Erittäin negatiivinen kokemus tästä…
Erittäin negatiivinen kokemus tästä hotellista! Erittäin korkeat hinnat tällaisesta palvelusta. Luokitus -1. Ensimmäinen asia, joka on tyrmistynyt, on yhteys asiakaspalveluun! Puhelu on 1 euro minuutti. Asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta ei ole ilmoitettu missään hotellin verkkosivuilla, mikä kertoo paljon näiden hotellien ketjusta! Voit ottaa heihin yhteyttä maksamalla tietyn summan per puhelu! Aika ovelasti tehty! Asiakaspalvelun vian vuoksi, joka lähettää pääsykoodin asiakkaalle, emme päässeet hotelliin! Meille lähetettiin koodi, joka ei toiminut. Asiakaspalvelun puhelinnumeron pitäisi olla etuovella! Aulassa on puhelin, jolla voit soittaa maksutta asiakaspalveluumme. Löysin tämän Googlesta, se on todella hauska! Vain päästäksesi hotellin aulaan sinulla on oltava oikea koodi! Minun piti soittaa ja käyttää rahani selvittääkseni pääsykoodin! Eli maksuton puhelinnumero on vain hotellin aulassa! Ja kukaan ei ole vastuussa tästä virheellisestä annetusta koodista! Eilen varasin huoneen, maksu on veloitettu tililtä, sivulle ilmestyi merkintä, maksu ei mennyt läpi, pitää maksaa uudestaan. Soitin jälleen asiakaspalveluun rahojeni vuoksi, jossa törmäsin ylimieliseen ja epäystävällisen henkilöön. Kuka alkoi nauraa paljon, kun sanoin, että teidän asiakaspalvelu oli erittäin huono! Kun häneltä kysyttiin, miksi maksu ei mennyt, hän ei voinut vastata kysymykseen, sitten hän sanoi että maksu palautetaan parin päivän kuluessa. Soitin Paytraylin, Paytrayl sanoi, että minun on otettava yhteyttä Omena hotelliin, heidän tulee palauttaa rahat! Ja mihin kirjoittaa, jos sähköpostiosoitetta ei ole ilmoitettu! Mutta heillä on ”ammattitaitoinen” asiakaspalvelu, joka nauraa asiakkaille!







