ogelbeds.ie Reviews 

70
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

We dealt with Chloe and she was super to deal with. She was friendly and helpful in store and always available for an email or phone call. She made our experience easy and took great care with custo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would like to thank Chloe for the fantastic service she provided throughout our experience. From the very beginning, she was incredibly patient, knowledgeable, and genuinely committed to help... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As soon as we walked into the store chloe was so helpful and knowledgeable and explained everything we needed to know about our requirements of a bunk bed. She informed us of the pros and cons of di... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We recently purchased a children's bed and had the pleasure of working with Chloe. Her service was truly excellent from start to finish. Chloe was incredibly knowledgeable about the different models,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

70 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(70)

27 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

bed for our toddler

We bought the bed for our toddler. It’s extremely solid, made of real wood, looks nice, and is comfortable. Highly recommended.

13 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi Davit,

Thank you for taking the time to leave such a great review! We’re delighted to hear that you’re happy with your toddler’s new bed and that you find it solid, comfortable, and visually appealing.

We really appreciate your recommendation and hope your little one enjoys many happy nights in their new bed!

Kind Regards,
THE OGEL KIDS BED TEAM

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We purchased a bunk bed for our two…

We purchased a bunk bed for our two boys, and the customer service was absolutely incredible—one of the best we've ever experienced in any store! We were greeted with genuine smiles and warm compliments, and the children were kept entertained and joyful throughout. They directed us to the friendly team members who assembled the bed with skill and care. Mark and Chloe did an outstanding job! Without a doubt, I highly recommend OGEL BEDS to every family looking for quality and exceptional service.

7 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi Absoye,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We’re thrilled to hear that your experience with Mark and Chloe was so positive and that the whole process, from visiting the store to assembly, was seamless.

It’s fantastic to know that your boys were entertained and happy throughout, and that the team made the assembly process smooth and enjoyable. We really appreciate your recommendation and are delighted that you’re happy with your new bunk bed!

Kind Regards,
THE OGEL KIDS BED TEAM

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Happy with the bed

Happy with the bed. Instructions are really hard to read. Had to take pictures to zoom in. Learned afterwards there is a flat pack person on fb who assembles these things which I think might be worth the cost and would be very useful to be directed to this when purchasing.

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi,

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that you’re happy with your bed. We completely understand how frustrating tricky instructions can be, and we appreciate your suggestion about highlighting assembly support, it’s a great idea to make this information more visible to customers at the point of purchase.

We’ll be sure to pass your comments on to our team so we can improve the experience for future buyers.

Kind Regards,
THE OGEL KIDS BED TEAM

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got a new bed for my little girl and…

Got a new bed for my little girl and the staff were very helpful. We are very happy are bad came before Christmas. Thank you very much

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi Wesley,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review! We’re delighted to hear that you’re happy with your daughter’s new bed and that it arrived in time for Christmas.

It’s wonderful to know that our team was able to provide helpful support throughout your purchase. We really appreciate your feedback!

Kind Regards,
THE OGEL KIDS BED TEAM

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sales assistant chloe

When looking for new beds we came across the sales assistant chloe she spoke and explained the difference between the different kind of beds and mattresses and what would suite our needs it was great to liase with someone with the knowledge and it wasn't just a sales pitch we both two beds and chloe kept us in the loop right up until delivery and after to make sure everything went smoothly i would highly recommend her if you are ever thinking of buying any bedroom furniture thanks again

Darren and joy

14 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi Darren and Joy,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We’re thrilled to hear that Chloe was able to provide knowledgeable, helpful guidance and make your bed-buying experience so smooth.

It’s fantastic that she kept you informed throughout the process and ensured everything went perfectly with your delivery. We’ll be sure to pass your kind words on to her, she’ll be delighted!

Kind Regards,
THE OGEL KIDS BED TEAM

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was excellent

Delivery was excellent , driver rang half an hour before he came, beds where delivered perfect
Got a fella Keith to put the beds together for me for €120 , he done an excellent job on making the beds & very quick

12 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi Shannon,

Thank you for taking the time to leave such a great review! We’re thrilled to hear that your beds were delivered perfectly and that the driver kept you informed ahead of time.

It’s wonderful to know that Keith did an excellent job assembling the beds quickly and efficiently. We’ll be sure to pass your kind words on to him, he’ll really appreciate it!

Kind Regards,
THE OGEL KIDS BED TEAM

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great shopping experience …

Dealt with Chloe in the fonthill store and she was a pleasure to deal with! Going into detail about everything including delivery dates etc. Would highly recommend going to the fonthill store for such a lovely shopping experience

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi Laura,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review! We’re delighted to hear that Chloe provided such a detailed and helpful experience in the Fonthill store.

It’s fantastic to know that her guidance made your shopping experience so positive. We really appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back in the future!

Kind Regards,
THE OGEL KIDS BED TEAM

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We recently purchased a children's bed…

We recently purchased a children's bed and had the pleasure of working with Chloe. Her service was truly excellent from start to finish. Chloe was incredibly knowledgeable about the different models, safety features, and available storage options, which made a potentially stressful decision feel easy and stress-free. She took the time to listen to what we needed and provided patient, supportive advice without being pushy.
Thanks to Chloe's help, we found the perfect bed for our child. We highly recommend seeking out Chloe if you need expert support with your purchase!

6 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi Azuka,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We’re thrilled to hear that Chloe was able to make your experience stress-free and provide knowledgeable, patient guidance throughout your purchase.

It’s fantastic to know that, with her help, you found the perfect bed for your child. We’ll be sure to pass your kind words on to Chloe, she’ll be delighted!

Kind Regards,
THE OGEL KIDS BED TEAM

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chloe was extremely helpful and…

Chloe was extremely helpful and answered all the questions I had regarding my purchase. I would highly recommend this company.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hey Fiona,

Thank you so much for your kind review! We are so happy that Chloe could help you in store. We hope to see you again soon.

Kind Regards,

The OGEL KIDS BEDS TEAM.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY AWAY

STAY AWAY
The showroom experience was nice. Chloe in the showroom was very nice and helpful, she explained the waiting times (6-10 weeks) delivery before purchase so we waited patiently. The bed finally arrived. When we opened we couldn't believe the quality of it... extremely poorly painted, full of scratches, marks, paint lifting..i contacted the customer service, sent the pictures explaining my disappointment etc... they said they can change parts that are faulty, however they cannot change the bed or give refund..so jyst to make our life easier we chose the most affected parts and were told to wait until they get back from the supplier.. emailing back and forth they lost the parts..reordered again or something (not sure).. asked for refund, but as I was told before, they don't do it as it is "a general delay"... still waiting for the parts..

28 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating this situation must be. We sincerely apologise for the issues with the bed’s finish and the delays with replacement parts. This is not the experience we aim to provide, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback.

To ensure this is resolved as quickly as possible, please contact our customer service team directly at service@rightstyle.ie with your order details and the photos you sent previously. They will prioritise your case and work with you to get the remaining parts delivered as soon as possible.

Thank you again for your patience, and we appreciate the opportunity to put this right.

Kind Regards,
The Smart Storage Bed Company Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 stars for the most helpful team

5 stars for the most helpful team. Thanks so much to Orla for going above and beyond to help me with my order.

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi Niamh,

Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you received 5-star service and that Orla was able to go above and beyond to help with your order.

We’ll be sure to pass your kind words on to her, she’ll be delighted!

Kind Regards,
THE OGEL KIDS BED TEAM

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away, terrible customer service and missing parts

The customer service at the Fonthill store is severely lacking. We needed a bed as soon as possible so shopped locally, assuming that delivery would be within a week or two. The customer service rep didn't tell us that lead times were in excess of seven weeks until after we put down our deposit. When we tried to contact the store to chase our bed, they made it unnecessarily difficult to discuss our order not to mention the decision by the salesperson to only put my husband's name on the invoice so that they could not speak to me about something I bought and paid for. No one had any information until we finally got the call to say the bed would be coming the next week. Bed arrives and it's immediately clear there are no instructions, so we call customer service and they email them to us, which is one tick for them, but unfortunately that's the only positive of the experience. When we've cleared the room and unpacked all the boxes and try to begin assembly we realize they've only supplied fastenings for the under bed, none of the full bed fastenings have been included. So we call customer service again. Guess what, they can't help. We have to email the customer service email which sends an automated reply saying that due to the sheer number of issues they have they can't reply for 72 hours. So we have pieces of a bed we cant assemble meaning we've been waiting for a bed we needed weeks ago far longer than we wanted. I should have bought the bed from Etsy as I did with my sons which arrived faster (and was of superior quality) and we had no issues with. I wish I hadn't shopped local. What a big disappointment this has been.

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hey Krystal,

Oh no! That is odd, our team will usually always advise of the lead time at the point of sale. Would you mind sending over the invoice number so that I have a look to see why the lead time might not have been discussed. Please be assured that it is not our intent to make it difficult when chasing your order, it is our policy to ask for the invoice number when any of our customers call to ensure that we are speaking to the correct person. This is due to GDPR, we hope you understand. At the point of sale, we do ask you what name you would like on the invoice and input the name given, this wouldn't be a decision from the salesperson.

If you could email your invoice number to orla@rightstyle.ie, I will get this issue sorted for you immediately. Please accept our apologies for any inconvenience caused.

Kind Regards,

THE OGEL KIDS BEDS TEAM.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I had my bed delivered on time ,good…

I had my bed delivered on time ,good mattress, I recommend. I was saved by Chloe at fronthill shopping centre.

10 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hey Rose,

Thank you so much for your kind review. We are delighted that Chloe could assist you in store. Thank you for shopping with us, we hope to see you again soon!

Kind Regards,

THE OGEL KIDS BEDS TEAM.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly customer service

We had the most exceptional experience at ogle beds with choosing a bed for our daughter. Chloe was there on the day and couldn't have been more helpful with helping us get the bed. Amazing customer service and I would recommend to anyone who is looking for their child's new bed. Especially go into the showroom in Fonthill so they can try the beds first.

26 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing store from start to finish

Amazing store from start to finish! We got the toddler sides bed in 4ft and the assemble was sooo simple and the ordering was the smoothest process Chloe was fantastic!! Would highly recommend as the quality and personal touch was brilliant

3 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hey Pamela,

Thank you so much for your kind review - we are so glad that you found the assembling simple and the ordering smooth with Chloe. Thank you so much for shopping with us, we hope to see you again soon.

Kind Regards,

THE OGEL BEDS KIDS TEAM.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bought the quad bunk beds great beds

Bought the quad bunk beds great beds, the mattress we got was the wrong one and the one we already had was too big, Orla was great in getting it sorted for me and delivering a new mattress and replacing the wrong one within a few days

5 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hey Emma,

Thank you so much for your kind review! We are so glad that Orla could get you sorted so quickly.Thank you for shopping with us, we hope to see you again soon.

Kind Regards,

THE OGEL KIDS BEDS TEAM.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delighted with the beds and service

Delighted with the beds and service

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hey Emma,

Thank you so much for your kind review! We are so glad that you are delighted with your new beds and the service provided. Thank you for shopping with us, we hope to see you again soon.

Kind Regards,

The OGEL KIDS BEDS TEAM.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great place to deal with

We dealt with Chloe yesterday when buying a new bed for our 3 year old daughter.

Chloe went above and beyond for us and explained absolutely every detail about every potential bed and gave us recommendations based on what we were after.

Couldn't recommend the place enough and how easy the transaction was.

22 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi Kyle,

Thank you so much for your kind review! We are so happy that you were satisfied with the service Chloe provided in store. Thank you for shopping with us - we hope to see you again soon.

Kind Regards,

THE OGEL KIDS BED TEAM

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best service from Chloe

Chloe was very helpful in store and she was very kind

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ogelbeds.ie

Antwoord van ogelbeds.ie

Hi Killian,

Thank you so much for your kind review! We are so happy that you were satisfied with Chloe in store. Thank you for shopping with us - we hope to see you again soon.

Kind Regards,

THE OGEL KIDS BED TEAM.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer