www.piscifun.com Reviews 

570
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I now own 6 reels 3 spinning and 3baitcasrers. I love every one of them. They perform as well as any reel at a great price, customer response is great through e mail contact. I own reels in the $300 p... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been purchasing Carbon X spinning reels and bait casting reels from Piscifun for many years. I am extremely satisfied with the quality and prices of these products. I am also very pleased with... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service hands down is top notch. The attention to detail and quick response is rarely seen these days. Kudos to the customer support. Also the product is superb. Picifun chaos pro reels a... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I’ll give the reels 4 1/2 stars I own several types of your reels, but when it comes to parts and replacements, it’s horrible. I have two reels that I would like to fix and trying to get Parts is like... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vissportwinkel
  2. ook in
  3. Hobbywinkel

Geschreven door het bedrijf

Piscifun was founded by fishing experts who are dedicated to manufacturing and designing high quality, affordable fishing products.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

570 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(570)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still have not received my package.

I still have not received my package.

16 februari 2024
Logo www.piscifun.com

Antwoord van www.piscifun.com

Hello,

We are sorry to hear that you did not receive the package.
We will investigate the cause of the problem.
Don't worry, we are helping you solve the problem and will resend it for you.
Please accept our sincere apologies.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

the ice fishing suit does not have a…

the ice fishing suit does not have a 3xl in stock, only the bibs.

18 januari 2024
Logo www.piscifun.com

Antwoord van www.piscifun.com

Hello,
Some of our products are out of stock after a period of hot sales.
We apologize that we are unable to provide you with a suitable size set.
We understand your desire for a complete set of products. We will do our best to help you.
We have contacted you through our after-sales email and hope to provide you with a suitable solution through negotiation.
Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can't wait to use my new reels

Saw what looked like a great deal on ice reels. How ya gonna beat BOGO right. Company was in constant contact with me though out the order and shipping process and I received my order in a timely fashion. Took both reels to Scheels and got them lined up and ready to go. Unfortunately I can't yet review the reels. Had shoulder surgery in early January and haven't got the all clear from Doc(or the wife) to be back on the ice yet. Hopefully they work as good as they look.

18 januari 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased a few Chaos 60s and an ice…

Purchased a few Chaos 60s and an ice suit. Very surprised at the quality of all of the products. The suit has all the features of suit 3x the price. Super warm, easy on and off, tons of pockets, waterproof. The reels cast great, smooth drag and I caught my personal best blue at 96 lbs on one.

18 januari 2024
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Confusing Description

The selection process for "hand orientation" is confusing. Is it asking which hand is your reeling hand, dominant hand, or which side of the reel do you want the handle on. I'm right handed and guessed wrong. Now I'm stuck with a reel that has the handle on the right side of the reel. Too bad because I love their reels and now I probably will never use it.

18 december 2023
Logo www.piscifun.com

Antwoord van www.piscifun.com

Hello,

We apologize for any confusion caused by our handle direction selection when you made your purchase.

This resulted in your purchase being incorrect.

Please don't worry, we can help you replace it with the scroll you need.

We have contacted you via email, please keep an eye on your email.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered the ice fishing bibs and…

Ordered the ice fishing bibs and jacket. They were shipped out super fast,next day I believe. I received them in undamaged boxes and used them same day. Super warm and well thought out, reflective strips for night time visibility pockets in all the right spots and seem very well made. Definitely believe they easily compete w top brands at double n triple the price!!! Highly recommend!!!

18 december 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service does not return calls…

I order a reel using my credit card and received with no problems. A week later I submitted another order for two reels using same card. Next day I received a fraud alert and email stating I needed to send a pic of my credit card in order for them to further process order. I called customer service, received a voice message. I left a message asking for a return call and explanation. I have heard nothing from them

17 november 2023
Logo www.piscifun.com

Antwoord van www.piscifun.com

Hello,

We apologize for any inconvenience caused by our verification method.

Due to recent fraudulent orders, our system conducts a risk assessment on each order. We will ask you to verify when your order is screened as a high-risk order. We only ensure the property safety of every customer in this way.

I'm sorry that the operator did not reply to your call in a timely manner. They forwarded the information to the customer service email. We have refunded this order because you did not provide any information to prove that it was placed by you personally.

We really hope you can understand the reason why we are doing this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered two 10 lb braided line. I never received.

I ordered two 10 lb. Braided fishing line, you sent me two 25 lb. Braided line ?. I called left messages and text messages, no response on correcting this matter. I want what I paid for, not a suggested replacement.

17 november 2023
Logo www.piscifun.com

Antwoord van www.piscifun.com

Hello,

We apologize for sending you the wrong product, and we sincerely apologize for this.

Our phone sometimes gets busy, so this may be the reason you haven't been able to get through.

We have received the email you sent in our email, and our customer service representative has processed the refund for you. You can check if your account has received the refund.

We will strive to improve to avoid the same occurrence.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Like the style

Like the style. However, do not like the material. Sorry I purchased. Would return if possible. Will not wear. Very pleased with all the other products I have purchased from Pascifun.

As discussed in previous review. I will not wear the garment purchased. All other products purchased are great and will continue to purchase products as needed. Would like directions on how to return garmet purchased. Fishing shorts.

17 oktober 2023
Logo www.piscifun.com

Antwoord van www.piscifun.com

Hello,
We apologize for the material of the product that you do not like.
We respect and value the opinions and suggestions of every customer. We are trying to contact you and would like to hear more from you to improve the product. We look forward to your reply. We are striving to make more people like our products.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer