Oiaskin Reviews 

82
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought these patches with the hopes of seeing some type of moderate improvement with my fine lines. The patches were awful! I followed the instructions perfectly and the patches were falling off on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was very exited to test them tonight since received earlier today. Not quiet sure if I have done everything in most correct way but they simply do not stay in place, particularly forehead piece. Sorry... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I recently ordered some facial patches plus day eyepatches. Once I realised they were made in China and not America I contacted the company requesting to cancel my order and refund my money. Apparent... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thankfully I didn't pay the extortionate price for these things personally, 3 of my poor sisters in law did... convinced they were going to be transformed into 25yr olds overnight, I skeptically ag... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmeticawinkel

Geschreven door het bedrijf

Oia is constantly evolving by your side to combat aging with science and technology, as well as years of experience in the skincare industry. At the heart of Oia is the desire to deliver transparency and openness. Oia provides innovative solutions for you to combat skin worries at any age. We believe in creating the future of skin solutions which embrace beauty and self love.


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

82 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(82)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Effective Product, short lasting

I thought the product was good, I would like it to have lasted longer. I can afford this though, so for me it is no problem to purchase another patch pack.

28 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Simone,

Thank you so much for your kind words, Simone. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. Your kind review will make sure to improve our product more.

Best,

Michellle

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Exact same material as scar strips but more expensive

Hot tip for anyone looking at these, they are 100% medical grade silicone which is exactly what scar strips are made of. They cost a lot less and do the exact same thing which, unfortunately for me, wasn't much. The scar strips work because they are being used mainly on scars that are hidden beneath clothing so you can wear them a few days at a time, while these wrinkle patches you can only wear overnight. What they do is trap moisture in your skin, so you have a bit of swelling just after you take them off, temporarily making any fine lines less noticeable. Obviously, this doesn't last more than a few hours. So they aren't all bad, I just didn't notice a huge difference. I would just get Botox personally, it isn't much more and lasts a lot longer (months vs. hours)

25 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I have bought the Patch 2.0 all in one

I have bought the Patch 2.0 all in one. I have so far used the forehead and the two eye patches five times. I used both overnight. I would apply my light moisturizer, wait about 2 hours before applying the patches. The first three times, the results were great. The last two times, the patches are not sticking as well already and the results are not as great anymore. I will continue to use the patches but I doubt it will last 30 times as it advertised. Also I just want to note that the results are only good for a day, the fine lines do come back I guess this is expected.

21 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Anita,

I hope all is well!

We appreciate you taking the time to put a review and this will help us improve the quality of our products and our services. Can you please send us an email to our website so we can check what happened to your order? Kindly put the subject TRUSTPILOT. We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve your issue as soon as possible.

I look forward to hearing from you soon.

Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be wary...

I bought these patches after seeing them advertised. The first batch of patches wouldn’t stick after one use, I followed all the instructions. I contacted their customer services who advised that they had a new and improved version and would I accept these as a replacement. I did accept these but after 3 uses the new and improved patches also didn’t stick. They didn’t make any difference to my fine lines. Expensive product for no results and failed to even stick. Disappointing. Offered a partial refund but think this is unacceptable for a product that falls way below what is advertised.

21 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Hollie,

I hope all is well!

We appreciate you taking the time to put a review and this will help us improve the quality of our products and our services. Can you please send us an email to our website so we can check what happened to your order? Kindly put the subject TRUSTPILOT. We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve your issue as soon as possible.

I look forward to hearing from you soon.

Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered this after seeing multiple…

I ordered this after seeing multiple advertisements on YouTube. Easy ordering and delivery. What I’m extremely disappointed with is the results. I used overnight on the forehead, eyes and neck patch as directed. First of all, the neck patch was extremely restricting and uncomfortable. I had to loosen a few times and it ended up making more wrinkles on my neck by the morning. Also, my forehead ended up having a red and itchy rash a little while after I removed it in the morning. I also thought it was strange that even though I removed the air bubbles on the forehead patch as instructed, I ended up with weird looking indentations on my forehead after removal. I also had dryness around my eyes with visible lines of placement! I feel as though I was deceived with false advertising. Customer service got back to me and refunded 50%. I complained and this was the best they could do. I even asked if I could return the unused chest patch. Overall, I do not recommend this product. It’s hard for me to believe the positive reviews and videos advertised. The only positive was how quickly customer service got back to me.

20 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Rebecca,

I hope all is well!

We appreciate you taking the time to put a review and this will help us improve the quality of our products and our services. Can you please send us an email to our website so we can check what happened to your order? Kindly put the subject TRUSTPILOT. We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve your issue as soon as possible.

I look forward to hearing from you soon.

Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was very exited to test them tonight…

Was very exited to test them tonight since received earlier today. Not quiet sure if I have done everything in most correct way but they simply do not stay in place, particularly forehead piece. Sorry to say, right now I’m under firm impression-waste of money..

19 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Jelena,

I hope all is well!

We appreciate you taking the time to put a review and this will help us improve the quality of our products and our services. Can you please send us an email to our website so we can check what happened to your order? Kindly put the subject TRUSTPILOT. We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve your issue as soon as possible.

I look forward to hearing from you soon.

Michelle

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

50/50 work on finer lines

I am a pretty wrinkly 43 yr old and also have a facial scar which creates more wrinkles. I used to use Elastoplast scar reduction plasters 20 years ago (24 hrs a day for weeks). This seems like a similar product. They work on finer lines but not so much the deeper frown lines. Also I felt the lines around the eyes became worse/ maybe damaged (when pulling off the patches).

TIP: Make the forehead last a little longer patch by wearing a baseball cap to keep it in place.

15 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your money!!!

I bought these patches with the hopes of seeing some type of moderate improvement with my fine lines. The patches were awful! I followed the instructions perfectly and the patches were falling off on first use. To say that these are re-usable is an absolute joke! Also, I seen no difference upon removal. Obviously I only used the once because they wouldn’t stick again, so I can’t say if multiple uses would have seen better results. Super disappointed and wishing I didn’t waste my money!

11 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Dear Sarah Whitely, thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future.

Please feel free to reach out via e-mail using Trustpilot as a subject so we can further assist you with your concern. We are looking forward to your response so that we can help you with your concern.

Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst experience ever!!

Worst experience ever!!!
At first I never received the order. After complain about it they sent a new one, and not only took so long to be delivery, but when this one got in the mailbox and I opened it was a completely different product from the one I actually ordered and paid for. They sent me skin patches with a horrible material, which of course did not work at all.
I tried communicating with the team and the problem was not solved.
I wasted my time and money! It is just frustrating... Do not recommend it to anyone.

10 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Thais,

I hope all is well.

I understand your frustrations and we are very sorry for the experience that you had in our product. I've looked into our system that we refunded 30% in your purchased. Please check your email notifying you that we refunded the 30%.

We appreciate you taking the time to put a review and this will help us improve the quality of our products and our services. Can you please send us an email to our website so we can check what happened to your order? Kindly put the subject TRUSTPILOT. We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve your issue as soon as possible.

I look forward to hearing from you soon.


Michelle

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy to find this product!

I am quite satisfied with the product. I use to have eye bags in the mornings. Since, I started to use the patches during my sleep, my skin is much smoother when I wake up, with no eye bags or wrinkles to be found on my face. And now I don't need to worry how much water or wine I drank the night before, because the patches works wonders! I have read negative reviews from people who have used the product once, maybe for a couple of hours or so. I would suggest that if you want to see lasting results, you have to use the product for several hours a day or during your sleep and it is the perfect solution. We tend to use our face muscles a lot during the dream state and Oiaskin silicon layer do a perfect job preventing them from appearing.

7 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received

I ordered over 2 months ago and have received nothing. Reached out to customer with no response. DO NOT WASTE YOUR MONEY.

7 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Shellie,

We are very sorry for the inconvenience that you encounter. Looking at your e-mail, we answered your concern but you never replied. I e-mailed you please have time to read, I am more than happy to assist you.

Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Expensive throwaway product

Used forehead patch from the complete set which cost over £50 - after 1st use fell off every night!!! lot of money for a throwaway product. Would not recommend these to anyone! waste of money.

3 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Dear Angela BUckley,

Thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future.

Please feel free to reach out via e-mail using Trustpilot as a subject so we can further assist you with your concern. We are looking forward to your response so that we can help you with your concern.

Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute hoax

Absolute hoax. If you want the same thing cheaper, use boob tape or no slips for high heels. Would your stick threse on your face? Well! SAME PRODUCT.

Garbage. If I could rate 0 I would.

31 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Andrew,

I hope all is well!

We appreciate you taking the time to put a review and this will help us improve the quality of our products and our services. Can you please send us an email to our website so we can check what happened to your order? Kindly put the subject TRUSTPILOT. We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve your issue as soon as possible.

I look forward to hearing from you soon.

Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst product I ever ordered

The worst product I ever ordered! Overpriced and useless!

31 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Julia,

I hope all is well!

We appreciate you taking the time to put a review and this will help us improve the quality of our products and our services. Can you please send us an email to our website so we can check what happened to your order? Kindly put the subject TRUSTPILOT. We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve your issue as soon as possible.

I look forward to hearing from you soon.

Michelle

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great results

Great results. I use them every other day at nightime. The next morning my skin feels great and fine lines are gone
I will keep using them :)

28 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took a month to arrive and were pretty useless

These did not make a difference on my skin. Also it took a month for them to arrive and they were shipped from China. It would be great to make these things clear when ordering.

27 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Mariana,


I hope all is well!

We appreciate you taking the time to put a review and this will help us improve the quality of our products and our services. Can you please send us an email to our website so we can check what happened to your order? Kindly put the subject TRUSTPILOT. We have every desire to address your needs and provide the best solution available to resolve your issue as soon as possible.

I look forward to hearing from you soon.

Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Habe die "Patches" auf gereinigte Haut…

Habe die "Patches" auf gereinigte Haut aufgelegt und über Nacht einwirken lassen. Ergebnis = 0. Hat die Haut völlig ausgetrocknen. Eine Auge hat sich sogar entzündet. Habe im Nachhinein die Haut kräftig mit Nivea eincremen müssen.

25 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Stardream,

Ich hoffe alles ist gut!

Wir freuen uns, dass Sie sich die Zeit nehmen, eine Bewertung abzugeben. Dies wird uns helfen, die Qualität unserer Produkte und Dienstleistungen zu verbessern. Können Sie uns bitte eine E-Mail an unsere Website senden, damit wir überprüfen können, was mit Ihrer Bestellung passiert ist? Bitte setzen Sie das Thema TRUSTPILOT. Wir sind bestrebt, auf Ihre Bedürfnisse einzugehen und die beste verfügbare Lösung bereitzustellen, um Ihr Problem so schnell wie möglich zu lösen.

Ich freue mich darauf bald von Ihnen zu hören.

Michelle

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My order is for 170 USD but not delivered after 45 days - package lost in transit and seller sent replacement

My order is for 170 USD.
Company promised to deliver order in 7-15 days.
19 Dec I being announced by email that my order is on the way.
Today is 23 of January.
Order is not trackable and not delivered.
3 times sent emails to support and to email from paypal contact - no answer.
Service is BAD, colmpany is BAD.
DO NOT RECOMMEND AT ALL!!!
---
Finally I got answer from seller - package lost in transit.
Seller re-sent me my order and I already got it delivered.
So I changed my experience from 1 star to 4 stars.

23 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Alex,

Thanks so much for sharing your experience with us. We want you to feel comfortable sharing good or bad news with us. I'm so sorry that your experience with us fell short of expectations. I also want to thank you for giving us a chance to make things right.

Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thumbs down.

I just received this product and must give it a thumbs down. I am pretty disappointed after seeing all the hype via social media about these. I guess anyone can look excited if they get something for free or are paid to do so. 🤷‍♀️
These patches lose an extreme amount of their adhesive after the first use (& yes I used them on clean, dry skin). I certainly don’t see getting 5 let alone 15 uses, as the packaging suggests. It also takes a full 8 hours so see extremely minimal results. I am 29, with soft face lines but no seriously deep wrinkles, so I can’t imagine this working at all on older skin. Not worth my money or recommendation.

EDIT: days later and I have yet to receive the below-mentioned email. This company is fake and deceitful because they know there’s nothing they can do or say to defended their useless product.

18 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hi Jen,

We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. I have emailed you about your concern please check your inbox so we can help you further.

Looking forward to your soonest reply.

Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I recently ordered some facial patches

I recently ordered some facial patches plus day eyepatches. Once I realised they were made in China and not America I contacted the company requesting to cancel my order and refund my money. Apparently they cannot do this even though the parcel hasn’t left China. I no longer want this product as they have totally misled me on the origin of manufacturing. I want my money back.

16 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Oiaskin

Antwoord van Oiaskin

Hello Katrina,

I hope all is well!

I have replied to our email conversation and I have refunded the partial refund as well. Let me know if you have additional questions and concerns.

Michelle

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer