Zeer slecht niet bestellen
Geen enkel goed woordje over deze site. Banden besteld, zelf de verkeerde maat gekozen. Dus wil hem retour zenden moet ik 10 euro voor betalen en mag niet via een andere post bedrijf dan dpd. Vervolgens moest ik waarschijnlijk bellen om te melden dat ik het pakketje heb retour gezonden. Zodat zij het geld kunnen terug storten. Ze zouden het direct regelen 3 dagen later nog geen geld binnen. Weer gebeld maar dan krijg ik te horen dat de boekhouder het vandaag heeft overgemaakt. Dus gewoon een smoes. Nooit iets bestellen ookal is het wat goedkoper.




