I like the necklace but the birthstone is very small as compared to other jewelers. The disappointment is the clasp. It’s very difficult. At some point this is going to break. It’s better when there’s... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
I like the necklace but the birthstone is very small as compared to other jewelers. The disappointment is the clasp. It’s very difficult. At some point this is going to break. It’s better when there’s... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Great company to deal with, good customer services. Easy to use web site. Ordering process straightforward. Quality of the named 14ct gold necklace for my wife was excellent and delivery to the UK was... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
The quality of the chai and chain exceeded expectations. I had no issues with delivery (I did pay extra for a quicker delivery) but in fact they emailed to say it as arriving 2 days earlier than origi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
I have ordered two necklaces from Onecklace, and not only were every last one of the details to the custom order executed with precision, but these beautiful pieces were shipped quickly and are hands-... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Onecklace is a small family business. When shopping with us, you get great quality items which are handcrafted Individually with love and care from our family to make the most special and meaningful jewelry for you!
89009-1270, Henderson, Verenigde Staten
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 week
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Bracelet chain broke after 6 months and customer care said it’s out of warranty and wanted to charge me $25 USD. They only give 90 day warranty so definitely a warning for anybody looking at buying. Product is pretty cheap. I’ll just get a new chain from here in Australia and add some charms on. Won’t use again and urge others to look at the negative reviews as opposed to the fake 5 star ones

Antwoord van Onecklace
Was so excited and waited quite some time even though it wasn't personalized . When it came was very disappointed with the quality. It cost a lot and feels like a ten dollar necklace . Tried to return it and was told they take a 30 percent fee for returns. If it was personalized I understand . Very upset

Antwoord van Onecklace
It was fast shipping one of the few places that has these earrings…. love love 💕 love

Antwoord van Onecklace
This company was excellent at communication and promptness. Their craftsmanship and quality of product is lovely

Antwoord van Onecklace
Amazing experience. Great quality and super fast shipping to new york (got it within 5 days!).

Antwoord van Onecklace
I’m truly satisfied with my purchase. The customer interaction I had with Sarah was professional and helpful.
She helped navigate a concern I had.
Thank you all the staff and management!

Antwoord van Onecklace
Avoid – poor quality product and extremely stressful returns process.
My fiancé purchased a personalised necklace (around £380) as a gift. Unfortunately, it snapped within one week of normal wear. After contacting the company, responses were slow and inconsistent, and we were asked to return it for repair.
After going through the time and cost of returning it internationally, the repaired necklace broke again within a few days.
We then requested a refund. Initially, a partial refund was offered, and it took multiple messages to agree a full refund. After returning the item (which was confirmed as delivered), we were then told that the full refund would only be processed if we removed our Trustpilot review — despite a full refund having already been agreed.
As we had already spent a significant amount of time and effort resolving this, we felt we had little choice but to remove the review in order to receive our money back.
Although we did eventually receive a full refund (including postage after further follow-up), the entire process was lengthy, frustrating, and unnecessarily difficult. We also had concerns about being advised to declare a lower value for customs when returning the item.
Overall, while the refund was eventually issued, the experience caused considerable stress and took a significant amount of time to resolve.
Based on our experience, I would not purchase from this company again.

Antwoord van Onecklace
The order was already suspicious. I never received a confirmation or billing, they just charged me. On top express delivery was 20€. Still it took two weeks to arrive.
The quality of the chain is bad. It actually broke at first wearing.
Order number #55208 (April 20, 2026)

Antwoord van Onecklace
Je recommande vivement cette bijouterie.
Pendentif cheval avec gravure de très belle qualité ainsi que la chaîne vénitienne. Envoi rapide et soigné.
Vraiment ravie de mon achat !

Antwoord van Onecklace
The bracelet is beautiful, and my daughter is delighted with it!
Although delivery was delayed (due to the postal service, not due to Onecklace), the customer support team were fantastic and kept me regularly updated.

Antwoord van Onecklace
Easy to work with. Beautiful necklace. Will definitely order again

Antwoord van Onecklace
A fuir, personne désagréable et suivi catastrophique.

Antwoord van Onecklace
Four stars as I ordered the items and paid for expedited shipping to have them by Christmas. They arrived a week later. The necklaces themselves are very nice and appreciated gifts with five stars.

Antwoord van Onecklace
Quality of the jewelry is way better than another site I ordered a similar item from . Arrived quickly. I love my purchase .

Antwoord van Onecklace
My necklace is perfect and the shipping was fast! Definitely recommend. Absolutely thrilled!

Antwoord van Onecklace
Very unhappy with your customer service. Ordered my products over 2.5 weeks ago and I still don’t have my order.

Antwoord van Onecklace
Thank you for working with me and helping me to be a satisfied customer! I really appreciate it and love the necklace!

Antwoord van Onecklace
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.