Samaaya Jaipur Reviews 

100
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't waste your money on ordering from them. Despite specific instructions and their confirmation, the quality, measurements color...nothing was according to website. They added joints at several pl... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Samaaya jaipur outfits are really beautiful and budget friendly….the person in charge is well mannered to solve any query over the phone call and they go out of the way to ensure customer satisfact... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very communicative and stayed in contact via what’s app- confirmed my measurements and order. Shipped quickly and also followed up to make sure I was content and happy with purchase and delivery. High... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What I loved most is they kept in touch for every customization for my dress considering I was abroad and ensured they customized my dress as requested. All progress was communicated timely .. I will... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Modeontwerper

Geschreven door het bedrijf

At Samaaya Jaipur, We Believe In Creating Pieces That Celebrate The Rich Cultural Heritage Of India While Also Embracing Modern Fashion Trends. Each Product Is Crafted With Care And Precision, Using Only The Finest Fabrics And Materials To Ensure Exceptional Quality.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

100 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(100)

51 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Scammers. Your shipment will never show up, and the reviews are probably fake created by their own people.

27 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I highly recommend Samaaya Jaipur for…

I highly recommend Samaaya Jaipur for custom made pieces, I ordered a custom made outfit and the sizing is on point, customer service is excellent! They even went above and beyond to change the outfit to the style I wanted. I can’t thank them enough for creating such a beautiful outfit. Thank you so much for the incredible service and beautiful lengha.

16 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service and great…

Amazing customer service and great product! My item was made as per measurements provided and the quality was very good. Would recommend!

6 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Shuchi ji, for your kind words! 💛
We’re delighted to hear that the outfit fit you perfectly and met your expectations in both quality and service. Your recommendation means the world to us and truly encourages our team to keep delivering the best.

Looking forward to creating many more beautiful pieces for you! ✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
Har ek silai mein hai aapke liye pyaar aur perfection

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stunning and good quality designs

Stunning and good quality designs, made to measure. Excellent and responsive service on WhatsApp. Express delivery within one week.

13 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Farah ji, for your wonderful feedback! 💛
We’re thrilled to know you loved the made-to-measure outfit and found our designs stunning and of great quality. It’s also heartening to hear that our WhatsApp support and express delivery met your expectations.

We truly value your trust and look forward to dressing you again soon! ✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
Every stitch tells a story — thank you for being a part of ours.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I m extremely happy with my outfit good…

I m extremely happy with my outfit good sizing ,
Good material just loved it ,
Took bit of delivery time but excellent product
Thanks to samaaya

2 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Sarita ji, for your kind words and love! 💛
We’re so glad to hear that you’re extremely happy with your outfit — from the sizing to the material. While we acknowledge the slight delay in delivery, we’re thrilled that the final product made it all worth it.

Your support means everything to us. Looking forward to creating more beautiful pieces for you! ✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
Aapki khushi hi hamari sabse badi jeet hai.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Totally Fake and 100% Scam


I had a terrible experience with Samaaya Jaipur. They took ₹50000 from me and never delivered the product. After receiving the payment, they completely stopped responding, blocked me on email and WhatsApp, and disappeared.

It’s clear that this company exists only to scam people. Their website is filled with fake old reviews to deceive customers. Do not trust them! They will take your money and vanish. I strongly advise against buying anything from them.

I hope this review helps others avoid being scammed like I was. Report them if you can!

2 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Dear Mohamed Naser,
We take such serious claims very seriously. However, after thoroughly checking our order database, records, and communication channels, we have found no order, transaction, or communication history under your name — neither via WhatsApp nor email.

Also, we have never received any ₹50,000 order from any Indian or international customer to date, nor have we ever blocked a verified customer from reaching out.

We believe this review may have been falsely submitted and does not reflect a genuine experience with our brand.
If you believe this is a misunderstanding, we kindly request you to share verifiable proof of payment or order confirmation at info@samaayajaipur.com — and we will gladly assist.

We are a customer-first brand, and false reviews not only damage trust but also harm the honest efforts of our hardworking team.

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
We reserve the right to report and challenge fraudulent reviews that are intended to defame or mislead.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very nice dress

Very nice dress on time delivery

10 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Sandhya ji! 💛
We’re so happy to hear that you loved the dress and received it on time. Your support means a lot to us!

Looking forward to creating more beautiful outfits for you! ✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
Phir padharo Samaaya Jaipur!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall everything was good

Overall everything was good, the style, the quality, the look, was on point. Only issue was the non informing of out of stock for one of the selected items, other than that, everything was just so good. No hustle now for buying plus size wedding wear. I loved it 😊

5 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Anwesha ji, for your kind and honest feedback! 💛
We’re thrilled to know that you loved the style, quality, and overall look of your outfit — especially as a plus-size bride, your trust means everything to us.

We sincerely apologize for the inconvenience caused due to the out-of-stock item and truly appreciate your understanding. We're already working on improving our inventory communication to avoid such issues in the future.

Wishing you lots of love and happiness on this beautiful journey — and thank you for making Samaaya a part of it! 😊✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
Plus-size bridal wear, minus the hustle — that’s our promise.”

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really happy with the wedding dress I…

Really happy with the wedding dress I ordered... fitting and everything was top notch...just a Lil work on your courier service..rest everything is wonderful...

3 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Swati ji, for your wonderful feedback! 💛
We’re delighted to know that you were happy with your wedding dress and that the fitting met your expectations — it truly means a lot to our team.

We appreciate your honest note about the courier experience and assure you we’re working on improving that aspect for a smoother delivery next time.

Wishing you lots of love and happiness in this new chapter! ✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
Shaadi ke din ka outfit perfect ho — yahi toh hai Samaaya ka vaada.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely brilliant and good quality.

It’s been a pleasant experience buying from Samaaya. I bought two beautiful outfits, which was delivered intact and was as beautiful as shown in the picture.Deepak ji the CEO of Samaaya was very helpful and kind. Highly recommend this site to buy Indian outfits.

29 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much for your heartfelt words and appreciation! 💛
We’re truly delighted to hear that you loved both outfits and had a pleasant experience with Samaaya. It brings us immense joy to know that the pieces arrived just as beautifully as shown.

On behalf of Deepak ji and the entire Samaaya team, thank you for your trust and kind recommendation. We look forward to dressing you again for many more special occasions! ✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
Har outfit mein sirf kapda nahi, ek vaada hota hai – perfect fit aur khush customer ka

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Plus Size Indian Clothing

This was my first time ordering from them. I would say the overall experience was good but the only thing was that i didn’t get my package on the date it said i would. I’d order from them again as long as they can get the packages out on time. The quality and everything else was good. Great communication from their team as well.

18 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Reply:

Thank you so much, Trusha ji, for sharing your experience with us! 💛
We’re so glad to hear that you loved the quality and appreciated the communication from our team. It truly means a lot, especially coming from a first-time customer.

We do apologize for the delay in delivery and completely understand how important timely shipping is. We're actively working to improve our logistics so your next experience is smooth from start to finish.

Looking forward to serving you again — with even better timing and the same trusted quality! ✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur

“Plus-size perfection, delivered with love — always striving to be better.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really bad

Really bad. Order came nothing like the image and was like a cotton kurta style - definitely not appropriate for a wedding event if that is what you are considering for. Gave a random red scarf with a yellow and pink outfit (picture showed pink) They could argue that they just capture it better but it is still the same but the border and arm sleeves were completely different. Yes they give option for custom measurements but it is best to work on sending out what you actually show first. Disappointing and refund is only store credit. Why would I want to order from here again?

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Dear Jan,
We’re truly sorry to hear that your experience with us didn’t meet expectations. We understand how disappointing it can be when a product doesn’t match what was anticipated, especially for an important occasion like a wedding.

At Samaaya, we strive to represent our products as accurately as possible, but we acknowledge that variations in photography, lighting, or styling can sometimes cause confusion — and for that, we sincerely apologize. Regarding the styling details and dupatta, we take your feedback seriously and are looking into it with our production team.

While our current policy offers store credit for refunds, we completely understand your hesitation. All we ask is for one more opportunity to serve you better and change your impression of us. We assure you that we’ll go above and beyond to make sure you’re never disappointed again.

Thank you for sharing your thoughts — they help us grow and improve.

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur

Sometimes things go wrong, but we’re here to make them right — and better.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality and excellent customer service!

I recently purchased an outfit (lehenga set) from Sammaya Jaipur and was very very satisfied with the quality and especially the personalized customer service. They have a very professional & caring team and the CEO Deepak ji himself helped me with all my queries in a very professional way. He made sure everything I asked for was taken care of. Infact, they even provided speedy service with delivering the outfit to the hotel I was at and also when I requested alterations, they right away sent for someone to pick up the blouse and sent it back in 1 hour with complete alterations. I will continue to place orders with Sammaya Jaipur and thank them for a wonderful experience 🙏🏻

1 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Bindu ji, for your generous and heartwarming words! 💛
We’re absolutely delighted to hear that your experience with Samaaya Jaipur was smooth, satisfying, and special in every way. It was truly our pleasure to assist you — and Deepak ji personally extends his heartfelt thanks for your kind mention.

Your appreciation for our team’s professionalism, care, and responsiveness motivates us to keep raising the bar. We’re so glad we could meet your expectations with the lehenga, timely hotel delivery, and quick alterations — especially during such important moments.

We can’t wait to create more beautiful outfits for you in the future! Thank you once again for your trust and support. 🙏🏻✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
At Samaaya, every customer is family — and your happiness is our biggest achievement

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased a suit from…

I recently purchased a suit from Samaaya Jaipur Store, and I must say I am very impressed. The quality of the fabric is excellent, with fine stitching and attention to detail. The fit was perfect, thanks to the precise tailoring, and it feels incredibly comfortable to wear all day. The customer service was professional and helpful, ensuring I found exactly what I needed. For the price, it’s great value, and I received many compliments on the suit. I highly recommend them for anyone looking for stylish and well-made suits.

10 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Urmila ji, for your detailed and heartwarming feedback! 💛
We’re truly delighted to hear that you were impressed with the fabric, stitching, and tailored fit of the suit. It's always our goal to ensure comfort, elegance, and precision in every outfit — and your kind words reaffirm our efforts.

We're especially glad our team could assist you with professionalism and care. Your recommendation and appreciation mean a lot to us, and we look forward to creating more beautiful, well-crafted pieces for you in the future! ✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
Style, comfort, and service — all stitched into every Samaaya creation

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super Duper

It was the first time that i ordered my anarkalie here. It was exciting, and when i received it today , it was beyond my expectations Very happy with it , perfect fit for my size and neatly finished

27 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Radna ji, for your super duper feedback! 💛
We’re absolutely thrilled to hear that your first experience with Samaaya exceeded expectations. Knowing that the Anarkali fit you perfectly and was finished to your liking makes us truly happy!

Your kind words mean a lot, and we can't wait to create more beautifully tailored pieces for you again soon. ✨

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
First order, forever bond — welcome to the Samaaya family!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We bought so many products from this…

We bought so many products from this site.
All products are up to the mark with amazing designs and fabric quality.

I suggest all to must buy from their website.

18 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Krishna Biyani, for your kind words and for taking the time to share such a beautiful review! 😊 We're thrilled to hear that you loved our products, their designs, and the fabric quality. Your support and recommendation mean a lot to us. We look forward to serving you again soon! 💖

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I Absolutely love the product they are…

I Absolutely love the product they are having I love the fabric also I recently bought some merchandise they guys have amazing designs and lovely collection and great range of product and quality also Thanku MR. Deepak for the service

19 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Akanksha, for sharing such a wonderful review! 😊 We’re delighted to hear that you loved our designs, fabric quality, and collection. Your appreciation keeps us motivated to provide the best for our customers. A big thank you for recognizing Mr. Deepak’s service as well! We can’t wait to serve you again. 💖

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I bought 2 suits from them

I bought 2 suits from them. The suits are beautiful. Recd little bitt late what they mentioned on website. but the quality and customer support was great. Thanks to mr Deepak

8 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Thank you so much, Katy, for your lovely review! 😊 We’re thrilled to know that you found the suits beautiful and loved the quality. We sincerely apologize for the slight delay and appreciate your patience. A big thanks for recognizing Mr. Deepak’s support – it means a lot to us! We look forward to serving you again soon

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst shopping experience I have…

The worst shopping experience I have had. After several failed attempts to get in touch with the contact centre over emails and WhatsApp, I have not recieved any communication regarding the status of my order. They have just ghosted me over any form of communication. This is absolutely disappointing and very frustrating
Please be watchful before falling for their false advertisements

12 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Dear Vinita Kakkar,
We sincerely apologize for the inconvenience you faced with your order and our communication. As discussed earlier, one of the items from your order went out of stock. We have already initiated the refund for that item, and it should reflect in your account within 3-4 business days. We deeply regret any frustration caused and assure you that we are taking steps to improve our processes and communication. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to serve you better in the future. 🙏

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute fraud !!

Absolute fraud !!!
I bought outfits from their online store . Order never arrived and when I tried to get a refund , They stopped responding to texts . Luckily I had contacts in India who could help and retrieve the money . Don’t fall for their false pretext and adverts!!

16 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Samaaya Jaipur

Antwoord van Samaaya Jaipur

Dear Pooja ji,
We’re genuinely sorry to hear that you felt disappointed, but we would like to respectfully clarify the facts. Your order was indeed refunded without any argument, delay, or demand from your side — and this was done proactively, not under pressure or due to any third-party involvement.

At Samaaya Jaipur, we always try to resolve every issue with transparency and respect. While your contacts may have supported you, we assure you that we did not stop responding at any point, and your refund was issued in full and professionally.

We take all feedback seriously and will continue working to serve every customer with fairness and integrity.

Warm regards,
Team Samaaya Jaipur
We believe in solutions, not silence — and we’re always here to help

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer