Non erogano nei tempi previsti.Il servizio clienti della live chat dopo attese lunghissime danno sempre le stesse risposte e sempre vaghe.In oltre sulla piattaforma nel proprio profilo magicamente com... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Sono mesi che chiedo di chiudere il conto,mesi, via mail perché altro non si può e prendono soltanto in giro, rispondono dopo giorni, chiedendo sempre le motivazioni, le metto, spariscono o mi offro... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ich mag den Ärger mit der Kontoüberziehung und dem Warten auf Auszahlungen nicht, deshalb bleibe ich lieber bei ein oder zwei Buchmachern. Bei der Suche nach besseren Quoten für ein paar NBA-Spiele... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Beznadziejne kasyno. Czekam na wyplate ponad tydzien. Zapewnienia, ze wyplaty sa przetwarzane w 3 dni robocze mozna sobie w buty wsadzic. Z innego serwisu wyplata wplywa na konto po 48, max 72h. M... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Houd rekening met het volgende
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 maand
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Niestety nie dostarczyli mi bonusu
Niestety nie dostarczyli mi bonusu, który miałem dostać. Miałem bonus, w którym dostaje 200 spinów. Codziennie 20 spinów przez 10 dni. Pierwszy bonus wszedł od razu, 2 bonus następnego dnia aktywował mi support.
3 dnia znowu bonus się sam nie aktywował, więc napisałem do supportu, ale stwierdzili, że to bonus raz na tydzień. Pisałem też na e-mail, ale 0 odpowiedzi. Chodzi o bonus 100% do 2250zl + 200DS + 1 bonus crab. Czytałem na wszelki wypadek dokładnie regulamin i jest tam wyraźnie napisane, że spiny są dodawane do konta każdego dnia przez 10 dni.
7 days and still waiting for a…
7 days and still waiting for a withdrawal il be going to every single commission and no one can give you a descent response please wait a little longer the exact same thing as so many other people here have complained about its a shambles of a site and a gambling site is supposed to provide u with an adr when asked and they still have not done this and my withdrawal is very small id hate to win big on this site. Live chat is absouloutlry useless copy and pasted messages all the time 1 to 3 days is the time they say it takes. Go to any decent site and your withdrawal will be processed with 4 hours

Antwoord van Posido
Very slow withdrawal system
After a whole week they say the same story and they dont finish my withdrawal and the first one they cancelled it again after a week. 0/10
buongiorno
buongiorno, vi scrivo dicendovi che dopo 4 giorni lavorativi ho ricevuto il mio prelievo so che tutti dite che non paga, non per questo ho avuto per quasi una settimana paura che non mi pagassero un prelievo anche perche erano 500 eu e sinceramente leggendo le vostre recensioni, vi devo dire che io mi sono trovato benissimo, tranne l'inizio che pensavo che fosse un sito scam dato che mi ha fatto depositare molti soldi pensavo non pagasse ed invece tutto normale

Antwoord van Posido
Awful company
Awful company, canceling withdrawals, scamming for money, customer support telling same stories about technical issues..worst experience ever. Stay away, scammers
No fun waiting for payment
Generic answers from customer support which are no help. 500 a day is too low when you can deposit endlessly. I’ve been waiting 5 days for a payment. Will it ever arrive?
sito truffa
Non erogano le vincite evitate di dare soldi a questi ciarlatani.
Attenzione leggete bene questo sito non…
Attenzione leggete bene questo sito non è l'unico della stessa compagnia ho analizzato che anno di più di un casino l'atro è kingmarket sono dello stesso dipartimento è una truffa non mettete soldi non arrivano i bonifici l'oro ti diranno di tutto per perdere tempo anche di inviare un e-mail del loro dipartimento ma non è vero se volete sapere di più contattatemi ho i loro messaggi è vi farò vedere come si riesce a capire se è una truffa.. grazie fidatemi di me cercatemi su facebook erik Bonanno
Site frauduleux j'ai eu des centaines…
Site frauduleux j'ai eu des centaines d'euros de débité alors que les dépôts avaient échoué !!! Je ne peux même pas effectuer de recours et contrôle le montant exact débité car j'ai clôturé mon compte avant d avoir connaissance de mon relevé bancaire ! C'est honteux et frauduleux
Posido doesn't pay out winnings
TLDR: Posido stole €1,300 from me that I won fairly at their casino.
I've played with Posido for a couple months now. I've made many deposits and been quite lucky with my play. All seemed well over the first few months. Deposits and withdrawals went well. Withdrawals were a bit slow but they arrived. Until recently when I won a bit of money but not much. I then deposited around €600 and won a €1300 and my account was flagged for verification -- no problem, I was happy to comply.
I submitted my ID, which was approved. I submitted my bank statement (approved). I submitted a selfie (approved). Finally I submitted my ID because I sent a non-Estonian ID. This was also approved. I then requested a withdrawal. It didn't arrive. I waited patiently. After a few days I saw it was cancelled. I tried again. It still didn't arrive.
Today I tried to log in and got an error. I contacted support and I was told that I received an email about the closure of my account. I'll post this below. In short, they say I failed verification and that ALL my winnings have been cancelled and they will refund my last deposit (but not my others clearly!). I then received exactly €10 from them, because that was my last deposit as I made an extra deposit after my €600.
So they've taken over €1300 from me. Don't play with these people. I will be in contact with their regulator. Fortunately, they are based in the same country as me.
My recent deposits:
26.02.2024: 670 EUR
18.03.2024: 10 EUR
Their email:
Brian (Posido CU)
21 Mar 2024, 18:04 EET
Dear XXXXXXXXXXXXXX ,
Thank you for contacting our Customer Support team.
We would like to inform you that your account did not pass the verification procedure on our Project and has now been closed without the right to reopen according to paragraph 9.1 point 4 and 9.4 point 3 of our Terms and Conditions.
All of your winnings have been canceled and your last deposit will be refunded.
This decision is our Administration Department’s decision and is final and non-negotiable.
Your cooperation and understanding in this situation is truly appreciated!
If you have additional questions, please feel free to contact us via email (censored by trustpilot) or via Live Chat.
Yours sincerely,
Customer service
as many others have noticed
as many others have noticed, a completely miserable and unreliable place. They have this reward system that when you collect stickers you get an achievement and you get money. One sticker is "participate in three tournaments". I had just done this, and when the achievement didn't open and I didn't get the amount the casino promised, I then went to customer service. I even had a screenshot as proof to show them that I have participated in tournaments and that my ranking was 100, but the customer service calmly told me that the tournament was canceled because there were only 22 participants. They did not note my proof at all. And they have tried this same trick many times, also with me, so that they don't have to pay profits or really start solving problems. The quality of customer service is really not very good!! So I don't recommend playing at posido, but if you do, you should have proof and pictures of everything!!! Although it doesn't necessarily help anything, as it doesn't in my case either.
Account Bugged
Account Bugged, Customer Service resolves nothing.
Account has a bonus clitch, the bonus won't disappear and it blocks the usage of it. I asked them to fix this about 7 times and even gave exact instructions on how to fix it, the company has only first-level customer service if you have real issues with them, be prepared for suffering.
The code on the site is lackluster, and 500 max withdrawals per day is a joke.
Yes, it is "Trustworthy" and has always paid out winnings if you are able to win anything, but if you want to enjoy its weekly offers or face any of its common code-related issues, you are up for the pain of your life.
Using a casino like this is all about the offers and they suck at that.
EDIT 1st November 2023
After waiting for 9 months for an account bug fix, it was finally done.
And its sure thing that the English speaking customer service is lottery machine 2/3 of 10 can give proper service, rest are like bad bot's. Finnish customer service that they give 1 of 20 works like supposed.
Filled with bugs
As said in the title, my experience with Posido was painful due to the enormous amounts of bugs in the bonus and withdrawal of funds. Had to contact customer service almost daily because of constant problems.
The customer service itself was very nice and easily available. +1 star for that.

Antwoord van Posido
Like money pit
Like money pit, deposited over 200€ didn't give me absolutely nothing,on 10 free spins 0.26 cents, don't waste your time on this, there are many better sites to play at.

Antwoord van Posido
Socially irresponsible & even immoral
I enjoy sites that can offer me and my fellow gamblers socially responsible ways to minimize the risks of their gaming habits to their lives, but this casino has chosen to maximize the damage of gambling addiction consequences. The site doesn't have deposit limit options, only losing limits.
You can only withdraw laughable 500€ per day.
They do this abuse to maximize their profit in oversaturated market, they are last pirate harbor for the lost gambling addict souls that they attract to come and play until you find the truth.
It's like a pyramid scheme. Sure go a head and deposit 10000€ but you can only withdraw 500€per day. Unbeliavable that with such behaviour you can have some kind of license (EMTA?)
Avoid at all cost, even the site is ugly.
The guy who came up with those terms and conditions has to be a master at manipulation, deceiving etc.
It's laughable that they have the copypaste text that they have to by law
"gamble responsible"
but because the law says you don't need to put "deposit limits", they don't do it.
But they act like they are there for the gambling addicts.
Truth is they are preying you.

Antwoord van Posido
kasyno
Bardzo ciekawe kasyno wiele slotów gier na żywo i bukmacher chat online z supportem szybka odpowiedz
wiele możliwości depozytu i wypłat

Antwoord van Posido
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.