pollogie.store Reviews 

361
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam. My husband ordered a jacket 6 weeks ago and nothing. Emails, instagram messages - no response. Luckily he used his Amex. Notice the dates of the positive reviews and negativ... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Response was fast and direct. The only thing I would do extra, since the issue apply to my original question and problem. If I purchased a products from your website and get a credit charge (x amount... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Have ordered a few things, generally satisfied, but it’s worth noting that their return policy requires you to pay for returns and then notify them when that return is received by a 3rd party receiver... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THE POLLOGIE BUSINESS MODEL: 1. Take your money 2. Delay your order indefinitely 3. Promise you a 10% refund for your wait (refund never appears) 4. Send you a knock-off product from a Chinese f... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

361 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(361)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam! Avoid at all costs

Scam. Ordered pants and it has been over a month with zero movement. They are ignoring my emails to cancel and refund order as well. Lost $60. STAY AWAY FROM POLLOGIE

2 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE OF SCAM!!!

BEWARE OF SCAM!!!! THIS SELLER IS A CHEAT!!!! DONT LOSE MONEY BUYING HERE. WRITING THIS AFTER PURCHASING 400$ WORTH OF CLOTHES AND FOLLOWING UP WITH THEM FOR OVER 1 MONTH.

1 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a SCAM

This company is a SCAM. It has been over two weeks and they have not even begun to process my order and i have paid them extra for the expedited shipping.

10 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I spent $98.88 on a jacket from this…

I spent $98.88 on a jacket from this website one month ago, but I have yet to receive it. I also complained about it and received a response, but I have yet to receive my jacket or my money back. I have asked for a refund, but there has been no response.
If anyone from this company reads my review, kindly provide me with an update regarding my concern. This was the first time I tried it, and I had a negative experience.

26 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam - Seems like they take orders but then don’t action them.

21 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad experience

I ordered express shipping almost a month ago and do not have a single update about my order. Their customer service is not answering. Worst experience I have had buying clothes online.

10 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A blatant scam

A blatant scam. Never buy anything from FB adds and always buy via PayPal so you ca get your money back. This brand of scam pure and direct - takes your money straight away, no shipping info, no any communication with the company, PURE OLDSCHOOL SCAM... Erase this brand and its twins

1 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on Nov 28 and haven't…

I placed an order on Nov 28 and haven't received any tracking number. The helpline number is not in service and they haven't responded to 3 emails I sent to the customer service department. I am more worried about having been scammed now than actually receiving what I wanted. I am open to suggestions/ideas on it may be possible to get my money back from these guys. Any help is appreciated.

28 november 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SITE

Scam site, do not give them your money. Placed an order on 11/3/22. Still have not received shipment confirmation as of 12/1/22. Multiple email attempts have gone unanswered, and the phone number listed on their website is not in service. I disputed the charge with my credit card company today.

1 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

After 5 emails to Pollogie, I received this response: “This is Cristy from the Customer Care Department.

Thank you for contacting us! I just wanted to drop you a note letting you know that we have received your order and that it is in processing. Within a week, you should receive an email with the tracking number for your package. If you don't, let me know, and I'll try to rattle some cages for the info.

Just enter the tracking code to receive the latest comprehensive details showing everywhere your package has traveled to get to you.”

I checked again a few days later and got this email, “ This is Cristy from the Customer Care Department.

I am sorry to have to tell you that we're late!

Getting everything right when you order from us is very important to us. But sometimes this means there is a short delay to ensure you get exactly what you ordered. There was a slight delay with your order, but it has now been completed. Don't worry, though, you will receive your tracking code soon.

As a reminder, domestic deliveries take 1-2 weeks to arrive, while international orders can take 2-8 weeks dependent on your location, and the customs in your country.

We apologize for this inconvenience, but guarantee it will be worth the wait! We're just as excited for you to receive your order as you are, but sometimes, the best things take time!”

I sent a few more emails to check on the status of the item. I can see in the shop app that it hasn’t even shipped yet this 4 weeks after placing the order. I then sent several more emails to cancel the order… After the 6th email to cancel the order, Cristy from “customer service” tells me I can’t cancel the order but I can just gift it to someone on my Christmas list!! What??? Who are you to tell me to gift something that was intended for someone else to another?

I should have read the poor reviews before I ordered anything from these scammers! Stay away and do not order anything from this “business”!

1 november 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered an item over two weeks ago and I haven’t received it

Ordered an item over two weeks ago. Still haven't received a tracking number. When I got to the site, it can't even pull it up. I've emailed and I've tried calling the number ("this phone is no longer in service"). I have email them and I haven’t received an answer.
This is either a well organized scam or a very disorganized business.

6 november 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lieferung kommt wohl nie

Nach über 6 Wochen noch immer keine Ware erhalten. Der Support schreibt jetzt nurnoch automatische Emails da sie angeblich zu viele Anfragen bekommen. Keinerlei Kulanz gegenüber den Kunden selbst auf Nachfrage.

18 november 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam or Disorganized--who can really say?

Ordered an item over three weeks ago. Still haven't received a tracking number. When I got to the site, it can't even pull it up. I've emailed and I've tried calling the number ("this phone is no longer in service"). This is either a well organized scam or a very disorganized business.

28 oktober 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer