Pinnaclecarradios Reviews 

60
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The new car radio looks fantastic in the BMW. It has completely transformed the interior. The system is modern. Pinnacle car radios did an excellent job with the installation, making sure everyth... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service for my Kia carnival 2016 . Car play fixed to support car play. Device support existing audio, ac, reverse camera. Very easy to communicate and got my question answered . Qu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome product and service! Fantastic! I picked up a new headunit to replace the horrible factory one in my father-in-laws 2018 Nissan Qashqai. Following all the videos team, removal and ins... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They get reviews removed. They are an absolute scam do not interact with them. All their positive reviews are paid and all look the same they all are fake.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

60 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(60)

58 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Trustpilot beoordeelt deze review in overeenstemming met ons rapportageproces.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst experience ever

One of the most horrific experiences I’ve had with a business. I was sent the wrong harness despite sending photos of my dashboard, car make and model and photos of the back of the existing head unit. It took weeks of going back and forth with no resolution. There is no way to speak to someone in person and they refused every attempt at a refund. They blocked me from their social media because I left a negative review and messaged me to say my review was “damaging”. They only care about how they look.

At no point prior to opening a PayPal dispute was a refund offered. The dispute was opened after multiple attempts to resolve the issue and request a refund were unsuccessful.

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pinnaclecarradios

Antwoord van Pinnaclecarradios

Hi Bernadette,

We’re genuinely sorry to hear you feel this way, and we’d like to clarify a few points for transparency.

Your order was fulfilled on December 18. On December 24, during the holiday period, you contacted us regarding a harness concern. Despite limited details and photos, our team responded and confirmed that a replacement would be sent the following week.

As promised, we express-shipped three replacement harnesses at no cost to ensure compatibility and avoid any installation issues. Unfortunately, Australia Post delays were outside of our control.

At no point did we refuse a refund. In fact, we agreed to process a refund, however a PayPal chargeback was opened, which legally prevents us from issuing a refund until the case is closed. We have asked for the dispute to be cancelled so we can proceed, but have not received a response.

Your enquiry was received during our holiday shutdown period, which delayed our ability to escalate refund request to our management. Once our full team returned, we attempted to contact you directly to resolve the issue; however, during that phone call our staff were spoken to in a condescending and disrespectful manner and you ended the call before a resolution could be discussed.

A refund was not offered specifically prior to the PayPal dispute because the matter had not yet progressed through our standard resolution process and our management was on a holiday break. The dispute was opened before we were given the opportunity to complete troubleshooting or arrange an appropriate outcome.

We would also like to clarify that we do not block customers for leaving reviews, and we continued responding to your messages despite them being sent during the holiday closure.

We remain willing to resolve this fairly and encourage you to contact us so we can complete the refund once the PayPal case is closed.

Kind regards,

Pinnacle Car Radios

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got my head unit changed and reverse…

I got my head unit changed and reverse camera installed. It was done professionally, quickly and without any faults. It’s perfect. They hare honest, honourable and provide the highest quality.

19 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trustworthy and consistent

Have had Andrew service 2 of my vehicles now, professional everytime, took time to explain my options and helped integrate the inbuilt controls in my car to control the head unit. Will continue to recommend him to friends and family.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and product

Easiest experience ever. Transparent, reasonable, and easy to work with. Best quality products with very good pricing. Updated both of my cars and im very happy with the product and service

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best experience!

Trustworthy, excellent pricing and transparent from start to finish. The owner was timely, professional and even gave me a discount! I highly recommend! Finally, an honest business in Sydney that does this sort of work.

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Anthony you legend

I'm giving 5 stars to the after sales service that we received from Anthony. He went above and beyond to resolve our ongoing issue. I would highly recommend dealing with Anthony as he went out of his way to make sure we were very satisfied customers.

19 oktober 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer