ORTC Reviews 

35
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt reply with a query, which was solved quickly. Returns and exchanges/refunds attended to quickly. Great customer service and amazing products of the highest quality

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dress arrived and clearly was not a size 10. Fit was closer to a 14. When I applied for a refund, got an error so followed up by email. When Customer service responded, was essentially told I’d have... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing quality. I've worn my lounge wear season after season and it's still my go to. The returns policy is really straightforward and the free instant exchanges makes shopping online so much easier... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick service, very easy to return item for a different size. Great quality clothing.

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

35 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 60% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(35)

35 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unbelievably good product

Unbelievably good product. I was extremely impressed by the dispatch time, and the instant exchange function made the returns process incredibly simple. Highly recommend.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had been thinking about purchasing…

I had been thinking about purchasing for a while and due to the positive reviews I made the decision to just go for it and I’m so glad I did, I love my new jumper

6 juli 2026
Logo ORTC

Antwoord van ORTC

We are so happy to hear this, and glad you loved the jumper.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality Store

The website is easy to navigate and use.
The items are good quality and reasonably priced.

6 juli 2026
Logo ORTC

Antwoord van ORTC

Thank you, Tanya. We are so happy to hear this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⭐☆☆☆☆ Poor Quality, Poor Service, Poor Experience

⭐☆☆☆☆

Very disappointing experience.

The sizing was inaccurate and the quality wasn’t what I expected. I returned the items immediately with tracked postage and received confirmation that my return had been received and my refund would be processed.

When no refund arrived, I lodged a PayPal claim. Instead of resolving the issue, ORTC denied previous correspondence and threatened legal action. Thankfully, PayPal reviewed the case and refunded me immediately.

I’ve been shopping online for many years and this is easily one of the worst customer service experiences I’ve had. I would never shop with ORTC again.

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ORTC

Antwoord van ORTC

Hi Dora,

Thank you for taking the time to share your feedback.

As we've discussed directly, we're unfortunately unable to process a refund where one has already been issued through a bank dispute, as an active chargeback prevents us from completing a second refund through our system. Once Paypal had resolved this we were able to refund you from your original order.

We appreciate you sharing your experience, and we'll certainly take your feedback on board as we continue to improve our customer experience.

Kind regards,

The ORTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charge $20 to refund clothing

Charge $20 to refund clothing. Crazy. Material not as nice as it looks online.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ORTC

Antwoord van ORTC

Hey Aiden,
Hope you are well. We actually don't charge customers $20 to refund items. Our returns portal will charge customers 100% of the return label fee for refunds which is what this will relate to.
In future you are more than welcome to send this back using your own courier and the fee is waived.
Thanks,
ORTC

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

Warning: this is a scam site! They promise an international return service that doesn’t exist; I had to pay exorbitant return shipping fees myself (€39). No customer service, no help, and no transparency. I strongly advise against using this site!

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ORTC

Antwoord van ORTC

Hi Camille,
I hope you are well. This is something our team would be able to help with as you definitely don't need to pay that amount to return the goods, our label fee is capped at $30 AUD for international returns. I can see a return label was in fact generated for your order, it just wasn't used.
Feel free to reach out to us at hello@ortc.com.au.
Thanks,
ORTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality

Poor quality. Had to pay £85 to return poor quality items. Never received refund after chasing multiple times for the clothes returned and refused to contribute to return cost despite admitting it was a fault with their returns system. Emails often ignored and no solutions have been made

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Quality was good but returns process unreasonable

Quality was good, but sizing was way off. I ordered two tops, both items were the same size, yet one was way too big and the other one too tight. I can understand the fee for a return label, but the restocking fee is unreasonable and leaves me hesitant about purchasing from ORTC again, especially given the huge discrepancy in sizing and an inability to determine this when purchasing online.

17 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No ability to return

Quality of product is ok, but there’s no ability to return products, don’t buy from this company - return portal hasn’t worked for at least three weeks.
I have emailed and used the chat help function on the website, but never had any response.

21 april 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer