We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The service was great! They ensured that I am fully guided starting from the time the reservation was made, during my stay I am receiving calls from them asking how my stay was going on and even after... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was very smooth transition and convenient stay at Bristol house. The house was very good with all the basic facilities you need for stay. Neighborhood was also good and no issue with off street o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The flat looks good at first glance, but it quickly becomes clear that style was prioritised over comfort. The green-and-gold décor feels cheap, the £300 surprise deposit requested the day before was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I rented a property for two nights in bristol, mainly me and my friends just wanted to have a place to keep our luggage and sleep few hours so we took this property as it was cheapest. But the moment... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Eigendomsbeheerder
  2. Vakantiewoning verhuurbedrijf
  3. Luxehotel

Geschreven door het bedrijf

Your premier choice for serviced accommodations in the United Kingdom. As a leading provider of top-notch accommodation solutions, we take pride in offering a diverse range of serviced accommodations tailored to meet the unique needs of every guest


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

87 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 28% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Truly a 5-Star Regal Experience

I just wanted to share my sincere appreciation for the wonderful experience I had during my stay. Everything was absolutely 5-star from the impeccable cleanliness and beautiful conditions to the outstanding professionalism and kindness of your staff.
The team truly made my stay feel regal and special. Thank you all for delivering such exceptional service. I look forward to returning soon.

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hi Andrei,

Hi Andrei,

Is that the only script you have? You fired multiple employees and you mentioned the same thing. You cant fool us.

You are the worst, not us. Your communication skills and comprehension are really bad. Even your spelling is always wrong.

Complaints came from your worst properties and not from us. You got a lot of cases for non payment, shame on you.

You fired the last manager and told her that she is working for Satan. I have a screenshot of your messages to her. Is that how you treat people who helped you manage your properties. You are worst!

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The business itself isn't good at all

The business itself isn't good at all, you will see the properties really don't look like the listing photos. photos are all edited, the business owner is also worst. He will ask his guests to post a positive review in exchange of the security deposit refund. Do not book here

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The service was great

The service was great! They ensured that I am fully guided starting from the time the reservation was made, during my stay I am receiving calls from them asking how my stay was going on and even after my reservation. A great way to make sure that guest's like me are valued and they are willing to go above and beyond by doing those things.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Regalstay

Antwoord van Regalstay

Dear Aizen,
Thank you so much for your kind words!
Providing a great experience is always our top priority.
Would love to see you back in the future

Regal Stay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Stay at Regal Stay!

I had an excellent experience with Regal Stay! The property was clean, comfortable, and exactly as described. The team was incredibly responsive, helpful, and made the entire stay smooth and enjoyable. From check-in to check-out, everything was well-organized and hassle-free. I truly appreciated the warm hospitality and professional service.

I highly recommend Regal Stay and would definitely book with them again!

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Regalstay

Antwoord van Regalstay

Dear guest,
Thank you so much for your kind words!
We’re thrilled you enjoyed the cozy atmosphere and smooth check-in process.
We’d love to welcome you again soon!

Regal Stay

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Nice look, poor execution

The flat looks good at first glance, but it quickly becomes clear that style was prioritised over comfort. The green-and-gold décor feels cheap, the £300 surprise deposit requested the day before was unwelcome, and some basics were overlooked: the kitchen tap is installed the wrong way around, there’s no bedside lamp or nearby light switch, and the soundproofing is so bad in Flat 6 that earplugs are essential. It’s functional but clearly designed more for profit than for guests. They also push for 5-star reviews with the promise of an Amazon voucher, which says a lot.

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Regalstay

Antwoord van Regalstay

Hi Camille,
Than you for choosing us us for your stay in London
I want to thank you for your feedback and honesty, It really does hel
I want to clarify something for other potential guests reading this comment of your . The security deposit is refundable and it is advertised on the booking platform where you purchased the stay for.. I do not understand why you are complaining about the security deposit that you read and accepted prior to paying for the booking. Your security deposit has been refunded also

In regards with the noise, you booked a property that is located in the town center of Clapham junction on the main street. That is a verry busy location day and night. I have to disagree with you on this comment having to reflect as a bad service from our side, wile you were staying in a city center location
All the best
Regal Stay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This booking was made very last minute…

This booking was made very last minute and the best choice to have been made.
Knew I was going to later than expected and after speaking to a member of the team, they put me at ease and ensured I had no issues checking in.
Once inside the property, it was immaculately clean and a pleasure to stay at.
Everything was so local therefore no need to venture out for any amenities as all at your doorstep.
Would definitely stay here again and recommend it as very spacious.
It was Home away from Home ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Stay at the Games Room

We stayed at the Games Room house in Lockleaze Bristol. Great location with parking for 2 cars off road. The house was lovely. Well equipped, comfortable and warm. Garden outside with bbq which was great for the sunny day we had. The gamesroom was fun and the family had plenty of space so we didn't feel like we were on top of each other. I picked up a couple of issues-which didn't affect our stay- but I reported them to regal stay. They responded to each query quickly and politely. It was a pleasure to stay and deal with regal stay staff.

31 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Review of Regal Stay

Review of Regal Stay – “NEW Luxurious Stunning Block Apartments in Central London”

At the entrance of the property there were bins overflowing with rubbish, creating an awful smell throughout. The main doors were broken, and at check-in we had to call multiple times to get someone to come and fix them so we could even access the apartment. Communication was difficult as the lady on the phone spoke very little English, which made the process even more frustrating.

After booking, we were unexpectedly told that a £300 security deposit was required this was not made clear beforehand. We were assured that the deposit would be returned within 24 hours of check-out. However, 13 days later we still have not received it. Each time we contacted them, they claimed it had been released, but no money ever arrived. Shockingly, they even suggested that if we left them a good review, they would release the deposit.

This experience has been incredibly stressful and unprofessional. I would strongly advise others to think twice before booking with Regal Stay.

24 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice and quiet

Amazing quiet and lovely area. Loved the garden, the whole house is nice, tidy and very clean :)

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dr RP Kenya

Spacious, clean, well lit and furnished apartment in a quite and safe location very close to public transport (train and bus)

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WITHOUT A DOUBT THIS COMPANY ARE…

WITHOUT A DOUBT THIS COMPANY ARE CROOKS!!!!
Their customer service and attitude to customers are disgraceful.
I booked through booking.com , in regal stays words “ NEWLY RENOVATED FLAT IN LONDON WITH FREE PARKING “ upon arrival I parked on the driveway what I thought was the parking for the property. Only to be met by the ground floor flat owner. He was furious that I parked on the driveway. He showed me clear evidence on his lease that the driveway was his. I rang regal stay to enquire where the parking was. They told me it was outside the property. I told them that the driveway belongs to the ground floor occupant.
They put me on hold for 25 minutes while they enquired about parking.
They returned to say it was shared parking, FALSE I HAVE PROOF!! of the tenancy agreement of the downstairs occupant.
They then went quiet, I told them I needed parking for my vehicle which had my equipment inside it and wanted it nearby, they preceded to tell me that the parking was around the corner. LIE !!! The Newly renovated flat with PARKING! Is on the Main A1 dual carriageway and there is no roads off the carriageway for 3/4 mile.
I told them I wanted to cancel and my money back. As they had falsely claimed that it had parking and newly renovated which is another lie.
This company is a disgrace and are crooks. LEARN FROM MY EXPENSIVE MISTAKE AND AVOID LIKE THE PLAGUE!
P. Doolan.

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Stay At Very Reasonable Price

I stayed at the 2 bed flat in Twickenham for around 2 weeks in total and was extremely happy with the condition, decor and cleanliness. The service was also very good as well.

The beds were comfy and teh price at the time was very reasonable. Probably because it was off peak.

Would recommend staying there.

17 januari 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer