Vegetarisch? Nee, daar zijn we niet van. Gewoon zoals God het bedoeld heeft. ONBESCHOFT.
Ik las in een van de reviews dat vegan geen enkel probleem is, waarop de eigenaar zegt dat het voor hem geen moeite is om de wens van de gasten waar te maken. Helaas is onze ervaring anders. Een vraag aan de kok over de feta (of die vegetarisch was) werd beantwoord met: 'Nee, daar zijn we niet van. We koken gewoon zoals God het bedoeld heeft'. ONBESCHOFT EN KWETSEND EN ONGELOOFLIJK DOM OM IN DEZE TIJD ZO TE REAGEREN OP VEGETARISCH ETEN. We komen hier al vele jaren. Dit was de laatste keer.






