Al met al tevreden over dienstverlening
Update 24 April 2026
De resultaten zijn binnen dat is sneller dan aangegeven. Dan ga ik er vanuit dat het beperkte buisje bloed dat ik met moeite heb kunnen vullen voldoende was om de onderzoeken uit te voeren. Daar ben ik blij om.
Ja er staan inkoppers in het verslag, maar dat is te verwachten op basis van wat ik heb ingevoerd. Al met al vindt ik dat het snel en netjes wordt gerapporteerd met waardevolle adviezen.
Ik pas mijn review hierop aan.
————-
22 april 2026
Wat erg, ik zou willen dat ik deze reviews eerder had gelezen. Omdat de gezondheidscheck in samenwerking met de Nierstichting en Hartstichting is ontwikkeld is en omdat de indruk werd gewekt dat dit bij mijn verzekering te declareren was heb ik een setje besteld.
Het kwam snel en zag er netjes en professioneel uit.
Daarna:
De declaratie kreeg ik terug van CZ. 0 euro werd vergoed. Dit geintje kost me dus 75 euro….
De doos openen kon niet zonder openscheuren. Pas later zag ik dat die ook voor retour gebruik moest worden dus met plakband in de weer.
Ook het gebruik van de doos als standaard om het buisje te vullen met bloed was onmogelijk, alles zat onder het bloed, behalve in het buisje. Drie vingers moeten prikken. Echt een kliederboel. Een verschrikkelijk Onhandig systeem en ik kan me echt niet voorstellen dat dit iemand is gelukt.
urine ging wat makkelijker, althans, instructie was buisje vol, maar door de luchtbel in het buisje onmogelijk vol te krijgen.
Vragenlijst ingevuld, maar begin nu te twijfelen over het nut en ook de privacy en lees hier dat er vooral inkoppers terugkomen. Wil ik nog wel moeite doen om mijn bloeddruk te gaan meten? Om de lijst kunnen afsluiten…
Ik wacht het af. De doos zit inmiddels op de post. Dat had ik al gedaan voordat ik dit las. Ik ga kijken wat er terugkomt en pas dan wellicht mijn review aan. Binnen 4 dagen werd er gezegd.
To be continued…








