We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unable to contact them want to withdraw amount from my account. They won't approved the withdrawal amount I have already filled a complaint in vanguard agency. Also going to file a law suit against th... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hello everyone don't invest plusonetrade.com there are scamers l lost my money once you invest they play with you here are positive reviews totally fake please don't invest any forex trading apps tota... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have traded with a couple of brokers and I think their service and platform is good. Fast withdrawals. I have taken 3 withdrawals and crypto withdrawals works instant which is great. Their platform... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t get any reply mail for support or to access my account, the money invested is also not accessible for withdrawal or trade. The account managers contact is no more active. Hence don’t invest... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Financieringsmakelaar

Geschreven door het bedrijf

Experience the power of PlusOneTrade, a cutting-edge online trading platform that provides a wide array of tradable instruments, including stocks, forex, cryptocurrencies, commodities, and indices. With a user-friendly interface, extensive educational resources, and dedicated customer support, we empower you to make well-informed decisions. Join us today and take your trading journey to new heights. Learn more at https://plusonetrade.com/.


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

56 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Plus One trade

i want my deposit money Rs1,46,880/
i lost my money
recovery my money
You must take action
me feel very bad

My account number 434410
Please take action

20 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Dear Client,

We have checked your account and see that you have already taken half of your investment as a withdrawal! Some of your trades are still running, and our team has informed you to close these trades and then apply for the remaining withdrawal. If you close all your trades now, you will have about $1100 available for withdrawal.

You have already withdrawn an amount, which we will not disclose here, and if you choose to close your account now, you are still in profit. It’s surprising to see such accusations after we’ve been so flexible with you throughout the process.

Please email us at support@plusonetrade.com, and we will assist you in closing your account and processing your withdrawal.

Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have traded with a couple of brokers…

I have traded with a couple of brokers and I think their service and platform is good. Fast withdrawals. I have taken 3 withdrawals and crypto withdrawals works instant which is great. Their platform is user friendly and many options like technical and economic calendars. Good platform.

4 augustus 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Plusone trade lies

Hello Shri Krishna,

We apologize for any inconvenience you may have experienced. Upon reviewing your account, we observed that your trades were impacted by high market movement, and we had advised you to either decrease your trades or add funds to maintain your margins. Despite our warnings, it appears that you continued to trade with insufficient margins, even withdrawing up to half of your investment against our advice. Please understand that market movements are beyond our control.- This is No1 lies as I have all the progress that Vineet of +1 trade was a hard-core lier and 99 times you message or call him hew will not reply and when we send reminder he will confirm that everything was fine and moreover for every trade movements he had give wrong misleading advices and from day 1 my account was going under loss .I have all the proof to back up my truth .PLUS ONE TRADE ARE NOTHING BUT BUNCH OF LYERS AND CHEATERS.ALL BUT ONLY LIES .NOT EVEN AS SINGLE CALL FROM THESE LIERS AFTER THEY PUT ME IN TO THIS MESS.

29 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

We are sorry for the inconvenience caused. We do not have controls over markets and our team doesn't guarantee trade placed by you. you can mail us at support for ay clarification.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud company hai please don't invest…

fraud company hai please don't invest this company

29 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Dear Mr. Sachin,

Upon reviewing your account, we observed that you have made a full withdrawal of your funds. It is important to clarify that you invested $200, engaged in trading for a brief period, and subsequently withdrew the entire amount of $200. We would like to remind you that we request our clients to maintain a balance in the trading account in order to keep your account activated. It is our policy to remove any bonus provided once the initial investment is withdrawn. Given that you have already taken back your entire investment, we respectfully request that you refrain from labelling our company as fraudulent.

Thank you for your attention to this matter.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I invested once

I invested once

They killed my investment

1% is my investment+ 99% they invested

But they gave 100% profit to me......only commission for them ...

30th day ....they made my account " O "

So don't think to invest in this fraudulent 🧐 company.......that's y India government and US Banned Forex...

30 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Hello Yuva Raj,

We apologize for any inconvenience you may have experienced. It appears that your account was affected by high market volatility, leading to the depletion of your margin and equity. We had previously notified you about these risks.

If you have any further concerns or questions, please feel free to reach out to our customer support team for assistance.

Thank you for your understanding.

Best regards,
PlusOneTrade Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't investment ur money here

Don't investment this company.u lose ur money here.first name nikkidha second name vineet and next name Suresh.All of them look good and give confidence.But nothing will happen and all your money will be lost.so don't investment ur money here

7 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

We appreciate your concern and would like to address any issue promptly. Please provide us with your trading account number or email address so that we can investigate the matter further. Our team takes all allegations seriously and we are committed to resolving any issues that may arise. We value transparency and aim to provide the best service to our clients. Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to resolving this matter with you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are not regulated by any…

They are not regulated by any government, and in forex manipulation is possible so looks like fraud company some scam

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

We appreciate your concern and would like to address any issue promptly. Please provide us with your trading account number or email address so that we can investigate the matter further. Our team takes all allegations seriously and we are committed to resolving any issues that may arise. We value transparency and aim to provide the best service to our clients. Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to resolving this matter with you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is fake company.Dont invest you…

This is fake company.Dont invest you money on this company.

5 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Thank you for your feedback. We appreciate your input and take it very seriously. As a responsible broker, we are dedicated to providing our clients with a transparent and trustworthy trading experience. After thoroughly reviewing our system, we were unable to find any account associated with your name. Could you please provide us with your trading account number or email address for further investigation because your name doesn't match with our systems?

Please provide us your account details and elaborate on the issue you are facing without accusing reputable companies.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The Biggest Scammer & Fraudsters

The worst company to trade with. It is a very big scammer, I will not suggest anyone to go with this company. Please stay away from this and make all your contacts aware about it.
Just saw your reply on my review which states the following reasons,
1) I executed multiple trades - I want to inform you and all the readers that the person (Mr.Sahil) assigned to me for assistance had instructed me to keep closing the trade after making certain amount of profit, which I followed. If those instructions wouldn't have given to me, there wouldn't have been multiple trades as you suggest now. So it was purely your mistake to misguide the investors and later blame them for same reason.
2) Market condition was volatile - I trust that all executives who are assisting your clients are well educated and having enough knowledge of market, if so why did your executive suggested me.to keep invested despite the market situation was bad. I strongly believe that you are the fraudster and I will suggest all readers to stay away from this trading platform.

14 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Hello Mr. Britto,

Upon reviewing your account, it is evident that you have executed numerous trades simultaneously with low margin and equity levels, despite our prior notifications regarding this matter. As a brokerage firm facilitating trading in foreign currencies, we serve as intermediaries connecting traders to the interbank market, without direct control over market fluctuations. We understand that recent market movements may have impacted your positions, and we remain committed to assisting you through these challenges.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

fraud broker

fraud broker

3 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

We appreciate your concern and would like to address any issue promptly. Please provide us with your trading account number or email address so that we can investigate the matter further. Our team takes all allegations seriously and we are committed to resolving any issues that may arise. We value transparency and aim to provide the best service to our clients. Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to resolving this matter with you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Even today the employee from the…Even today the employee from the company spoke to me and closed my account. Very fraudulent company

Even today the employee from the company spoke to me and closed my account. Very fraudulent company

1 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Thank you for sharing your feedback. As a responsible and transparent forex broker, we take customer feedback seriously and are committed to addressing any concerns promptly.

After checking our system, we found that you have activated your account with $200, and your account is currently active. However, we do not see any record of a 2 lakh loss. It appears that you have only invested $200 and have previously made a $60 withdrawal. Currently, your account balance is close to $500, with an equity of $100.

Our team has tried to explain the situation regarding your withdrawal request. Due to the low equity in your account, it is not possible to process a $500 withdrawal. We have attempted to contact you regarding this matter, but have not received a response.

We value your trust and aim to resolve any issues you may have encountered to ensure your satisfaction. Therefore, we kindly request your cooperation and prompt attention to this request. If you have any questions or require further clarification, please do not hesitate to contact us at support@plusonetrade.com. Our dedicated support team is available to assist you and address any concerns.

Thank you in advance for your understanding and cooperation.

Sincerely,
PlusOneTrade

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hello everyone don't invest…

Hello everyone don't invest plusonetrade.com there are scamers l lost my money once you invest they play with you here are positive reviews totally fake please don't invest any forex trading apps totally fake some genuine apps there find out very bad experience with plus one trade don't invest

20 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Dear Nagaraju,

Thank you for sharing your feedback. We appreciate your input and take it seriously. As a responsible broker, we are committed to providing a transparent and trustworthy trading experience for all our clients.

Upon conducting a thorough system check, we were unable to locate any account associated with your name. To further investigate this matter and address any issues you may be facing, we kindly request that you provide us with your trading account number and email address.

We understand that you have expressed concerns about our reviews, and we want to assure you that we have a satisfied client base who are happy with our services. We strive to resolve any issues that may arise and we do not agree with any false information being spread about our reviews.

Your satisfaction as a client is of utmost importance to us, and we are eager to assist you further. Thank you for your cooperation, and we look forward to resolving any concerns you may have.

Best regards,
PlusOneTrade

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't waste your money and time there…

Don't waste your money and time there are scammers they don't withdraw i kindly request everyone don't invest this type of apps and websites do exercise before invest

1 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Dear Sridhar,

Thank you for your feedback. We appreciate your input and take it very seriously. As a responsible broker, we are dedicated to providing our clients with a transparent and trustworthy trading experience.

After thoroughly reviewing our system, we were unable to find any account associated with your name. Could you please provide us with your trading account number or email address for further investigation?

We understand that you have concerns regarding your withdrawal. We want to assure you that we never withhold clients' withdrawals unless there is a lack of proper KYC documentation or if the account's balance or margin is insufficient. Our goal is to process all withdrawals promptly.

Your satisfaction as a client is of utmost importance to us, and we are committed to resolving any concerns you may have. Thank you for your cooperation, and we look forward to assisting you further.

Best regards,
PlusOneTrade

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

PlusOneTrade is good for making money

PlusOneTrade is good for making money. They give best service. Always reply on time.

17 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Thank you for your feedback! We're thrilled you found our service impressive. We appreciate your recommendations and are here for you anytime.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good

Very good. convenient with all the extras Excellent customer/support services Funding and withdrawal procedures are simple.

19 september 2023
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service. Our team always strives to deliver the best possible outcomes, and we're delighted that we could exceed your expectations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect forex trading platform

Perfect forex trading platform, recommended!

31 augustus 2023
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Your positive feedback is a pat on the back for our team! We're grateful for the opportunity to assist you, and we're thrilled that you're satisfied with our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have never had any issues executing…

I have never had any issues executing trades, funding or withdrawing money from my account.

30 augustus 2023
Logo PlusOneTrade

Antwoord van PlusOneTrade

Thank you for your kind words! We're delighted you had a positive experience. Our team always aims to exceed expectations. Feel free to reach out if you need anything else.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer