Jeg blev ansat for et par måneder siden, og min oplevelse har været meget positiv. Arbejdet er overskueligt, og der er stor fleksibilitet i forhold til planlægning af arbejdstider, hvilket giver e... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Brian Lentz har over besked tigget om en positiv anmeldelse, det kan han glemme alt om. Værste arbejdsplads jeg nogensinde har været på. Cheferne sviner dig til for de mindst fejl og CEO Brian Lenz... Toon meer
Personligt har jeg været rigtig glad for at arbejde hos Pakkecenter Nord – både på fuldtid og deltid. Jobbet er utrolig fleksibelt, da man selv har mulighed for at vælge, hvilke vagter man vil tage. D... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Jeg har igennem 7 år været rigtig glad for at være hos PakkecenterNord- både i mine sabbatår og ved siden af studie. Der er stor fleksibilitet i forhold til vagtplan hvilket gør det idealt som et stud... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Dårlig arbejdsplads pga følgende:
Dårlig arbejdsplads pga følgende:
-unfair løn
-fysisk hårdt
-manglende sikkerhed
-chefer med umoden og respektløs opførsel
Brian Lentz har over besked tigget om…
Brian Lentz har over besked tigget om en positiv anmeldelse, det kan han glemme alt om.
Værste arbejdsplads jeg nogensinde har været på. Cheferne sviner dig til for de mindst fejl og CEO Brian Lenzt er ekspert i at udnytte andre mennesker. Lønnen er meget lavere end den er alle andre steder og det er fysisk hårdt. Her tilbydes ikke sikkerhedssko (som er lovkrav) og de forventer du kan tage mange flere ordre end normale mennesker vil kunne tage. Hold dig væk.
Skøn arbejdsplads for unge!
Jeg blev ansat for et par måneder siden, og min oplevelse har været meget positiv. Arbejdet er overskueligt, og der er stor fleksibilitet i forhold til planlægning af arbejdstider, hvilket giver en god balance i hverdagen.
Selvom man arbejder selvstændigt, er man en del af et velfungerende team med hjælpsomme og imødekommende kollegaer. Der er desuden mulighed for at lytte til musik under arbejdet, og i pauserne har man mulighed for at være social med ens kollegaer.
Overordnet set er der et behageligt og trygt arbejdsmiljø. Jeg vil især anbefale jobbet til studerende, da man har et godt overblik over vagtfordelingen og stor indflydelse på sin egen arbejdstid.
Fremragende/Fleksibel arbejdsplads.
Jeg har arbejdet hos PakkeCenterNord i et år. Som en immigrant fandt jeg arbejdspladsen meget rummelig overfor en som jeg, som ikke kan tale flydende dansk endnu. Det er en arbejdsplads fyldt med gode kollegaer og en god steming. Det er et frit og ungt miljø, hvor man har mulighed for at være social med sine kollegaer.
Der er stor flexibilitet i vagtplanen og man kan få ekstra timer hvis man vil.
Jeg har lært en masse om arbejdet på et lager. De har været gode til at benytte mine kompetencer på den bedste måde.
Det er et fremragende start job for unge mennesker og for mennesker som lige er flyttet til Danmark.
Virkelig mærkelig forhold
Virkelig mærkelig forhold man må ikke have sin telefon med sig rundt og hvis man bliver opdaget så bliver man bortvist, det er næsten umuligt og få vagter fordi der er så mange ansatte.
Og det er mega træls at tag på vagt og så kun få 2 timer der ude fordi man næsten er færdig så derfor er lønnen dårlig Brian vi respekterer the hustle men lær og snak pænt til dine. Medarbejder. IK SØG DER UD
Har endda skrevet med pæne ord da jeg ikke måtte bruge bandeord ord
ALDRIG SØG HERUD
kæreste arbejde plads, de holder øje med dig, og tager tid for hvor lang tid du er på toilettet
søg ikke herud. Chefen er en kæmpe idiot, som ikke behandler hans medarbejdere ordentligt. Vagterne bliver aflyst i sidste øjeblik, og der bliver holdt øje med en konstant. Man får sin tid af vide flere gange på en vagt, og det er umuligt at leve op til deres krav.
Udover dette så tager de tid på hvor lang tid man er på toilettet, og sender en hjem hvis man er for langsom.
Arbejdede der ikke mere end i 3 måneder i en sommerferie, og jeg har aldrig fortrudt noget mere.
Dejlig arbejdsplads for unge
Jeg har arbejdet på PakkecenterNord i 2,5 år, og har været rigtig glad for min tid derude! Cheferne på de forskellige afdelinger er søde, og man får et godt fælleskab på sin afdeling. Super sted, hvis man har sabbatår eller er studerende.
En god arbejdsplads
En god arbejdsplads med gode kolleger og super chefer 😄 Det er et super sabbatårs job, da de er meget fleksible ift at man kan få timer hvor det passer ind i ens eget program.
Jeg arbejder hos PakkecenterNORD og har…
Jeg arbejder hos PakkecenterNORD og har kun gode ting at sige om stedet. Hverdagen er præget af et stærkt fællesskab, god struktur og klare arbejdsgange, som gør det nemt at holde tempoet højt uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Ledelsen er tilgængelig og lydhør, og der er en kultur, hvor man hjælper hinanden og løfter i flok – selv på de travleste dage. Der er fokus på både effektivitet og trivsel, og man mærker tydeligt, at alle brænder for at levere en god oplevelse til kunderne.
Hvis man værdsætter et job med fart på, gode kollegaer og en solid arbejdsplads, kan jeg helt klart anbefale PakkecenterNORD.
Super arbejdsplads med stor fleksibilitet
Jeg har været rigtig glad for min tid hos PakkecenterNORD. Det er et fedt og ungt miljø, hvor der er masser af plads til at være social med sine kollegaer. Det, jeg især har sat pris på, er fleksibiliteten i vagtplanen, som har gjort det nemt at få tingene til at hænge sammen.
Hvordan er det at arbejde på Pakkecenternord
Min oplevelse på Pakkecenternord var rigtig god, jeg fik hurtigt tilbudt en koordinator stilling som jeg selvfølgelig tog imod da jeg godt kan lide at have ansvar. Jeg var glad for at det er et arbejde man nemt kan lære og blive god til.
Det er også utroligt dejligt at der ikke er super høje krav og man ikke behøves at skulle snakke/føre samtaler med ens kollegaer, man kan nemt trække sig hvis man får brug for det og bare gå i sin egne tanker mens man selvfølgelig laver arbejdet.
Arbejdstimerne er også til at forholde sig til og det er dejligt nemt at både byde på vagter, få vagter og bytte dem.
Alt i alt er Pakkecenternord et super dejligt og nemt arbejde med nogle skønne rammer.
Jeg har en god oplevelse med at arbejde…
Jeg har en god oplevelse med at arbejde hos PakkecenterNord i Brønderslev. Arbejdsmiljøet er godt og der er et stærkt sammenhold blandt kollegerne. Man føler sig hurtigt som en del af teamet og tonen i hverdagen er positiv.
Der er altid hjælp at hente, hvis man har brug for det og både kolleger og ledelse er hjælpsomme og støttende. Det gør hverdagen meget lettere og mere tryg.
Alt i alt en arbejdsplads med gode mennesker og et skønt kollegaskab ☺️
Super god arbejdsplads
Super god arbejdsplads, fleksibel ifht vagter og godt arbejdsmiljø
Nordjyllands dårligste arbejdsplad
Nordjyllands dårligste arbejdsplad. Alt er elendigt herunder arbejdsmiljø, rengøring og løn
God arbejdsplads
Det er meget fint at arbejde der, du har meget fleksibilitet ift. vagter osv så kan godt anbefales.
Brian Lentz er den værste og mest…
Brian Lentz er den værste og mest usympatiske CEO i hele Nordjylland
Lad vær med at søge herud
Lad vær med at søge herud. Jeg blev skældt ud konstant over selv de mindste ting og generelt bare en dårlig og lavtlønnet arbejdsplads.
Denne arbejdsplads er ren udnyttelse
Denne arbejdsplads er ren udnyttelse. Vagter bliver ændret eller aflyst i sidste øjeblik, og når du møder op, kan du blive sendt hjem efter 2 timer. Brian Lentz er ligeglad med hans medarbejdere og sviner dem groft til både over besked og i virkeligheden.
Kan ikke anbefale at arbejde her
Very bad working conditions and low pay
Jeg kan ikke anbefale denne…
Jeg kan ikke anbefale denne arbejdsplads. Har sagt op efter kort tid.
-Cheferne er umodne og snakker respektløst til dig
-Der er klamt og beskidt
-Lønnnen er ekstremt lav
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








