NYC Designer Outlet Reviews 

282
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been a customer for a long time and always check what’s available. This week I got lucky and bought a Ferragamo belt in my size. Good price and great quality. I received the purchase in 2 day... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing products and super fast shipping. My second purchase, I highly recommended NYC designer outlet to everybody. Just make sure to check order at their website so you can track item if you don’t r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

amazing online store for designer lovers that hate designer prices. these guys are just great everything comes so crisp and crazy fast I got my item the next day!! excellent service responds quick hel... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered shoes that have a width of EE and they sent me shoe that are D that's are super tight and unbearable for $400! The worst part is they put a label maker sticker saying "EE" over the still sli... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

NYC Designer Outlet is a footwear and accessories company that curates the latest designer brands to offer you at discounted prices. We started in New York City back in 2016 with the goal of sourcing authentic sneakers and shoes from designers such as Gucci, Salvatore Ferragamo, and Tod's. Since 2016 we have consistently sourced authentic goods at best prices for our customers worldwide! Our store provides an incredible selection of quality products for everyone’s needs without breaking your bank account. With unbeatable service and fast shipping times, NYC Designer Outlet has become one of the top shoe retailers on online. We are committed to providing excellent customer service – if you have any questions or concerns please contact us anytime!


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

282 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(282)

51 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If You Want to Waste Your Time, Message Them and Try to Buy Something

My experience with NYC Outlet Design was extremely disappointing and, above all, a complete waste of time.

I spent nearly two months communicating through WhatsApp with whoever was handling my purchase. Responses routinely took a day and a half or longer, turning what should have been a simple transaction into an unnecessarily long and frustrating process.

Initially, I was offered a deal for three pairs of shoes. When they prepared the invoice, however, they changed some of the models I had selected to different ones. I pointed out the mistake, and once again, I was left waiting for responses.

Later, I decided to add two more pairs, bringing the order to five pairs in total. Before moving forward, I specifically asked the salesperson to confirm availability. After approximately three days, I was told that all five pairs were available.

At that point, I asked for the payment link so I could complete the purchase.

Then, incredibly, I was told that the “manager” had decided not to honor the offer that had already been made to me.

And this is where I believe there is a much bigger issue than simply poor customer service.

In business, your word has value.

When a company gives a customer a price, confirms the products are available, continues negotiating based on that agreement, and allows the customer to invest weeks of their time based on that commitment, that company’s word should mean something.

A business relationship is built on trust, and trust begins with keeping your word.

If an employee makes an offer on behalf of a company and the customer accepts it, the appropriate response should not be to hide behind a “manager” later and simply decide that the offer no longer applies. If management has not authorized its employees to make certain offers, that is an internal management problem—not something the customer should have to pay for after investing weeks of time.

What made the situation even more disappointing was that this supposed manager never once called me, contacted me directly, or made any effort to explain the situation personally. For a purchase of five pairs of shoes, something that could reasonably have been completed within a day, I spent weeks dealing with delays only to ultimately be told “no.”

To make the experience even more surprising, I later found the same shoes on eBay at a better price through an outside seller, arriving in packaging bearing NYC Outlet Design’s logo.

So after spending all that time trying to purchase directly from NYC Outlet Design, I was able to find the same merchandise elsewhere for less.

My recommendation, based entirely on my experience, is simple: if you value your time and expect a business to stand behind its word, think very carefully before dealing with this company.

Slow responses are frustrating. Mistakes happen. Prices can change.

But giving someone your word, confirming an agreement and product availability, allowing them to spend weeks relying on that agreement, and then backing out at the last moment while blaming an unnamed “manager” is something entirely different.

In business, credibility is everything. Your word is part of your reputation. Once customers realize that your word carries no weight, neither does the trust they place in your company.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NYC Designer Outlet

Antwoord van NYC Designer Outlet

HI,

We’re sorry to see this review, as we feel it leaves out important context regarding what occurred.

Our team spent considerable time assisting you, answering questions, checking multiple styles and sizes, and putting together a special offer for your purchase. That offer was made at the time, but the purchase was not completed. Approximately two months passed before you returned looking to move forward and add additional pairs to the order.

Unfortunately, special offers and inventory cannot be held indefinitely without payment. Availability and pricing can change, particularly on discounted designer merchandise. While our team continued trying to assist you when you returned, we were not able to honor the original arrangement exactly as it had been offered nearly two months earlier.

We certainly understand that this was disappointing, but it is not accurate to suggest that we simply changed an agreed purchase after payment or refused to honor a completed transaction. No payment had been made and no order had been finalized.

We value every customer and always try to be courteous and accommodating. We regret that we were ultimately unable to reach an arrangement that worked for you, but we believe it is important that the full timeline be represented accurately.

Raymond.
General Manager | Customer Experience
NYC Designer Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

AMAZING!!!

I ordered a pair of Ferragamo shoes with MSRP $1200 and got it for a whopping $450, easy website to use, very professional business, no need for saks and neiman marcus when you have this!!! For sure ordering from here in the future for all my designer needs!!!
THANK YOU!!!

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NYC Designer Outlet

Antwoord van NYC Designer Outlet

Thank you so much for the wonderful review! We’re thrilled you’re happy with your Ferragamo shoes and your experience with us. We truly appreciate your business and look forward to helping you with your next designer find!

Raymond.
General Manager | Customer Experience
NYC Designer Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stefano ricci tie

Bought Stefano ricci tie. The real deal. Great tie, looks way better than pictured. Seller is great, fast shipper would buy again.

15 juli 2026
Logo NYC Designer Outlet

Antwoord van NYC Designer Outlet

Thank you! We’re glad you love the Stefano Ricci tie. We appreciate your business and look forward to having you shop with us again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service! My shoes arrived much sooner than expected, and the delivery was incredibly fast. They were well-packaged, exactly as described, and fit perfectly. I’m very happy with my purchase and would definitely buy from this seller again. Highly recommended!

10 juli 2026
Logo NYC Designer Outlet

Antwoord van NYC Designer Outlet

Thank you for the wonderful feedback! We’re so glad your shoes arrived quickly and that you’re happy with your purchase. We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again!

Raymond.
General Manager | Customer Experience
NYC Designer Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great

very easy great service

22 juni 2026
Logo NYC Designer Outlet

Antwoord van NYC Designer Outlet

Thank you! We’re glad you had a great experience with us and appreciate your business!

Raymond.
General Manager | Customer Experience
NYC Designer Outlet

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading and incorrect information.

I ordered a pair of shoes on June 9 and was initially told I would receive updates through WhatsApp. For several days, the order status only showed that a shipping label had been created, and my questions about the condition of the shoes went unanswered.

After following up multiple times, I was finally informed that the item was actually unavailable and that a new pair had been ordered for me. I failed to understand as how an unavailable shoe was shown to be shipped!!

This was a time-sensitive purchase, as it was planned to be taken overseas on June 18. The lack of communication created unnecessary stress and uncertainty. Customer service eventually responded and offered to check the arrival date and discuss expedited shipping or a refund, which I appreciate, but the overall experience could have been handled much better.

My main issue was not the inventory problem itself—it was the delay in communication and lack of updates.
And we still don’t know if they have it and can be shipped timely on June 17th. A real disappointment, indeed!

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NYC Designer Outlet

Antwoord van NYC Designer Outlet

We’re sorry to see this review, particularly because it does not reflect the full outcome of the order.

During the process, our team worked closely with you to make sure you received the correct shoes, including waiting for your confirmation before proceeding. Once confirmed, we made every effort to accommodate your time-sensitive request and ensure the correct pair reached you before your overseas travel.

Most importantly, you did receive the correct shoes in time for your trip, which unfortunately is not reflected in this review.

We acknowledge that communication during the process could have been faster, and we always welcome feedback that helps us improve. However, our team remained committed to resolving the situation, secured the correct shoes for you, and successfully delivered them within the timeframe you needed.

We’re glad we were ultimately able to fulfill your order successfully and hope you enjoyed your shoes.

Raymond.
General Manager | Customer Experience
NYC Designer Outlet

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Product and delivery excellent

Product and delivery excellent. However, actual color and design cannot be accurately seen in website.

29 mei 2026
Logo NYC Designer Outlet

Antwoord van NYC Designer Outlet

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear that you’re happy with the product and delivery. We appreciate your note regarding the website images and will continue working to make our product photography as accurate as possible. Thank you for shopping with us!

Raymond.
General Manager | Customer Experience
NYC Designer Outlet

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

We ordered Ferragamo shoe from this…

We ordered Ferragamo shoe from this website that was on clearance . They shipped a used shoe instead of brand new one.. I reached out to them on WhatsApp, email and on their website and there is no response from them. Still waiting. After a week they responded, issues a full refund, also gave a discount of $30 & free shipping for the replacement shoe.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer