Paisie Reviews 

479
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I particularly love their ribbed jumpers, so chic and stylish and in so many colours to choose from! I’m waiting for some colours to go on sale again before I purchase as the quality is reflected in t... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I am enjoying my sleeveless tabard. My only suggestion is that it should be longer at the back like the jack sweater. I would like you to produce a full length one, please, it's very useful to go ove... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Recently bought 3 Paisie jumpers and love them. The only reason to not give 5* was that on the last jumper black with white detail across shoulders, arms and sides some of the white detailing was fr... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

PAISIE TEE SHIRT AND SHORT FRILL STRIPY PYJAMA SET COMES WITH A HANDY MATCHING LITTLE OVERNIGHT BAG TO STORE THEM IN. I CHOSE THE BLUE COLOURED STRIPE COMBINATION. THEY ALSO COME IN PINK AND... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. ook in
  3. Kinderkleding
  4. Kledingleverancier
  5. Kledingwinkel
  6. Sieradenwinkel
  7. Winkel in modeaccessoires

Over Paisie

Geschreven door het bedrijf

Paisie Collection

Relaxed-chic, for the long haul

At Paisie, we create elegant, feel-good pieces that inspire confidence and comfort. Our mission is to offer timeless, versatile designs that women can cherish for years. Our clothes go beyond trends, focusing on style that’s meant to be lived in, experienced, and loved. Join us as we celebrate femininity through designs that balance softness and strength.

SHOP NOW

Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

479 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(479)

53 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service when I ordered…

Great customer service when I ordered the wrong size, fabulous product!

10 februari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Thank you for your kind words! We're so glad we could help with your order and that you're loving the product. Your support means the world to us, and we hope you enjoy your purchase! 😊✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The sweaters are stylish

The sweaters are stylish, comfortable and easy to wash.
The shape is forgiving and look good with skirts, trousers and jeans. I have 5 and have worn them constantly this winter.

17 februari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you love our sweaters and that they've been a staple in your winter wardrobe. We appreciate your support and hope you continue to enjoy them for many seasons to come! 💙😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I haven’t received my jumper

I haven’t received my jumper
I asked fir home demivery
When that seemed unavailable I asked for local west st Leonard’s post office

I wonder where it is ??? Not in st Leonard’s

27 januari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

We're so sorry for the confusion with your delivery! Royal Mail attempted to deliver your parcel on the first attempt, but unfortunately, no one was home. An email was sent to you by Royal Mail with instructions to schedule a re-delivery or collect it from your local depot.

We can see that your parcel has now been delivered—please do let us know if there’s anything else we can assist you with. We hope you love your jumper! 💕😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the top

I love the top - my second one!! Customer service was fabulous!

24 januari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you love the top so much that you got a second one. We're also happy to know that our customer service team provided a great experience. Enjoy your new top, and we hope to see you again soon! 💕✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing product

Amazing product, not only the quality but also design and colour palette.

I'll keep increasing my paisie wardrobe

15 januari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you love the quality, design, and color palette of our pieces. It means so much to us that you're growing your Paisie wardrobe! 💕 We can't wait to bring you more styles you'll adore. Happy styling! 😊✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love my cardi so much

I love my cardi so much. It’s so soft and comfy and yet maintains its shape. I wore it on a 12 hour plane journey with my stretchy jeans and t- shirt and it looked as fresh as it did when I left home. Would thoroughly recommend.

13 januari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Thank you for your lovely review! We're so happy to hear that you love your cardi and that it kept you comfy and stylish throughout your journey. 😊✨ The fact that it held its shape so well makes us even more proud! Thank you for recommending us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very efficiently rectified issue

I placed my order on January 28 th....still waiting for my order ...now February 10 th and they are saying it is the delivery company..and that an investigation is underway ...that's a great help to me after spending 53 euros on a top and now have to waiting for an escalation of an ....investiigation...I will be going further into my rights on this situation. This is my first time having ordered online that an order has gone.missing.........

Up date...the top has arrived...thank you for following up so swiftly

23 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi Deirdre,
We sincerely apologise for the delay and completely understand how frustrating this has been for you. Your satisfaction is very important to us, and we truly appreciate your patience.

We wanted to update you that the tracking for your parcel has now been updated. The delay was due to customs, which is unfortunately beyond our control, but we’re happy to let you know that your order is currently out for delivery today!

Thank you for your understanding, and please don’t hesitate to reach out if you need any further assistance. We truly appreciate your support and hope you love your new top when it arrives!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It’s a wear on repeat wonder.

It’s just one of those jumpers you wear on repeat. Chic but comfortable and now I know that it washes well I’m about to order a second one. Highly recommended.

16 januari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that your jumper has become a wardrobe favorite. 😊Thank you for your support and recommendation! 💕

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Love the dress

Love the dress. A little too big. But it might shrink when I wash it. Size is misleading.

13 januari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi Marjo,
Thank you for your review! We're so happy to hear that you love the dress. We’re sorry the sizing wasn’t quite what you expected—we truly appreciate your feedback and will take it into account. If you need any sizing advice in the future, we’d be happy to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely quality dress

Lovely quality dress, quick delivery would of been nice in petite size, had to be altered to fit.

14 januari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi Lynda,
Thank you for your lovely review! We're so glad you loved the quality of the dress and that it arrived quickly. We appreciate your feedback about a petite size option and will certainly take it into consideration for the future. If you ever need any recommendations, we're happy to help. Hope you enjoy wearing your dress! 😊✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality

Very fast delivery and always great selection and quality.

6 januari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi Jo,
Thank you so much! We're really happy to hear you love our fast delivery and selection. We appreciate your support and can't wait to serve you again! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect dress for business meetings

I stumbled across the Paisie website by chance and ordered a dress for business meetings. The order was fulfilled very quickly and I received the dress within 2-3 days. I love it! Great colour, fit and quality, will definitely be shopping their again. Highly recommended

6 januari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled you discovered us and that your dress arrived quickly. It’s wonderful to hear you’re happy with the color, fit, and quality—it means so much to us! We’re excited to have you shop with us again in the future. Thank you for recommending us! 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing products and wonderful customer…

Amazing products and wonderful customer service. Responded to and resolved a query within super quick timescales and 100% satisfaction. A repeat customer and absolute fan!

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled you love our products and had a great experience with our customer service. It means the world to have you as a loyal customer and fan! We can’t wait to serve you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service

I made an error on my order. Returned the item and was promptly sent back the item I needed.

10 januari 2025
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi Ken,
Thank you for sharing your experience! We're glad we could quickly resolve the issue for you. 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The experience IS NOT GOOD

The experience IS NOT GOOD, I placed my order almost a month ago and I still haven't received it!! From customer service they tell me that it is on its way but it has been almost a month and it has not arrived! expecting !!!

18 december 2024
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi Ana,

Thank you so much for getting in touch with us.
We’re truly sorry to hear that you still haven’t received your parcel.

After checking, we can confirm that our warehouse shipped your order to Global E on December 18th, and it was delivered to the third party on December 19th.

Once your parcel reaches Global E, they will forward it to your destination. We sincerely apologise for the delay, but unfortunately, this part of the process is beyond our control.

We’ll reach out to the third party to open an investigation into the delay and will get back to you with an update as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I just love these sweaters

I just love these sweaters. They are so well made and the texture is so nice. Would love more turtleneck colors!

2 december 2024
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi Mary, thank you so much for your lovely review! We're thrilled to hear how much you love our sweater! 😊 We'll definitely share your feedback with our design team and hope to introduce more colours in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thanks

Thank you for the beautiful dress. love it

26 november 2024
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi YaronA,

We’re sorry to hear about the delay in receiving your parcel. According to the tracking information, your order was dispatched from our warehouse within 48 hours of being placed and has already arrived in your country, where it is currently being processed at the sorting centre.

While we strive to dispatch orders promptly, please understand that delays can unfortunately occur once the parcel is with the courier, especially during the holiday season, which is their busiest time. We sincerely apologise for the inconvenience and truly appreciate your patience and understanding.

We are committed to enhancing the shopping experience for all our international customers. If you have any further questions, please don’t hesitate to get in touch.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delivery was perfect and in ultra short…

Delivery was perfect and in ultra short time, but the refund depends on the method, which PAISIE has chosen and is very expensive. For the next time I think well if i will order something

25 november 2024
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi Danie,

Thank you for your valuable feedback and understanding. We sincerely apologise that we are unable to cover the return cost for international customers at this time, but please rest assured that we are actively working to improve the shopping experience for everyone.

In the meantime, I’d like to kindly remind you that it’s not compulsory to return your parcel using the courier provided by Global-e. You’re welcome to choose an alternative courier that may offer a more cost-effective option.

Once again, we are sorry for the inconvenience caused and thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for delivery

Still waiting for delivery

20 november 2024
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi Christine,

we’re sorry to hear about the delay in receiving your parcel. According to the tracking information, your order was dispatched by our warehouse the day after it was placed and has already arrived in the US, where it is currently being processed through customs.

For US standard shipping, the estimated delivery timeframe is 6–10 business days. While the delay is unfortunately beyond our control once the parcel is in the hands of the courier, we truly appreciate your patience and understanding.

Thank you for your valuable feedback—we are committed to improving the shopping experience for all our international customers. Please don’t hesitate to reach out if you have any further questions.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sweater is simply the best.

Sweater is simply the best.. The order and deliver went perfectly and with no complication at all... Thank you again... I will order again, defenetly...

4 november 2024
Logo Paisie

Antwoord van Paisie

Hi Dada, thank you so much for your lovely review! We're thrilled to hear that you love our jumper. Can't wait to see you shop with us again! 😊

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer