lang wachten en dan een verbrande uitsmijter krijgen
Uitsmijter besteld. Lang wachten. Komt uiteindelijk een uitsmijter met zwarte randen en een donkerbruine onderkant. Dat de keuken een mislukking heeft kan, dat de bediening dat zonder blikken of blozen durft uit te serveren is wat anders. Om niet weer een tijd te wachten het ding half opgegeten en daarna zonder fooi vertrokken. Mooie plek overigens, daarom 2 sterren in plaats van 1.

