Eigenlijk verfiend deze site geen ster
Eigenlijk verfiend deze site geen ster. Bestelling gedaan in januari nog steeds niets ontvangen ook geen reactie op mijn mail het grld hebben ze wel 🤬 kleinzoon teleurgesteld .
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Eigenlijk verfiend deze site geen ster. Bestelling gedaan in januari nog steeds niets ontvangen ook geen reactie op mijn mail het grld hebben ze wel 🤬 kleinzoon teleurgesteld .
Ik heb eind januari een bestelling geplaatst, het geld is van mijn rekening, maar ik heb niets ontvangen (ondertussen is het 8 maart 2026).
Ik heb geprobeerd om de verkoper te contacteren. Op mijn mail wordt niet gereageerd.
Waarschijnlijk ben ik mijn geld kwijt...
Bestellin geplaatst op 17december. Maar nog steeds niet ontvangen. Al verschillende mails gestuurd
De levertijd was een week later dan gepland, maar begrijpelijk met de feestdagen. Verder een heel goede kwaliteit aan een scherpe prijs. De firma beantwoord de mails binnen de 24u
Sterke tarieven waarvoor je een zeer degelijke kwaliteit van shirts (juiste maten) in de plaats krijgt. Ook de (gepersonaliseerde) opdruk was netjes gedaan. Keurige levering (vanuit productie in China) op thuisadres in België, dewelke exact 3 weken na het plaatsen van de bestelling (met track&trace) gebeurde. Kortom een tevreden klant!
Na een tiental mails vanaf 25 november en meer als 4 weken wachten en aan het lijntje houden nog geen shirt.
Post NL verwijst naar de verzender om contact op te nemen met post NL maar pacege doet er niks mee.
Bijgevolg geen Sint of kerstcadeau wel 40€ lichter.
Zeer jammer!
Na 6 maand nog niets ontvangen, mailtje met excuses en uitvluchten. Dan mailtje met een whatsapp nummer maar reageren ook niet via die weg. Opgepast, oplichting dus!
Twee bestellingen geplaatst vlak na mekaar. Eén nooit aangekregen, tweede de helft aangekregen maar een veel te kleine maat. Retour kosten opnieuw betaald, 100x gemaild, antwoord gekregen, dat ze gaan terug betalen, nooit geen geld gezien. Dus geld kwijt en geen tenues. Bedriegers!!
Elke dag nieuwe en andere excuses.
Zoals ik kan lezen bij andere reviews sturen ze bewust shirts op van het verkeerde team om daarna zogezegd het juiste op te sturen bij een nieuwe bestelling.
Pure oplichterij noem ik dat!!
Ze stuurden een shirt van een verkeerd team op.
Support weigert het juiste op te sturen zonder dat ik een andere nieuwe bestelling plaats.
Verkeerde verzending kan gebeuren, weigeren om basis-support te verlenen, kan niet.
Ondermaats!
Hallo,heb 8 weken geleden een truitje besteld maar er is nog altijd geen trackingnummer of enig bericht dat het verstuurd.Wel veel excuses dat het druk is of dat de stock nog moet aagevulg worden of dat het in logistiek nog zit.Grote uitvluchten dus conclusie is dat het fake is en dat ik mijn geld kwijt ben
Na wat tijd . Toch mijn bestelling gekregen . 3 mailtje gestuurd. Maar alles is mooi inorde
T-shirt besteld op 28/7/2025 ,nog steeds niet geleverd. 20 mails gestuurd om antwoord , voorstel om andere T-shirt te nemen. Gevraagd om geld terug te storten maar geen antwoord daarop .We zijn nu 16/9/2025 en nog steeds niets .
Bestelling gedaan van 3 producten uiteindelijk 1 gekregen maar dan nog niet eens correct met ne naam van iemand die ik niet ken genaamd Roland. Echt vreemd. Contact proberen op te nemen maar geen reactie. Schandalig
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.