Northern Trade Windows Reviews 

166
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unbelievable company with unbelievable customer support and service Matt is absolutely fantastic nothing is too much trouble. From start to finish we are very happy with everything they have done fu... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Contracted Northern Trade Windows to fit soffits and fascias, and dry verge as I had damage to the previous installation. I paid 50% deposit. I was originally told it would be two or three days, and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Northern trade windows came to measure my bifold door and 3 external doors. And 5 windows. Very professional came measured. Then sent me quote. Then came back remeasured. Explained our bifold needed 6... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Northern Trade Windows recently installed 4 windows and a door/frame for me. They were professional, whilst friendly, from initial contact throughout the whole process. The product quality is great an... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Vensterinstallateur

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Northern Trade Windows has been manufacturing and installing windows, doors and home improvements since 1994. We're a name you can trust.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

166 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(166)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Karl Eastwood

just had my windows fitted and was very pleased the fitters kyle and Andrew from Bradford were top notch fitters could not have asked for any better very polite made sure you were at ease in what they doing when asking questions obviously you want it right they kept everything clean and tidy done in less then a day impossible to find any fault would definitely do business with you again providing you send the same fitters

24 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would highly recommend NTW

Would highly recommend NTW, Great price for the work we had done, fitters John & Matt were highly efficient and did the job in no time but to a very high quality. All done on dates stated too. No issues at all.

26 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have just spent over £8,000 with ntw

I have just spent over £8,000 with ntw. I got 3 quotes and ended up going with them although they were the most expensive. Mathew the sales rep was excellent but unfortunately the service once the order was placed was very poor. Installation dates were changed several times, there was miscommunication around the surveyor's visit which was scheduled for an hour but ended up taking three and a half hours. The office staff were rude, abrupt and aggressive in requesting payment. The fitters who fitted the windows were disrespectful as the property was empty. No sheets were put down on the wooden floors and plaster was left all over as well as in the porch outside. Instructions were given to the surveyor but this didn't get written on the paperwork so I was accused of making it up by the office staff that strips would be put around the windows. I expressed dissatisfaction today and said that I would be making a complaint and asked for the owners' email address. I was informed that they were not at liberty to give out surnames although I could easily find this on Companies House. The office staff were not interested that I was unhappy, did not go through how I could complain or offer me their complaint's procedure. Instead they have hounded me all day at work for the final payment.

12 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Northern Trade Windows

Antwoord van Northern Trade Windows

Mr Woods,

We are disappointed to see that you have left this review. Our surveys are extremely thorough, we do not rush this important process unfortunately. We apologise for having to move your fitting date ONCE, not several times. Your installation was split into 2 phases, windows and the composite door at a later date. We installed your windows on 22/11/22, this was inspected by our installation manager Phil in person on site, we did a fantastic job to the highest standard and dust sheets were down. You wouldn’t pay for the windows until after you had inspected them that weekend, the following week you called up to settle the balance and you were very pleased.

The composite door installation was booked in 5/12/22, the week before we called to move this to 9/12/22, we apologised for this as it was something we couldn’t avoid. We asked for payment of the composite door when it was installed and we were granted with hostile abuse from Mrs Woods. The below paragraph will explain.

The motivation behind this review is because we wouldn’t replace the hinges on your existing old broken windows, this was explained to you at your property. You asked our fitters to do a few handy man jobs ‘whilst they were there’, in fact, the fitters Matthew and John did a lot of extras for you FOC when fitting your windows, they adjusted and fixed your existing old broken French doors and made them secure. This is something we do not do as a company, we only install and guarantee our own products. You then called our service department after being told directly we will not repair your old windows, you managed to arrange a service call for your old broken hinges on the same day as fitting the composite door, cleverly confusing our staff that the hinges were for our newly installed windows.

On the day of fitting your composite door you held Northern Trade Windows to ransom to replace the broken hinges on your existing old windows, explaining you had a ‘service appointment’ booked in. We do not appreciate your actions or the way you spoke to our hard working staff, hopefully you can reflect on this and amend your review accordingly to a truthful experience.

Kind regards,
Northern Trade Windows

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having previously had the conservatory…

Having previously had the conservatory done by NTW, when it came around to fitting new windows and a Composite door after a few quotes I decided to go back to NTW, they were fitted within a few weeks of ordering, The team that did the fitting were professional throughout the job, it was a big job windows for 8 rooms, new front door and an Internal tilt and open door into the conservatory. The quality of the windows and doors are superb would highly recommend them.

7 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sash window replacement in 2nd floor flat.

Good experience with NTW from initial quote to installation. Replaced 5 x very old and rotting sash windows with like for like vertical slider windows on high 2nd floor apartment. Kept me informed every step of the way and were responsive to my various queries. The installers were courteous and incredibly fast and efficient. Would recommend.

18 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, competitive price and efficient fit for 15 windows and composite door. Brilliant surveyor -3 site visits to get it right and to make sure met our requirements. Windows and door all look nice and replaced a damaged glass unit no problem. Thanks to the whole team

7 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Conservatory, Windows and Doors

Had new windows, composite door, bay window, extended window and door roof and a conservatory fitted. From start to finish our experience has been first class. The builders, fitters and the project team have all been professional, friendly and helpful throughout the work. Every question or query has been dealt with leaving us feeling happy with every job done. Thanks to all at NTW and we would defiantly recommend them to anyone.

5 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delighted with my new windows and doors

I am absolutely delighted with my new windows and doors which were completed recently.

The four builders and fitters were a credit to the company and themselves and it was impressive how they got on with the job, despite my offers of tea, coffee and biscuits! They worked solidly all the time they were on site.

The quality of my windows and doors are superb and I would like to thank everyone who I had contact with from NTW for such a smooth and brilliant project.

I shall recommend NTW to anyone I come into contact with who are looking to replace their windows and doors.

20 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had my porch roof replaced

Had my porch roof replaced. Guys did a great job from initial assessment / quotation through to site visit and fitting. Really efficient, smooth and high quality work.

25 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely love my composite front…

Absolutely love my composite front door, side panels and matching design front window. Had 3 x other windows fitted as well. Superb job done by Elliot and Luke. Arrived on time, completed the job in one day and left everything clean and tidy. Also thanks to Ian who was involved throughout and apologies for me keep changing my mind on the design of the front door and side panels (patience of a saint!) but it was well worth it as i couldn't be more happy with the end result. Still receiving positive comments from the neighbours! Thank you!

28 januari 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer