Helaas zelf niet goed gekeken dat mijn bestelling niet in mijn regio bezorgd wordt. Hier een mail over gestuurd maar geen reactie weten te ontvangen.. Zit nu zonder bestelling en zonder geld ..
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Onze eerste bestelling bij Patisserie Marijn. Dit gaat absoluut niet de laatste zijn! Dochterlief was meer dan tevreden met de Cheesecake Oreo Red Velvet Cake net als de rest van het noodgedwong... Toon meer
Voor mijn ouders een marsepeintaart met foto besteld en een vulling van Zwitserse room. De taart was voor hun 65 jarige trouwdag, gevraagd of ze de taart wilde opmaken zoals een bruidstaart er uit... Toon meer
De heerlijkheden, gebakjes en donutsen, die we hebben besteld met Pasen waren een feestje om te zien en te eten. Het is fijn om de gasten hiermee te kunnen verrassen. Helaas werden de bestelde Paaskoe... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
We bake to make you happy! Want, wie houd er nou niet van taarten, gebak en chocolade. Voor ons is bakken een feestje en dat delen we graag met je! Meer informatie of bestellen? Bekijk dan onze webshop. Smakelijke groetjes, Team Patisserie Marijn
Contactgegevens
Huygensweg 8, 2952 BM, Alblasserdam, Nederland
- 0787851739
- info@patisserieMarijn.nl
- patisseriemarijn.nl
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Geen respons..
Helaas zelf niet goed gekeken dat mijn bestelling niet in mijn regio bezorgd wordt.
Hier een mail over gestuurd maar geen reactie weten te ontvangen..
Zit nu zonder bestelling en zonder geld ..
Het was heerlijk!
Het gebak van Marijn is altijd van zeer…
Het gebak van Marijn is altijd van zeer hoge kwaliteit en erg lekker.
Super lekker gebak.
Nooit geld terug gekregen.
Bestelling geplaatst, zelfde dag geannuleerd. Nooit geld terug gekregen.
Niet wat we gewend waren
Voor veel geld gebakjes gekocht voor Koningsdag. Maar helaas smaakte het niet zoals normaal. Het was nog voor een deel bevroren, smaakte erg droog, weinig vulling en niet zo smaakvol als we normaal gewend zijn.
Altijd heerlijk gebak,anders en beter…
Altijd heerlijk gebak,anders en beter dan andere bakkers
Heerlijke marsepein taart besteld
Heerlijke marsepein taart besteld. Mooie decoratie en de smaken zijn in balans. Niet te zoet of te machtig.Echt een aanrader!
Perfecte service en overheerlijke taart
Verkeerde datum doorgegeven om af te leveren bij plaatsen van de bestelling. zelf de fout gemaakt. Na sturen van een e-mail werd bevestigd dat de leverdatum was gewijzigd, ondanks dat de bakkerij gesloten was.
De besteld taart was écht zalig en zag er prachtig uit. Chapeau!
Ook met Koningsdag super klantvriendelijk
Op Koningsdag wilde wij ons personeel voorzien van een echte tompouce. Maar in de omgeving waren alle bakkerijen gesloten of konden op deze feestdag het gebak niet bezorgen. 1 telefoontje en het was geregeld bij Patisserie Marijn! Super bedankt voor de service! Iedereen blij, ze waren verrukkelijk!
Gesloten
Kwam van een eind buiten het dorp rijden. Kwam bij de winkel op openingstijden, maar Marijn bleek gesloten. Kon op de site en bij de winkel geen reden vinden. Een vriendelijke buurman was bereid Marijn te bellen. Hij bleek op vakantie en reageerde erg onvriendelijk. Wilde bruidstaart bij hem bestellen. Ga nu maar naar een ander. Heel jammer!
Ik heb mijn bestelling niet gekregen
Ik heb mijn bestelling niet gekregen. Ik heb erover een email gestuurd, daar kreeg ik ook geen antwoord op
Mooie producten
Fijne service, mooie (& lekkere) producten in een mooie, verzorgde winkel.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








