rightstyle.ie Reviews 

430
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had an amazing experience in RightStyle Furniture thanks to Brian. He took the time to show us every option for our new sofa between different seating arrangements, styles, and colours. Even the co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had a great experience with Rightstyle especially in Belgard. A special mention to Lisa who was an angel for us. We were without a sofa in our home and potentially could have to wait up to 4/6 week... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a new sofa and gave dimensions needed. Was told that because I was ordering a small corner sofa, it would definitely fit. When sofa arrived and was put in room, it was the wrong size. The de... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had such a great experience shopping here! Marion was absolutely brilliant — so friendly, welcoming and really helpful with choosing the right furniture for us. When we realised afterwards that som... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

430 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(430)

128 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wouldn’t recommend purchasing…

I wouldn’t recommend purchasing anything off this company. Terrible experience with ordering, general customer service and delivery.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

We’re very sorry to hear about your experience with your order, our customer service, and the delivery process. This is not the standard of service we aim to provide, and we sincerely apologise for the frustration and disappointment caused.

We would really appreciate the opportunity to investigate what happened and work towards resolving this for you. As we’re unable to identify your order from the details provided here, please contact us directly with your order information so our team can look into the matter.

Kind Regards,
The RightStyle Furniture Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Experience

Shane (Sales) was great, helped get the best price/delivery time possible. Mick and Rob (Delivery) got the new couches in and the old ones out with no issues despite the narrow porch and took away all packaging. Happy out!

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for taking the time to leave us such a fantastic review!

We're delighted to hear that Shane was able to help you get the best price and delivery time, and that Mick and Rob made the delivery process so smooth, even with the narrow porch! We'll be sure to pass your kind words on to all three of them, they'll really appreciate the recognition.

We hope you enjoy your new couches for many years to come, and thank you again for choosing RightStyle Furniture!


Kind Regards,
The RightStyle Furniture Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Quality

I bought this table from Right Style Furniture around 2 years ago for €800–€900 and I’m extremely disappointed with how it has held up.

The table gets very little use but the laminate has started peeling in multiple places. The table is rarely used, which makes it even more frustrating to see it falling apart like this after only 2 years.

I contacted the store and they agreed that it shouldn’t really be happening, but because it’s slightly outside the warranty period there isn’t much they can do.

The table looks nice and that’s what attracted me to it in the first place, but when you’re spending this kind of money you expect it to last. For €800–€900 I expected much better quality and durability than this.

Really disappointed overall. Based on my experience, I wouldn’t recommend this company.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Hi AJ,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear you're disappointed with your experience.

Having reviewed our records, the table was purchased in August 2024 and collected in October 2024. You contacted us regarding an issue with the edge banding on 4th June 2026, which is significantly outside the manufacturer's 12-month warranty period.

Although the item was no longer covered under warranty, we still submitted your case, photographs and details to both the supplier and manufacturer for assessment. Following their review, the damage was determined not to be the result of a manufacturing fault and therefore did not qualify for a warranty replacement.

Despite this, and in an effort to assist, we successfully negotiated a heavily discounted replacement tabletop on your behalf at 50% of the normal replacement cost.

We appreciate that this was not the outcome you were hoping for, but we do feel we acted fairly and professionally throughout the process by investigating the issue fully and providing a goodwill solution even though the warranty period had expired.

Kind regards,

Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mick&rob or rob&mick delivery drivers

Mick&rob or rob&mick are one of the nicest delivery drivers, got a corner sofa and a kitchen table and chairs delivered about roughly 2/3 weeks ago and they came and set everything up for me, they gave my son stuff to help with and were really sound they served a high standard.

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you for taking the time to leave such a lovely review.

We are delighted to hear that you had a positive delivery experience and that Mick and Rob provided such excellent service. It's great to know they took the time to set everything up for you and made the experience enjoyable for your family. We'll be sure to pass your kind words on to them, as they will be delighted to hear their efforts were appreciated.

We hope you are enjoying your new corner sofa and dining set, and we thank you for choosing RightStyle Furniture.

Kind Regards,
The RightStyle Furniture Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great prices and great staff

My boyfriend I bought our couch and sofa at the Santry store. We had a great experience and had an amazing range to choose from! Marion was so helpful and we are delighted with our picks. The prices are amazing !

23 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you for your wonderful review. We are delighted to hear that you had such a positive experience in our Santry store and that you found the perfect couch and sofa for your home.

It's great to know that our wide range of furniture and competitive prices met your expectations. We will be sure to pass your kind comments on to Marion, who will be thrilled to hear that she was able to assist you.

Thank you for choosing RightStyle Furniture. We wish you many years of comfort and enjoyment with your new furniture.

Kind Regards,
The RightStyle Furniture Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Brand new Broken bed with no solution

I had a bed fitted on 24th April. It’s never been right, making noises, bent bar, screws in wrong place.
Delivery man was stinking of weed, I made contact with he store in Omni. Was redirected to customer service.
Customer service was “escalated” to senior management. Nothing back for weeks, after multiples tries to get a response I spoke with management in omni store. Said he would sort it, nothing since he said just give me 2 days. Over 2 weeks ago.
Really having an unpleasant experience with right style. Brand new bed and it’s broke just left with no solution after been told so.
Wouldn’t recommend.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you for your feedback.

Firstly, we would like to sincerely apologise for the experience you have had. We fully understand your frustration and appreciate that the delays in communication and the ongoing issues with your bed have caused considerable inconvenience.

Since receiving your complaint, we have arranged for replacement components to be supplied and fitted in an effort to resolve the issues reported. Unfortunately, as these measures have not resulted in a satisfactory outcome, we have now arranged for a full replacement bed to be provided.

We also acknowledge your concerns regarding the communication you received throughout the process. This does not reflect the standard of service we strive to provide, and we are sorry that you felt unsupported while seeking a resolution.

A member of our team remains in direct contact with you regarding the replacement and will continue to oversee the matter until it has been fully resolved.

Thank you for your patience, and again, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

Kind Regards,
The RightStyle Furniture Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We have had an ongoing issue with…

We have had an ongoing issue with rightstyle for over 1 year now. They delivered an incorrect back cushion for our new couch last May 2025. We were very understanding as accidents happens. After months waiting for a replacement, and poor communication from rightstyle, they stated they could not source the cushion and would replace the couch, and take the old one back. So now over 1 year on, the day had finally arrived for our delivery. The delivery men refused to deliver as the old couch was still there. To say we were shocked after taking the day off work for this. The overall experience had been awful and would not recommend them at all.

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you for your feedback, and I’m really sorry for the frustration and inconvenience you’ve experienced throughout this process.

I completely understand how disappointing it must have been after such a long wait and having taken time off work in anticipation of the delivery. That’s not the experience we want for our customers, and I’m very sorry for the stress this has caused.

Just to confirm, this is all scheduled and being completed today, and we are actively working to ensure everything is fully resolved for you without any further issues.

If there is anything at all you need from us after completion, please don’t hesitate to contact service@rightstyle.ie and we will be happy to help.

Kind Regards,
The Rightstyle Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I went to the Fonthill store to get a…

I went to the Fonthill store to get a new mattress which I was greeted by Dane, he was brilliant helping me choose my mattress. I got a posturepedic mattress and couldn’t be happier with it. Excellent customer service from Dane

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear you had such a positive experience in our Fonthill store and that Dane was able to help you choose the right mattress. He’ll be really pleased to know his support made a difference.

It’s great to hear you’re so happy with your new Posturepedic mattress, we hope it brings you many comfortable nights of sleep.

Thank you again for choosing Rightstyle Furniture, and we really appreciate your kind feedback.

Kind Regards,

The Rightstyle Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased a Table and Chairs from Dane…

Purchased a Table and Chairs from Dane in the Fonthill Store, he was very helpful at helping me select the right Table and Chairs for my Home, I am delighted and will be back for more.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear you had such a great experience purchasing your two ottoman beds from our Fonthill store. Dane will be really pleased to know his help and patience made such a positive difference across both of your visits.

It’s great to hear he was able to walk you through all the options and take the time to help you find exactly what you needed. We really appreciate your kind words and your support.

Thank you again for choosing Rightstyle Furniture, and we look forward to seeing you again when you’re ready for your new sofa.

Kind Regards,

The Rightstyle Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We purchased 2 Ottoman beds from the…

We purchased 2 Ottoman beds from the fonthill store and Dane was so helpful, we were there on 2 separate days and he was there both times he was so helpful showing us all our different options and had so much time we had such a great experience and will be back to purchase a new sofa

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you for your fantastic review.

We are delighted to hear that you had such a positive experience purchasing your Ottoman beds from our Fonthill store. It's wonderful to know that Dane was able to assist you over multiple visits, taking the time to show you the different options available and helping you find the right choice for your home.

We will be sure to pass your kind comments on to Dane, who will be thrilled to hear that his service made such a positive impression.

Thank you for choosing RightStyle Furniture. We look forward to welcoming you back when you're ready to shop for your new sofa.

Kind Regards,
The RightStyle Furniture Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend Rightstyle Furniture

Highly recommend Rightstyle Furniture! We purchased our Hartshire Corner Sofa and a coffee table from the Omni branch - Orla was of great help and was so lovely to deal with. The delivery was also very quick (was told 4-6 weeks for the couch and it came in exactly 4 weeks!). The delivery guys were also very pleasant to deal with and set up the couch for us no bother. We are beyond delighted with our couch and coffee table, quality is amazing and would definitely be recommending to everyone!

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for your wonderful review!

We’re delighted to hear you’re so happy with your Hartshire corner sofa and coffee table, and that everything from store to delivery went so smoothly for you. Orla will be really pleased to hear your kind words, she’ll be delighted she could help you find exactly what you were looking for.

It’s also great to hear the delivery team looked after you well and had everything set up with no hassle, and that your furniture arrived even sooner than expected.

Thank you again for your recommendation and for choosing Rightstyle Furniture. We really appreciate your support and hope you enjoy your new furniture for many years to come.

Kind Regards,

The Rightstyle Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service

Brilliant service - Brian in the Fonthill location was super helpful. As I’m organizing logistics from the US, detail and communication is important, the lads and especially Brian couldn’t have handled any better! Very happy customer, would definitely recommend.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for your fantastic review!

We’re delighted to hear Brian and the team at our Fonthill store were able to make everything so smooth for you, especially while coordinating from abroad. Clear communication and attention to detail are things we really pride ourselves on, so it’s great to know this came through in your experience.

We really appreciate your recommendation and thank you again for choosing Rightstyle Furniture. We hope you enjoy your new furniture!

Kind Regards,

The Rightstyle Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a very disappointing experience…

I had a very disappointing experience with Right Style Furniture and the technician they sent from Walsh Furniture Repair. The technician told us during the inspection that the mattress topper foam had failed and even showed us the specific area in the picture. He said this would be included in the report, so we signed based on that explanation.

However, the report we received days later said the complete opposite and claimed there was no issue with the mattress. The photo the technician showed us was not included, and the findings he verbally explained were missing.

I don’t know whether this was a mistake or done intentionally, but the experience felt misleading and unprofessional. Based on this, I cannot give any stars.
Please see the attached photo showing how the mattress keeps a deep handprint when pressed. A good mattress should bounce back immediately, but this one sinks and holds the shape, which explains the unbearable pain it causes.

Despite this clear issue, the technician and the company are still saying the mattress is “good,” which is completely unacceptable. The mattress is not providing proper support, and the visible indentation proves it.

I asked the customer service, please do inspection from different company, my request is completely ignored.

I will request to the people, must read my experience before buying anything from right style furniture, your warranty or Guaranty is actually just become myth on paper.

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you for your feedback, and I’m very sorry to hear how frustrating this experience has been for you.

We absolutely understand your concerns regarding the condition of your mattress and the discomfort you’ve described.

To ensure a fair and impartial assessment, an independent third-party inspection was arranged through Walsh Furniture Repair. Please note that Walsh Furniture Repair are not employees of Right Style Furniture and operate independently when carrying out inspections and producing reports.

Following receipt of your comments, we contacted Walsh Furniture Repair directly to review the points you raised. They have confirmed that the report issued is complete and accurately reflects their findings at the time of inspection. They have also confirmed that, based on the testing carried out during their visit, no manufacturing fault was identified with the mattress.

As the inspection was completed independently and no fault was found, we are unfortunately not in a position to offer a replacement or further action at this stage.

We do fully appreciate that this is not the outcome you were hoping for. However, we must rely on the findings of the independent inspection process.

If you wish to obtain a second independent opinion, you are of course free to do so, and we would be happy to cooperate with any further formal assessment.

Kind Regards,
The Right Style Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Emlyn Grant was excellent

Emlyn Grant was excellent. Really helpful!

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for your kind review!

We’re delighted to hear Emlyn was so helpful during your visit. He’ll be really pleased to know his support made a positive difference for you.

Thank you again for choosing Rightstyle Furniture, we really appreciate your feedback.

Kind Regards,

The Rightstyle Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bed and Mattress Purchase

Just a note of thanks to Brian Fay in the Fonthill Store for his fantastic patience, guidance and support for us as we chose a bed and mattress for our daughter's bedroom. This is the 2nd bed and mattress we've purchased from Brian and we're very appreciative of the time, effort and care he puts into advising customers to ensure we got the right size and comfort specification. Thank you, Brian!

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear about your experience with Brian in our Fonthill store. He’ll be really pleased to know his patience, guidance and care made such a difference in helping you choose the right bed and mattress for your daughter’s bedroom.

It’s especially nice to hear this is your second time purchasing from Brian, and we truly appreciate your continued trust and support. He always takes great care to ensure customers get the right size and comfort, so your feedback means a lot.

Thank you again for choosing Rightstyle Furniture, and we hope your daughter enjoys her new bed and mattress for many years to come.

Kind Regards,

The Rightstyle Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Clara ottoman bef

We recently purchased the Clara ottoman bed and regency ortho mattress. Delivery was very quick. The bed was very easy to assemble and the storage room is excellent, the regency mattress is very comfortable. Would definitely recommend Rightstyle furniture.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear you’re so happy with your Clara ottoman bed and Regency Ortho mattress. It’s great to know the delivery was quick, assembly was straightforward, and that you’re really enjoying both the comfort and the extra storage space.

We really appreciate your recommendation and thank you again for choosing Rightstyle Furniture. We hope you enjoy your new bed for many years to come.

Kind Regards,

The Rightstyle Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent job and very helpful

Excellent job and very helpful. Arrived on time
Thanks so much to Mick & Rob today for delivery service
Also thank you to Aoife for all her help in store

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear everything went smoothly for you and that Mick & Rob provided such a great delivery service on time. They’ll really appreciate your kind words.

It’s also wonderful to hear Aoife was so helpful in-store, she’ll be very happy to know she made your experience a positive one.

Thank you again for choosing Rightstyle Furniture. We really appreciate your support and hope you enjoy your new furniture!

Kind Regards,

The Rightstyle Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Late delivery

Late delivery, not delivered yet.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you for your feedback, and I’m very sorry to hear about the delay with your delivery.

I completely understand how frustrating it is when an order doesn’t arrive as expected, and I appreciate your patience while we get this sorted. I can confirm the delivery is now completed, but I’m very sorry again for the inconvenience the delay caused you.

If there is anything at all outstanding or if you have any concerns about the order, please don’t hesitate to contact us directly at service@rightstyle.ie and we will be happy to help.

Thank you again for your feedback, and we do appreciate your custom.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was very happy with my purchase

I was very happy with my purchase from rightstyle furniture Fonthill.
Michael was so helpful and made the ordering and delivery process so easy, he called before the delivery to confirm everything was going ahead and called after the delivery to check everything went ok.
The sofa I bought was stunning and of great quality. The table and chairs was perfect.
The delivery men were so nice and pleasant, and they put together the sofa on site and the kitchen table.
I would highly recommend the Fonthill rightstyle furniture store.

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear you were so happy with your experience at our Fonthill store. Michael will be thrilled to hear your kind words, he always takes great care to make sure everything runs smoothly from order to delivery, so it’s great to see that reflected in your experience.

It’s also fantastic to hear you’re happy with your new sofa, table and chairs, and that the delivery team made everything easy and stress-free for you on the day.

Thank you again for your recommendation and for choosing Rightstyle Furniture. We really appreciate your support.

Kind Regards,

The Rightstyle Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rob and Nick were absolutely fantastic…

Rob and Nick were absolutely fantastic delivering our new bed to our new house. They were friendly, professional, and handled everything with great care from start to finish. They arrived on time, worked efficiently, and made the whole process completely stress-free. It’s clear they take pride in their work and customer service. We really appreciated their positive attitude and attention to detail. Highly recommend — 5 stars all the way!

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo rightstyle.ie

Antwoord van rightstyle.ie

Thank you so much for your wonderful review!

We’re delighted to hear Rob and Mick looked after you so well with your delivery. It’s great to know they made the whole process smooth, stress-free, and handled everything with such care and professionalism.

They’ll really appreciate your kind words about their attitude and attention to detail, feedback like this means a lot to the team.

Thank you again for choosing Rightstyle Furniture and for your 5-star recommendation.

Kind Regards,

The Rightstyle Team.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer