Vermijden!
Lamp na veel vertraging ontvangen maar bleek niet goed te functioneren. Via klantenservice na veel mailverkeer een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. uiteindelijk een nieuwe led control gekregen die je zelf niet kunt vervangen. Besloten product terug te sturen, via gekke formulieren uiteindelijk de retour gestuurd. Zelf de kosten hiervoor betaald terwijl het product defect is. Inmiddels wacht in al bijna 6 weken op een terugbetaling. Spijt dat ik hier heb besteld!






