Paw.com Reviews 

361
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have bought several paw blankets for different rooms and trailer. This new larger blanket did not disappoint, they look great in the house and are perfect for the dogs. The waterproofing is what ma... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If my mother hadn’t wanted this so bad as a replacement we’d gone elsewhere . What nightmare to deal with. No phone customer service . Not dealing with AI can’t get people to respond in a timely matt... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The replacement seat cover for our svu fit perfectly and came within a week. Easy to install very pleased with the service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very high quality blanket., we bought an expensive leather couch and this definitely protects it from out golden retrievers nails. It’s thick and soft and comfortable. Love it!!

Bedrijfsgegevens

  1. Dierenverzorgingswinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

The Paw.com™ top rated orthopedic dog bed provides the best memory foam dog bed support for your pet's joints. Our pet beds are great for injured or older dogs with arthritis. Checkout our new line of faux fur dog beds for the modern dog bed look with ...


Contactgegevens

  • 98009, Bellevue, Verenigde Staten

  • paw.com

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

361 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(361)

205 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I would rate 5 stars but the amount of…

I would rate 5 stars but the amount of plastic packaging, I think 5 layers is environmentally awful. I don’t need that much protection! The blanket itself is loved by my dogs, easy to wash and fluffs up beautifully but PAW needs to do much better in reducing waste.

3 juni 2026
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

Good afternoon,
Thank you for your honest feedback. We really appreciate you calling this out.

We’re so glad to hear your dogs love the blanket and that it’s performing well.

You’re absolutely right about the packaging, and it’s something we’re actively working on. We currently have an initiative underway to reduce and eliminate plastic protectors in our packaging for all new products. As we transition through existing inventory, you may still see this in some orders, but improving this is a priority for us.

Thank you again for your support and for helping us do better.
With thanks from the Paw.com Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

OMG I spent $540 CDN of tow items plus…

OMG I spent $540 CDN of tow items plus tax and shipping. I have never received something that is such a waste of money OMG buyer beware

7 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

Good afternoon Julie,
We can't seem to find the details of your order. We request that you reach out to us at support@paw.com with the details of your order so that we can assist you. Have a Paw-some day.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely horrible

Absolutely horrible. They have this automated system that says it ships super quick. I reached out to support and they say, sorry your order is processing we can't change anything. So now I have something I didn't order, if you return it they have tons of fees, so it cost you just as much to return it than the item costs. I will never buy from them ever again.

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

Good afternoon Jeff,
Thank you for sharing your feedback with us. We have noticed your recent order, and our support team will be reaching out to you in hopes of finding a solution that meets your needs. Have a Paw-some day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous service from Paw.com

Fabulous service from Paw.com. The girls are amazing and Rose loves her walks. They always send lots of pictures and keep us updated about her progress.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

Good afternoon Amanda,
Thanks so much for sharing these kind words with us, you have made our day! With sincere thanks from the Paw.com Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have yet to receive my order

You are asking for a review and I have yet to receive my order?? I have not even received tracking?? So far you have failed.

2 juni 2026
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

Good afternoon Melissa,
We are sorry to hear that you have not yet received your order. We are looking into this with the carrier for you, and our support team will be in touch with you to find a solution. We can assure you that we are here to help. Thanks from the Paw.com Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality Products - Great Customer Service

I recently ordered the curved orthopedic dog bed (my second-the first bed I ordered is 5 years old and still in great shape). I’m happy to see that the quality hasn’t changed since then. I did have to contact customer support the day after my order to ask to have a better discount applied. No problem! The customer service representative gave me a much better discount. In addition to the two beds, I have ordered four blankets over the past five years. Same great quality; same great service.

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

Thank you so much for your kind review! 🐾
We are Paws-itively thrilled to hear this. Nothing makes us happier than knowing your pup is barking with joy and loving their new product. We truly appreciate your support and hope there are many more tail wags ahead! With sincere thanks from the Paw.Com Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refunds with Paws

My experience with Paws has been very negative regarding their honesty in refunds for orders which results in a time-consuming discourse that goes nowhere. Their products are wonderful and we have purchased many blankets (which are very expensive) through the years. Unfortunately, when it comes to a return or a matter where I just purchased an order and noticed the discount; Paws will always find excuses not refund money for the purchase.
This is one of the many examples from an email discourse dated 6/2/2025:
Contact me at as soon as possible! I left a message and tried to even send you an email which failed as well. I am a valuable customer of your company and now a furious customer one. I do not want to lose my $30 dollars (after I spent over well over $200 in the past 2 years) just because YOU locked me out of my account. I spent over an hour with silly tasks of verification. I love your products; however, I am furious at how your website and resources for making it very difficult for the customer both in time and frustration when locked out of their account. It seems that this is all at our expense in time and money. All we want is a cooling blanket with a well-deserved discount.
We have had several experiences whenever we wanted a refund. After many trials and tribulations, Paws will refund your money.

2 juni 2025
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

Good afternoon,
Thank you for sharing your comments with us. We are always here to help at support@paw.com. We notice that there was a request from 2025 which has previously been resolved. We also notice that you have an open service ticket with our team currently, and we'll be pleased to assist you with it. Whether you need access to loyalty points, confirmation of a refund, or verification of a discount code, we are committed to assisting you however we can. Have a Paw-some day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These are perfect!

These are perfect for my couch! I have 4 chihuahuas and 2 cats and my couch is protected from hair, smells, vomit and any other bodily fluid my pets decide to leave in the couch.

16 februari 2026
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

We are so happy that you love our products. We appreciate you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wrong Company to Order From

I had purchased 3 of the donut beds several years ago and my Maltese and Shorkie love them. Well I needed another one so I ordered another from another company and my dogs will not get in it because it is made of an inner tube and they can’t get comfortable. So I looked at the tag on the beds that they love and ordered directly from PAW.

5 mei 2026
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

Thank you so much for sharing that your Pups love the Paw.Com Donut Bed. We are proud of our quality products, and we are so happy to hear that you love them. We will be sure to share this great news with our Product Team. We appreciate you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy ordering process

Easy ordering process. Product shipped in a timely manner. Happy with faux fur furniture cover which is as described on line.

4 mei 2026
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast shipping

Fast shipping, just what I ordered

28 april 2026
Logo Paw.com

Antwoord van Paw.com

Great to hear !

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer