Nadat aanvankelijk er een fout was…
Nadat aanvankelijk er een fout was gemaakt bij mijn bestelling was 1 mailtje voldoende om dit binnen 1 dag perfect opgelost te krijgen. Dit nadat ik ben gebeld door de eigenaar om uit te leggen wat er mis was gegaan en de, waargemaakte, belofte dit direct op te lossen. Top! Een foutje kan iedereen maken, ze snel en goed oplossen is een aanbeveling waardig.







