Posterist Reviews 

113
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

L'impression est vraiment de piètre qualité... Si j'avais imprimé avec mon imprimante le rendu aurait été le même. C'est vraiment dommage car le design des affiches me plaisaient vraiment. L'envoi... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for 2 new large prints for our living room - everything else seemed super expensive for the size and design I wanted, found Posterist on line and took a chance they would be the dec... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order is marked as ”delivered” but it is not! I never received my purchase. One can argue that ”it is fault of delivery company” but screw that; it is fault of sender for using god awful UPS. I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

initially had internet difficulty in placing my order. Thomas was most concerned about the issue and offered his assistance. With luck, the order was placed the next day without further difficulty.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Posterwinkel
  2. ook in
  3. Decoratie- en interieurwinkel
  4. Prints en uithangbordenwinkel
  5. Scrapbookwinkel

Geschreven door het bedrijf

At Posterist we offer an extensive selection of art prints, exhibition posters, vintage advertisement and travel posters, Japanese woodblock prints, botanical prints and more. We offer free worldwide shipping on all orders, so you can enjoy your wall art wherever you are. We are passionate about bringing art to life, and we strive to provide the best customer service possible. If you have any questions or need help finding the perfect piece of art for your home, please don't hesitate to contact us.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

113 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 28% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(113)

26 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A fantastic quality, good price, quick shipment

I have ordred the same poster from China (Amazon) and from UK (eBay) with no succes. From China it was a very bad quality, and from UK, I waited one month, it never came. I got my money back from both Amazon and eBay right away without any problems-Good sevice. But I still needed the poster. Then I chose Poserist: The quality is fantastic, the shipment free and quick, the wrapping exelent and for the poster itself, a very fair price too-Thank you

4 april 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

William Morris Posters Review

They delivered exactly what i was expecting. The posters were packaged really well so they did not get damaged in transit and the quality was great. We are really happy with the end result!

20 maart 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Experience

I ordered and received 4 posters.
One of the posters - the biggest - was damaged although parcel was not injured - indicating it was damaged during pacaking process.
I complained but have not got any response.

18 maart 2025
Logo Posterist

Antwoord van Posterist

Dear Ole,

Thank you for your feedback, and we're really sorry to hear that one of your prints arrived damaged. We understand how disappointing that must be.

Please note that we did respond to your email and kindly asked for a photo of the damaged print along with a picture of the packaging. Whenever a print arrives in less than perfect condition, we always offer a free replacement — we just need those images to process the claim and resolve the issue properly.

Could you please check your inbox (and possibly your spam/junk folder) for our message? As soon as we receive the photos, we’ll be happy to send a replacement straight away.

Looking forward to hearing from you and getting this sorted for you quickly.

Best regards,
Posterist

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellently packaged, prompt, free service

Prompt delivery and free which is important if you only want to purchase 1 or 2 items at a time. Very well packaged which I appreciated as dents and bent corners are unacceptable, so great. Will order again, thank you.

27 februari 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality print & cheap paper esp…

Poor quality print & cheap paper esp for price.

I would not use this company again

3 februari 2025
Logo Posterist

Antwoord van Posterist

Dear Louise,

We're very sorry to hear that you were disappointed with your order. We take quality seriously and will look into this issue to ensure our standards are met. Please feel free to reach out to us so we can investigate further and make things right.

Best regards,
Posterist

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Posterist

Antwoord van Posterist

Dear Vivien,

We're sorry to hear about your experience. We just wanted to clarify that you placed two orders with us—your first order was delivered in just three days. Unfortunately, your second order was misplaced by the courier, but as we discussed with you via email, we immediately sent a replacement, which was delivered on February 9th—the same day you left this review.

We always strive to resolve issues as quickly as possible, and we’re glad we could get your order to you in the end.
If you have any further concerns, please don’t hesitate to reach out.

Best regards,
Posterist

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer