Pajar Canada Reviews 

68
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a pair of Pajar Canada in Norway, one size bigger than my size, and they were too small. The boot is very narrow, especially at the tip. After a 40 minute walk of feeling the pain with every... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

J'ai les bottes Pajar depuis 5 ans, et je les ai mis environ 5 fois, et cette année, je les sors, et cuir est fendillé, même disparue à certains endroit. Il y a une étiquette fait en Chine, c'est la... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

2 stars. One for each season. Pajar Mirko snow boots sole cracked at spot where grippers join after two seasons of normal city wear. Cracks appeared and water seeped into the inside soles. (There was... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I do not recommend Pajar. My experience was that this is a high price brand accompanied by poor quality. I bought a Pajar parka for men in 2024 from either Nordstrom or Holts in Toronto, can't quite... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Winkelen en mode

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Pajar is Montreal-based fashion footwear retailer.


Contactgegevens

  • Avenue Coloniale 4509, H2T 1V8, Montréal, Canada

  • pajar.com

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

68 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 2% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(68)

40 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not cheap, but cheaply made

Bought the boots for a hiking trip in Scotland. Very first day the right boot seperated from the sole. I tried shoe repair glue to reattach the sole as I was in another country and needed the boots. Then the other boot separated from the sole. Boots weren't cheap, but they seem cheaply made.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mauvais produit !

Mauvaise affaire !
J'ai acheté des bottes Pajar Maddox à l'automne 2023. Au printemps 2025 ces bottes sont quasi inutilisables.
Ces bottes sont sournoisement vendues avec une demi-feuille d'érable imprimée sur l'emballage et la botte, ce qui m'a fait croire qu'elles étaient faites au Canada. Ce n'est pas le cas puisqu'elles sont faites en Europe de l'Est.
Une des ganses à l'arrière de la botte est arrachée; un des crampons semi-amovibles est cassé, un des chariots de fermeture éclair coince et est très difficile à monter; le chariot d'une des fermetures éclairs descend pendant la marche; la doublure à l'arrière de la botte ne tient plus en place.
Ces bottes sont également mal conçues puisque les fermetures éclairs sont sur le côté extérieur de la botte. Ce faisant il est impossible de les voir lorsque j'essaie de les monter.
En ai-je assez dit pour que vous compreniez pourquoi je n'achèterai plus jamais de bottes Pajar ?

20 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Achat facile à faire sur le site

Achat facile à faire sur le site. Livraison rapide. Malheureusement, la grandeur était trop petite pour moi. Je sais, maintenant la grandeur qui me conviendrait, mais il n’y en avait plus. De plus, le retour à été facile.

14 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

C'est le 2eme bottes que ma femme a…

C'est le 2eme bottes que ma femme a acheté il est écrit -40c mais toujours les pieds froides avec ces bottes jusqu'à ce qu'elle a essayé d'autres marques. Oublier cette marque c'est de la mauvaise qualité vous allez payer cher pour rien.

24 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

J’ai retourné une paire de bottillons à…

J’ai retourné une paire de bottillons à près de 500,00$ qui a été reçue le 31/12/2024 car ils étaient trop petits. Nous sommes le 17 Janvier et toujours aucun remboursement . J’ai tenté de téléphoner plusieurs fois , aucune réponse , j’ai envoyé des mails qui ont fait l’objet d’une platonique réponse mais rien de concret . Je trouve cette attitude bizarre et inquiétante pour une cie comme Pajar , c’est la première fois que je me retrouve dans une situation pareille. Payer des chaussures que je ne possède pas, je suis furieuse et je ne ferai plus jamais affaire avec eux.

27 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a shit show

What a shit show. The boots were WAY too big. The zipper was faulty. It took a month and a half to get my refund and a threat to involve my credit card company. It also involved a nightmare 45 minute UPS experience too. I made several calls to what appeared to be an American phone number concerning my refund. Apparently, it WAS NOT a domestic phone number so now I owe an additional $23.04 on my phone bill this month. DO NOT BUY THEY'RE OVERPRICED CRAPPY PRODUCTS. WORST CUSTOMER SERVICE OF MY ENTIRE LIFE.

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Careless and useless support

I am just wondering how Pajar cares about its customers!!! Pajar responded to my review the following - your refunds took place. Why didn’t you mention the details?

Customers should know to avoid all the troubles I had.

1. My return was refunded in more than a MONTH after hundred emails and wasted time with your terrible customer support.

2. My Christmas present destroyed because of your negligence to your work and your clients. You sent me someone else order and no support , no instructions. My email stayed with no attention to solve this problem. You just left me alone with the issues created by your team. I had to return it myself and send again many emails . The team asks the same questions all the time . Ridiculous and careless.

I spent two months with Pajar sending the emails back and forth. No phone numbers.

I have never met such a useless and careless support from any Company before.

For sure no more Pajar in my life.



11 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a $700 coat

Purchased a $700 coat

Out of the high end coats (Canada Goose, Moose Knucke etc..) I decided to buy a coat for my son from Pajar which is also a Canadian company.

The zipper broke... and my son told me the zipper doesn't zip up.

Wrote the company a note about it and they are doing nothing about it.. a repair is all I'm asking for.

I'm sending emails about it and I won't stop until they do something about it.

I expect high end purchases to stand by their work.

10 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pajar Canada

Antwoord van Pajar Canada

Hello Tonia

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the issue with your zipper. We want to assure you that we have responded to your request and are committed to repairing your jacket. Your satisfaction is important to us, and we will do everything we can to make it right.

Thank you for your patience, and please don’t hesitate to reach out if you need further assistance.

Best regards,
Pajar Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

J'ai acheté des bottes d'une valeur de…

J'ai acheté des bottes d'une valeur de 300$ l'hiver dernier. Je les ai portées seulement un demi douzaines de fois. Puisque c'est le debut de l'hiver je les mets et en les mettants le moule pour les talons s'écrase sous mon pied et le tissu se déchire. Je regarde pour la garantie, seulement 6 mois. 300$ au vidange littéralement. Plus jamais je vais acheter chez eux.Qualité plus que médiocre !

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pajar Canada

Antwoord van Pajar Canada

Bonjour Alexandre

Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez reçu des bottes défectueuses. Pour des problèmes majeurs comme celui-ci, il est possible pour nous de procéder à un remplacement de la botte.

Nous vous prions de bien vouloir nous contacter afin que nous puissions régler cette situation rapidement.

Merci pour votre compréhension, et encore désolés pour ce désagrément.

Cordialement,
Pajar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A scam company

A scam company. Did not receive my order.
Do not order from this site!

The track17 say it was delivered to my door, but it's not.

Pajar is a real scam company!

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pajar Canada

Antwoord van Pajar Canada

Hello Henrik

We are truly sorry that your package was mishandled by the shipping company. As per our policy, we offer refunds or can resend the products in such cases.

Have you had a chance to contact customer service regarding this issue? If not, we can assist you with that as well.

Thank you for your understanding, and we are here to help resolve this.

Best regards,
Pajar

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Badest online shop EVER

Badest online shop EVER

they never refund your returned items
Maybe after several months if you are so lucky and if you send an email every day

20 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Definition of a SCAM

Definition of a SCAM ! I wish I had seen these reviews before. Being a Canadian company I didn’t even bother to check but now it feels like a scam. The size chart for the boots I ordered was wrong and different from what was written in the boots. So the size being wrong, I returned them and was charged with the shipping. I have been waiting for a month now and they are impossible to reach out. I don’t think I’ll ever see that 300$ again.

2 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Grosse déception

Grosse déception, j'ai acheté l'hiver dernier ( même pas 12 mois) une paire de botte d'hiver a 169$ et une des couture a déja craquée, la garantie est de seulement 6 mois.
Faible qualité.

25 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The expensive winter boots I had broke…

The expensive winter boots I had broke in less than 2 months and the replacements I got in even less than that. It was a lot of trouble the first time to get the replacement and I won't bother the second time.

Dont't buy.

31 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Customer Service - Defective Products

I received a defective pair of boots in the mail, I promptly sent pictures upon receiving the item - I even replied to the "delivery" email received the same day from Pajar which says you can reply to this email if you have any questions. The customer service replied to my email and asked if I was still on warranty, instead of actually reading my email and seeing a. the time stamp of the delivery email I replied to; b. the order number in the subject of the email; c. the tracking number also listed in the initial delivery email from Pajar. I replied and asked them to look over my initial email again and provide me with the proposed options they can give me and expressed my desire for them to just expedite me a new non-defective pair of boots. Based SOLELY on the customer service options given to me, I chose to just ask for a shipping label and receive a refund instead, and I took my business elsewhere. The options they provided me were a. buy a brand new pair on the website (without yet being refunded), and receiving a shipping label for the defective pair and be refunded once they receive the defective pair; and b. wait for a shipping label, return the boots, and they will send me a new boots (but they advised me this is a bad choice because they cant guarantee stock by the time they receive the boots). In the past when dealing with other companies, if I have ever received a defective pair of shoes, they either refunded me immediately for my purchase with no expectation of receiving the defective items back; or they have expedited me a brand new non defective pair of shoes – also with no expectation of receiving the defective pair back. I’m not sure why Pajar would expect a consumer to spend even more money without getting refunded initially, in hopes that the consumer will receive a non-defective pair of boots. And considering a consumer bought boots from Pajar with an expected time frame, I’m not sure why this company would expect the consumer to wait for a new pair of boots to be sent out AFTER the company receives the defective pair. I can assure you that this will deter a lot of loyal consumers – and really, what is a company going to do with a defective pair of boots, I sure hope it's not going to try to sell it to someone else. I highly recommend Pajar to improve their customer service options, because I can assure you this will deter a lot of business (like myself).

7 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought 2 jackets received only 1 after…

Bought 2 jackets received only 1 after 15 days after the order. Customer service via email is rude and unhelpful. Still no sign of second jacket will have to question charge with my bank as no one on Pajar site is even trying to get my order to me

28 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service

Français en dessous -

First, sizing is completely off. Tried 8.5, was 0.5 too small. Try 9, was even smaller! Another model I tried, I had to wear 10...when my size is 8.5.

I finally bought the 10 online during black Friday of a very similar style, but it was still to small. I start a "exchange", where I have to order again and consequently pay twice. After 6 days, nothing arrives, no email notification that it's on its way. I send an email to customer support and they inform me there is no stock anymore. I tell them to then exchange for another model which had the same discount during Black Friday (at this point it was not Black Friday anymore), but they answer that it's not possible and I can only have the Black Friday deal if I wait for it to be back on stock, while being able to tell me when that will be. If it was not for their mistake on the website, I would have exchanged for another model on stock!

The communication is awful, just excuses and you have to insist to even get an answer.

--

Déjà, la taille est complètement fausse. J'ai essayé le 8,5, il était 0,5 trop petit. J'ai essayé le 9, c'était encore plus petit ! Pour un autre modèle que j'ai essayé, j'ai dû mettre du 10... alors que ma taille est de 8,5.

J'ai finalement acheté le 10 en ligne pendant le black Friday d'un modèle très similaire, mais c'était encore trop petit (et donc commander le 11 pour un pied de 8.5 ??). Je commence un "échange", ce qui m'oblige à repasser commande et donc à payer deux fois. Au bout de 6 jours, rien n'arrive, aucun email ne m'avertit que le produit est en cours d'acheminement. J'envoie un e-mail au service clientèle qui m'informe qu'il n'y a plus de stock. Je leur demande d'échanger le produit contre un autre modèle bénéficiant de la même réduction pendant le Black Friday (à ce point, ce n'était plus le Black Friday), mais ils me répondent que ce n'est pas possible et que je ne peux bénéficier de l'offre du Black Friday que si j'attends que mon modèle soit de nouveau en stock, tout en étant capable de me dire quand ce sera dispo!
Si ce n'était de leur erreur sur le site web, j'aurais échangé pour un autre modèle en stock !

La communication est horrible,que des excuses et il faut insister pour obtenir une réponse aux questions.

5 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MANUFACTURER DEFECTS ARE STANDARD

Pajar states that "incorrect size is not a defect" and stands by this although 2 SIZE 8's ordered at the same time were respectively 1.5 sizes TOO LARGE AND 1.5 sizes TOO SMALL. They refused to make correction after politely dragging me along until after my credit card dispute window closed.
MANUFACTURE SIZING NOT TO ANY STANDARD ... IS A MANUFACTURING DEFECT!

5 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a pair of Trooper boots…

I purchased a pair of Trooper boots from Pajar on Black Friday 2022, and after receiving the boots and wearing them around 10 times in 14 days, the waterproofing was compromised, the sole detached from the leather on both boots. After contacting Pajar for warranty (mind you, they claim a 90 days warranty), they shifted the blame on me , my style of walking this n that).
DO NOT BUY THESE PRODUCTS FROM PAJAR, poor labour and poor materials are used, but at a premium price.
These boots became useless due to waterproofing being compromised in less than 2 weeks.

15 december 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer