Ik heb net een e-mail ontvangen waarin…
Ik heb net een e-mail ontvangen waarin wordt uitgelegd hoe mijn geld is gestolen via deze website .... "Om hier geld aan te verdienen, dwing ik gebruikers die hun interesse in een woning willen registreren om zichzelf te “Verifiëren” door een bedrag van €5 te betalen, wat meteen verandert in een abonnement van €495/maand, wat zeer onethisch en hoogstwaarschijnlijk illegaal is.
Wil je weten wat nog erger is? Omdat de advertenties zijn gestolen en we geen relatie hebben met een verhuurder, zijn alle berichten waarvoor je hebt betaald naar een mailbox gestuurd waar niemand kijkt. Oeps :)
Dus hoeveel heb ik hiermee verdiend? Feit is dat ik duizenden Zweden heb misleid om zich te registreren en dat ik hier vele miljoenen aan heb verdiend. Dankzij jullie kan ik met pensioen en ga ik regelmatig op vakantie naar Turkije!"



