestemt ikke vores ønske at vi skal bruge 4 timer(x 2 mand) på at rengøre båden, da det rykker hele programmet for kran og mandskab. Alternativet til at rengøre den straks er at søsætte den igen, fremsende et tilbud på rengøring/skrab, for så at lave ny aftale om ophaling – det mener jeg ikke er hensigtsmæssigt.

Jeg må indrømme at tidsforbruget overrasker mig og jeg har forholdt mit mandskab dette – men de har bekræftet at det er det reelle tidsforbrug og nævner at den var meget beskidt, de langsgående lister er vanskelige komme omkring, det er er stor bund og drevnes placering under båden er særlig vanskelig at tilgå med trykspuler/skraber – specielt den indvendige del.

I anerkendelse af din indbetaling og forsøget på at finde en mindelige løsning vil jeg foreslå at vi deler den ekstra omkostning til spul og skrab, og jeg således krediterer og tilbagefører 1702,40 kr + moms.

Som tidligere nævnt står båden uhensigtsmæssig i forhold til vores optagning af både til vinteropbevaring, hvorfor jeg meget gerne vil søsætte den i morgen. Hvis du ikke har mulighed for at hente den i morgen kan den henlægge i vandet u/b til tirsdag. Giv mig gerne en melding om hvornår du kan forhale båden.

Med venlig hilsen

10 oktober 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pas på Nordsjærg’s bådeværft!

Min båd har fået fritskrabet fribordet og er herefter lakeret op hos Nordbjærg's. Fribordet er af oregon pine. En skade på bagbord side var årsag til reparationen. Nordbjærg’s fik i august 2017 båden til syn, som grundlag for udarbejdelsen af et fast tilbud, hvis de ellers mente, at de kunne løse opgaven. Der er i tilbuddet afsat 70 timer til arbejdet, men værftet har ikke kunne udføre arbejdet indenfor den afsatte tid.
Oregon pine kræver, at der skal tages mellem 2-3 m.m. af fribordet, for at sikre, at fribordet kommer til at fremstå ensartet, uden misfarvninger. På trods af at dette forhold er værftet bekendt, er værftet ikke lykkedes med opgaven. Fribordet fremstår med misfarvninger og det skyldes for lidt afslibning. Da dette viste sig undervejs i processen, ville værftet ikke skrabe hele fribordet ned igen (pga. omfanget af opgaven), men foreslog, at udbedre blot 2 bord på hver side. Dette ville medføre et godt resultat, mente værftet. Det blev ikke godt.

I tilbuddet indgår ”sprøjtelakering af de sidste lag”. Spøjtelakeringen er IKKE udført. Lakarbejdet er udført med rulle, hvilket har givet en lidt ujævn overflade, og så er der endda en del løbere.

Værftet er enige i, at der ikke er udført sprøjtelakering, som ellers indgår i tilbuddet. De er også enige i, at fribordet fremstår med misfarvninger og at den udførte slutlakering ikke er i orden. Alligevel forlanger værftet ikke blot hele beløbet fra tilbuddet betalt, men +43% /+30 timer for det ekstra arbejde som de har udført på de i alt 4 bord!! De påstår, at jeg har accepteret at betale for denne ekstra udgift! Naturligvis har jeg ikke det. Jeg har et fast tilbud, og der ikke er tale om uforudsete udgifter.

Af den fremsendte faktura fremgår det, at værftet har trukket 50% fra de ekstra 30 timer, og dette fremstilles som en rabat. Men, det er ikke en rabat. Teksten i fakturaen lyder ”Rabatten ydes for accept af manglende sprøjtelakering” og har således intet med en rabat at gøre – det er en simpel modregning. Og nej, jeg har ikke accepteret, at der ikke er blevet sprøjtelakeret.

Ikke nok med det - Nordbjærg’s har siden 4. april 2018 nægtet at søsætte min båd / udlevere båden til mig, hvilket mest af alt minder om en gang ussel afpresning.

Sagt på en anden måde: ”Kære kunde – betal for noget du ikke har fået, og betal så hele 43% mere, fordi vi ikke udførte vores arbejde godt nok - og hvis ikke du betaler, så får du ikke din båd igen”.

Mit bedste råd - hold dig langt væk fra Nordbjærg’s.

9 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Upålidelig

Høje priser og dårlig service.
Jeg ville købe et batteri på tilbud på bådmessen i Fredericia, men fik i stedet tilbudt, at jeg kunne købe det i butikken til samme pris. Jeg fik et visitkort fra direktøren med pris og varenummer på det vi havde aftalt.
Da jeg kører til Skovshoved for at hente batteriet, vil de ikke sælge til den aftalte pris.
Begrundelsen var, at der var gået for lang tid siden messen og hans avance ville være for lille. Den aftalte pris var 1.274,-, men han ville have 1.400,-. Hos Bauhaus koster det 1.299,-
Jeg ville forvente, at man gør opmærksom på særlige betingelser, når man laver en skriftlig aftale, men hos Nordbjærg mente han at jeg burde kunne gætte mig til, at jeg skulle have hentet det med det samme.

Nu har jeg spildt en time og 2 liter benzin på en dårlig oplevelse.
Jeg handler med garanti ikke hos Nordbjærg igen, og jeg håber de er tilfredse med deres første anmeldelse på Trustpilot.

11 mei 2017
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer