Wish I could rate less than a one star. Ordered on October 6th and have reached out 11 times via email and left 6 voicemails. Order #310056729. At this rate, I doubt my Halloween costume will be on ti... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
I ordered my costume on the 29h of September. Shipping details were not made until October 6th. It is now the 18th and my package has not moved or made any progress. I need my costume before Halloween... Toon meer
Ordered 5 business days ago and still haven’t received any tracking info or anything. I would really like my costume to come before Halloween please help! My order number is #310056797.
Love the styles and Pricing, you get what you pay for. Don't mind when something rips or breaks. Hate the sizing, clothes never fit and returning anything is near impossible as they send no return lab... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Bedrijfsgegevens
Contactgegevens
200 S 5th Ave, 91746, City of Industry
- 6262260878
- support@pinkbasis.com
- pinkbasis.com
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Good Fit
This outfit is true to size and fits like a glove. I am going to hook up this one piece with a chain belt and hoop earrings!
Disappointed
Item was not as described and customer service was poor, unsatisfied

Antwoord van Pink Basis
Selections not good
Most of stock are heels..need more wedges and sandals!
I hate it
I try unsubsribing from receiving their mail and it doesn't let me. I've been doing it for the past week and it doesn't work!

Antwoord van Pink Basis
Fast, simple and trustworthy
I bought contact lenses off the site and it came in the mail pretty quickly. They also gave me a cute macaroon case and Velcro cloth to keep my hair back for free. I will definitely continue to use this site to buy my contacts lenses from now on!
I really liked it!
I bought some boots for my little sisters birthday (kind of last minute) & they shipped them right away. They came within a couple of days. The boots were exactly how they looked online. I would highly recommend this site to anyone.
love the product!
As i didn't get my jeans in the mail and explaining that to the company, they were very fast into responding to me and gave me a full refund. they were very kind and looked in to what happened to my package, I would defiantly order from this company again!
A lot of options!
A lot of options! And free delivery of you spend over $50. They clothes and shoes are really cute
Very baaad bad bad experience
I placed the order and there is a note that my order will be shipped within 2-4 days ! They're a big liars!!!
I have to wait 3 weeks to get my only half of my order!!!! they sent me only half of the items i ordered and when I contacted them to ask about the missing items they said our warehouse sent you your full order there's no missing items
I keep sending emails and there's no reply the just IGNORED me!!!
Then i opened a dispute on Paypal
When i opened it pinkbasis sent me an email immediately! They said we're sorry we found that we don't sent you your full order!! BECAUSE the items are out of stock! Will when the items are out of stock you have to mition that on the item's page you don't have to let people pay for something that you don't have!!
The sent me another email that says close your dispute and we will give you a refund for the missing items
But I don't trust them they can give it via Paypal why should I close my dispute!!!
The reply to my Paypal dispute they want me to send them back the items that i received and they will give me a full refund if the items are not used
Will I don't want to refund the items I received!! I want my money for the missing items !!
I used one of the items so I can't return it to them but i can return the rest but they said no we want the full items to be returned
Now i know that they requested a return for the items just to closed the dispute because they know the dispute takea up to 3 weeks and for sure i will be used at least one of the items so i can't return them!!
👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

Antwoord van Pink Basis
Good site for affordable clothing
Never had a problem with ordering or orders, so far so good.
Definitely safe and fast shipping.
I purchasedon't things for herent definitely safe. Sizes run small sometimes.
Great experience!!!
I love their store fast and easy...thank you
nice site to browse
Prices are reflective of quality. People want to complain about size, quality, and shipping time but if you read all the disclaimers... they don't hide anything. I order from Amiclub wear regularly and yes it takes a few weeks to receive, but its always as described
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







