We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m a small workshop and customer required urgent repair of a 300cc Quadzilla. Spoke to Perry who was more than a pleasure to deal with. He expeditiously supplied me with the parts next day!!! High qu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I contacted quadzilla parts department as I was having issues with online ordering, I spoke to Perry who was extremely polite and helpful,to my surprise the part was delivered next day and cheaper t... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought a Quadzilla R100 for my daughter. When it turned up, there were several defects including brakes that didn't work and incorrectly set up carb. The guy at Quadzilla wasn't bothered. Starte... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These guys were helpful, appreciate the advice. I ordered my spare parts over the phone, my order was delivered the next morning. Very impressed! Thank you. Reading the 11 reviews from the same on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Distributieservice

Geschreven door het bedrijf

Quadzilla Quads distribute a range of junior ATV's and buggies, 4×4 ATVs and UTVs. Quadzilla distributes through a strong network of dealers throughout the UK and Ireland.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

44 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(44)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m a small workshop and customer…

I’m a small workshop and customer required urgent repair of a 300cc Quadzilla. Spoke to Perry who was more than a pleasure to deal with. He expeditiously supplied me with the parts next day!!! High quality service and support. Thx David Adams

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I contacted quadzilla parts department…

I contacted quadzilla parts department as I was having issues with online ordering, I spoke to Perry who was extremely polite and helpful,to my surprise the part was delivered next day and cheaper than ebay
fantastic service
very happy

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been struggling for a week to find…

Been struggling for a week to find brakepads for an obscure chinese bike for over a week now. The fella on the phone managed to find them, send me a photo and arrange same day dispatch all within 20 minutes. Absolutely smashed it. Cheers, Lew

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service from start to finish

Fantastic service from start to finish, I needed some parts for my old quadzilla, gave these guys a ring after seeing them on eBay, managed to get everything I needed all in one go, even sorted some nuts and bolts out for me that I had lost. Very knowledgeable guy I spoke to, and delivered by ups just now. 5 stars from me.

3 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Good communication throughout with the company. Delivery was prompt and no problems. The little things like the little bag of Haribos was a nice touch and made my partner very happy. Thank you. Would recommend this company definitely.

21 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great knowledge and very prompt…

Great knowledge and very prompt service. Very good experience. Thank you.

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Quadzilla

Antwoord van Quadzilla

Hi Richard, Thank you for taking the time to leave us such a positive review. The team at Quadzilla appreciate it! :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don't Stop Handing Out The Haribo's... Harry!

I've been dealing with Harry H since I owned my UF1000, he's always responsive on ebay or direct email, just bought a new CVT belt via ebay from him, received it in 2working days, just a pleasure to buy from

10 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Quadzilla

Antwoord van Quadzilla

Hi Jules, Harry says thank you very much! Its a pleasure to work with you too!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quad parts

Ordered a few things from yous for my quad and never had a problem and even get me free bag of haribo nice one

17 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Quadzilla

Antwoord van Quadzilla

Thanks Anthony - hope you enjoyed the Haribo!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Place an order on 23 Dec and guess what…

Place an order on 23 Dec and guess what ? 10 Jan arrived ! Piece of shiet 🤣

10 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Quadzilla

Antwoord van Quadzilla

Hi Marian - if you placed the order on the 23rd Dec, our business (like most other businesses in the UK), is closed for the festive period until the 2nd January.

We are unable to operate as the post office, DHL and UPS do not offer collections over the festive period.

We have investigated your order, and the two SX125 exhusat gaskets you ordered were dispatched on the 2nd January (the day we re-opened). The tracking tells us that they were with UPS until the 10th January.

Sadly the slow delivery time over the festive period is something that we cannot influence.

I kindly ask if you could amend/delete your 1 star review and perhaps consider leaving the 1 star review with UPS instead, as this issue is entirely beyond our control.

Kind regards, Jasmine - Marketing Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Part was perfect and of good quality

Part was perfect and of good quality
Super fast delivery
Great company to deal with

22 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Quadzilla

Antwoord van Quadzilla

Hi Claire - Thanks for taking the time to send this amazing review - it really means a lot to us! Kind regards, Jasmine - Marketing Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Well where do I even start…

Well where do I even start, this company should not even be aloud to trade. I was massively hesitant to become apart of the dealer network in my area and this is exactly why… I as approached by another local dealer who said they didn’t want to deal with the smaller bikes anymore, I decided to take the dealer status for the smaller quads Quadzilla sell for some ridiculous reason! I ordered and paid for three buzz 50 quads, they turned up with duff batteries and would not run what so ever. At no point t before ordering the bikes was I ever made aware we would need to spend 2 hours labour on the bikes to get them going and supply new batteries. I called the parts helpline numerous times and stated the fact I was unhappy, they said for me to send the batteries back at my expense and they would test them and then if need be send some more and for me to wait for the new ones to arrive, I explained I had customers picking up two of the bikes the same day and Quadzilla literally couldn’t care less. I had to let down two customers which obviously upset them as they were buying the bikes for a children’s birthday! I told the customers they wouldn’t be able to take the bikes until they were up and running, they simply never have been. The carburettors over fuel which causes leaking due to the cheap Chinese quality of the bikes, I was not once told they would be cheap quality what so ever. I was then told to load up the three bikes into our company van at my own cost (whilst I had a broken leg) and drive them to another local dealer so they could look over them and I could then be refunded as I didn’t agree with being a dealer of cheap Chinese rubbish quad bikes anymore. I told George manning the uk’s marketing manager (if that’s what could even call him, I personally would call him different) I was then told he would get the other dealer local to us to come and collect the bikes at their expense and then take them back to his showroom and then George would collect from there… absolutely no surprise this did not happen! This was nearly 3 months ago, i am still awaiting the bikes to be collected and a full refund to be issued to us for the bikes, including my storage fees and the costs incurred to myself as the business owner for the workshop costs and hassle of trying to get these bikes up and running.

Please people whatever you do, take this lesson of mine as a lesson to yourselves! DO NOT BUY ANYTHING FROM QUADZILLA!! The quality of the products are sub standard and the customer care/ service if that’s what you could call it is an absolute joke from all involved. They simply do not care for your business, earnings or capital what so ever they are the most unprofessional outfit I have ever had to deal with in my business career!

DO NOT BUY ANY OF THE CHEAP RUBBISH THEY SELL THEY WILL LEAD YOU A DREAM AFTER PULLING YOUR TROUSERS DOWN AND LIEING ABOUT HOW YOU WILL BE DEALT WITH. THE CUSTOMER SERVICE IS ABSOLUTELY APPALLING! I AM HAVING TO TAKE THE COMPANY TO COURT TO RECOVER MY COSTS AND BUSINESS’S LOSSES!

COMPLETE AND UTTER COWBOYS WHO SELL CHEAP UNSAFE PRODUCTS!!

8 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Quadzilla

Antwoord van Quadzilla

Hi Sam,

We didn't approach you to distribute our machines - you approached our agriculture dealer as you wanted to purchase a few junior machines. We were hesitant to appoint you as a dealer as our machines must be built and PDI'd to a certain standard, but you pushed and to our bad judgement allowed you to purchase the Buzz 50s.

A machine that is in fact Taiwanese and not Chinese, one that we have successfully sold for over 20 years now.

As you said, it took you two hours to change a couple of batteries – they are only 2 bolts to change, plus a wingnut to get the seat off. This probably shows your mechanical prowess.

If you are having issues with the carb and fuelling, our guess is you used E10 fuel which is not suitable for carbs. Try E5! We would like to take the time to point out George is not the marketing manager, he is our dealer manager.

With regards to your refund, given your inability to repair the quads, it is your responsibility to return the item. The same way you would have to return clothes that don’t fit.

We offered for you to take them to the local dealer we have a great relationship with to absorb the additional costs of palletising the bikes and sending them back.

As such, we have offered all we can in goodwill.

Kind regards,
Jasmine - Marketing Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful on the phone parts arrived…

Very helpful on the phone parts arrived next day and they even give you a sugar hit of sweets for when you have lost the will with your quad!

15 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Quadzilla

Antwoord van Quadzilla

Everyone needs a haribo loveheart from time to time ;)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve had quicker deliveries from…

I’ve had quicker deliveries from alibaba and temu, took two months and throughout the time they didn’t even know where my parts where

12 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Quadzilla

Antwoord van Quadzilla

Hi Tom, we apologise for your long wait. We do aim to have a full stock of parts in the UK for any current machines that we sell, but unfortunately sometimes there are hold ups from the factory - particularly when ordering parts for older machines. We are continually working on this with communicating with the factories and apologise for not making it happen for you this time! Kind regards, Jasmine - Marketing Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WAITING FOR PINS TO DO CLUCH 8 WEEK…

WAITING FOR PINS TO DO CLUCH 8 WEEK THE SPARES WAIT IS JOKE DONT GO NEAR THIS COMANY REGARDS DAVID

8 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Quadzilla

Antwoord van Quadzilla

Hi David, we can see that the your order you placed for 2x clutch pins (#QZ1015871) was delivered on the 11th June. If you wish to purchase more pins please contact our parts department on 01507 523 900 or email parts@quadzillaltd.com and we will be happy to help.

Kind regards,
Jasmine - Marketing Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company to deal with!

Great company to deal with!

Recently had to contact David within the Technical Team and Joe & Craig in the Parts Team; everyone was polite, professional and helpful throughout.

13 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Quadzilla

Antwoord van Quadzilla

Hi Nic - thank you for the great review! It really is highly appreciated and your comments will be passed onto Dave, Joe and Craig.

Kind regards,
Jasmine - Marketing Manager

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer