Pokemon pluche van Ladyba…
Heb een oude Pokemon pluche van Ladyba uit 1999 bij Bas besteld.
Als een echte sherlock wist hij m voor een goede prijs voor me te vinden.
Was netjes verpakt en was precies zoals me verteld was hoe hij eruit zou zien.
Zo leuk dat zelfs het kaartje er nog aan zat!
Echt top!








