Quildinc Reviews 

95
•
TrustScore 2 uit 5

1,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only sorry there’s no 0 review They do not have the items they advertise you’ll pick one they’ll send you other options pick one of those not in stock send you other options with a bit more to pay... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Item received was not what I ordered; it was either incorrectly described on the website or I was sent the wrong item. A 52 peg sock dryer didn’t arrive, a 36 peg dryer did. Hopeless! 3 s... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 x wall light with reading stem, but instead of recieving these items I recieved completey different items. The lights posted are oval and have no reading stem light or usb slot. Communi... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

1. I ordered two trellisses. 2. Quildinc were unable to provide them, but offered an alternative. 3. I turned down the alternative and asked for a refund. 4. Quildinc initially did not offe... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Algemene winkel
  4. Meubelmakerij
  5. Slaapkamermeubilair winkel
  6. Tuinmeubelwinkel
  7. Tuinmeubilairwinkel

Geschreven door het bedrijf

Quildinc is an online retailer primarily selling furniture, home goods, and other products according to Pinterest. They offer a variety of categories, including furniture, lighting, bedding, outdoor, handmade, decor, and baby & kids items. Quildinc also emphasizes great prices and free UK delivery


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

95 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,9

Alle reviews

(95)

30 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shower of s@#t

Was told item not in stock so agreed on an alternative to be delivered then they sent totally wrong item. Now won’t reply to emails so asking PayPal to sort out.

10 juli 2025
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi, 👋


We apologise for the inconvenience !


To make up for your recent experience, incurred we're willing to give you a 10% off your next order for any product. Kindly email us to redeem this, thank you !

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a disappointment in the quality of…

What a disappointment in the quality of this wardrobe.
One door was warped, bottom panel also warped. Door and drawer knobs are metal and not wood as shown. Back plastic joint missing, so now have a gap in the back panels. Bun feet are not as in the photo. Back panels are MDF not pine as in photos. Magnetic door catches missing. Not very stable. Very well packed and colour spot on. That's about it. Sorry but not worth the money. They don't answer emails either.

12 juli 2025
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi, 👋


We apologise for the inconvenience !


To make up for your recent experience, incurred we're willing to give you a 10% off your next order for any product. Kindly email us to redeem this, thank you !

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The item was delivered damaged

The item was delivered damaged. I have emailed twice and still had no response.

24 juni 2025
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi, 👋


We apologise for the inconvenience !


To make up for your recent experience, incurred we're willing to give you a 10% off your next order for any product. Kindly email us to redeem this, thank you !

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

An absolute shower

An absolute shower. I ordered an item. The wrong item came, broken. I have a picture of the order as evidence. They just arent interested. I can't believe some of the good reviews here. I hope Trust Pilot are checking to see if they are genuine. If you want terrible customer service and incorrect broken item this is the firm to go to.

10% off. You are joking.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi, 👋


We apologise for the inconvenience !


To make up for your recent experience, incurred we're willing to give you a 10% off your next order for any product. Kindly email us to redeem this, thank you !

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All good

Brilliant all round. Great shopping experience and very fast shipping, many thanks !

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi, 👋


We apologise for the inconvenience !


To make up for your recent experience, incurred we're willing to give you a 10% off your next order for any product. Kindly email us to redeem this, thank you !

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the mirror cabinet and they…

I ordered the mirror cabinet and they sent the mirror only. I have emailed them but no response

28 mei 2025
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi, 👋


We apologise for the inconvenience !


To make up for your recent experience, incurred we're willing to give you a 10% off your next order for any product. Kindly email us to redeem this, thank you !

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10

Great business, bought some more household goods , found no problem and easy checkout process as well. Love their new store credit feature as well!

11 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refusing refund or any form of communication

Did not have stock of what I wanted and they gave me the option of refund or different colour. I requested the refund, 2 weeks not response or refund. Eventually they sent me the colour that I did not want. Have now refused to answer any emails to collect the items and process the refund.
Left with no alternative but to seek refund via credit card company.
Do not but from these untrustworthy sellers.

24 mei 2025
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi, 👋


We apologise for the inconvenience !


To make up for your recent experience, incurred we're willing to give you a 10% off your next order for any product. Kindly email us to redeem this, thank you !

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Won't accept return and won't refund…

Won't accept return and won't refund even though item is within the 30 days return period and item is unused in original packaging. Only offered to refund 10%, definitely not abiding by the Consumer rights act.

13 mei 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

worst ever shopping

worst ever shopping 5 days after ordered the item received an email saying they don't have it , so they offered me something else to replace. I asked them to re fund to original payment method and did not receive any answer for more than 20 days. No contact number or a customer service at all.

30 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi, 👋


We apologise for the inconvenience !


To make up for your recent experience, incurred we're willing to give you a 10% off your next order for any product. Kindly email us to redeem this, thank you !

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WaS wrong carpet they sent

WaS wrong carpet they sent, went with colour,very disappointing after waiting 2 weeks will not be getting any further of site disappointing 😕 will be checking price difference will take further

12 mei 2025
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi, 👋


We apologise for the inconvenience !


To make up for your recent experience, incurred we're willing to give you a 10% off your next order for any product. Kindly email us to redeem this, thank you !

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company trying to offer an…

Awful company trying to offer an alternative to what they were advertising. I would not recommend at all

5 mei 2025
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi, 👋


We apologise for the inconvenience !


To make up for your recent experience, incurred we're willing to give you a 10% off your next order for any product. Kindly email us to redeem this, thank you !

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

APPALLING COMPANY! AVOID!

AVOID QUILDINC!!!!
Purchased an Osaka bedside table for £125 as I already have that range and wanted to replace a damaged one . They sent me a cheap brand which does not match at all . The one they sent me is on sale everywhere for £49.99.

Tried to be reasonable with this company, after me sending several emails they did offer me an insulting partial refund which I declined as it is of no use to me at all !

Iv frequently asked to return this and to have a refund ,they are ignoring me altogether now .I have been forced to open a dispute up against them through PayPal .

Please avoid QUILDINC

10 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company - AVOID

Awful company - *** Avoid at all costs ***

Purchased a set of garden chairs in Pink, they contacted to advise they were out of stock but would we accept Grey. We advised we wouldn’t and requested a refund. They continued to be insistent via emails that we take Grey to the point they advised they had been despatched anyway! - Despite not wanting these, they still haven’t arrived to reject these, nor any refund actioned and are now ignoring all email correspondence. Fortunately they were purchased on a company credit card so this has been reported as fraud and a refund will be obtained by the credit card company.

They have also been reported to trading standards and RBS have also taken steps their end to escalate the case against the company.

Read the negative reviews before even considering purchasing from this company. Save yourself the hassle of dealing with these absolute fraudsters and purchase from a reputable company. There’s a reason they don’t advertise a contact number on their website!!!

28 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi Adam, 👋


we're sorry to hear about your experience, we believe you have left this review for the wrong company. We are Quildinc. Many thanks!




Kindly, please see our requested information to assist you further, alternatively please do email us directly. Thank you! :)






Kind Regards,
Quildinc Support Team
https://Quildinc.co.uk
Always here to help !


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great great great

Safe and secure purchase. Excellent quality and unmatchable customer service. All good.

8 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi Tom,


Thank you, for your kind review.




Please continue to browse and submit an order on our site for more great items!


https://Quildinc.co.uk






Kind Regards,
Quildinc Support Team
https://Quildinc.co.uk
Always here to help !

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shame on you Quildinc

This company oversells stock, then sends a 'reasonable' replacement instead of refunding you. When you say you don't want the replacement product they tell you that they think it is great and you should keep it. Then you will most likely be ghosted and need to claim through your credit card company for their breach of contract. In hindsight, this seems to be their standard business model from reading other people's reviews. Do not waste your time and money with this poor excuse for a business. Shame on you Quildinc.

1 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi Hannah, 👋


we're sorry to hear about your experience, we believe you have left this review for the wrong company. We are Quildinc. Many thanks!




Kindly, please see our requested information to assist you further, alternatively please do email us directly. Thank you! :)






Kind Regards,
Quildinc Support Team
https://Quildinc.co.uk
Always here to help !


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not received order and no reply to my…

Not received order and no reply to my emails

2 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Quildinc

Antwoord van Quildinc

Hi SSSSSS 👋


we're sorry to hear about your experience, we believe you have left this review for the wrong company. We are Quildinc. Many thanks!




Kindly, please see our requested information to assist you further, alternatively please do email us directly. Thank you! :)






Kind Regards,
Quildinc Support Team
https://Quildinc.co.uk
Always here to help !


Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer