Wespennest in plantenpot behandeld
Ik had een wespennest in een plantenpot zitten.
Na het bellen konden ze de dag nadien al langskomen om eens te kijken en te behandelen.
Heel vriendelijk, goede communicatie en op tijd hier.
Mij zien ze nog terug alvast. 5 sterren voor mij

Antwoord van Pestpatrol




