Sauce Warehouse Reviews 

170
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality product . One of the small 1g jars had leaked a little otw but I also opted out of getting my order shipped cold. So that's likely on me...and the shipper cause the box was beat to heck. But... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The entire experience was great, searching finding buying shipping. I personally needed a more powerful discrete cheaper but more tasty form than flower so I bought the RNA AK47 Live Resin from the sa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The products were well done with well formed diamonds and sauce was light colored. All of the resins have beautiful color, and the flavor of the natural unmodified ones were very pleasant. I personall... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

When the product arrived, it was good! I am satisfied with cost in relation to quality. The volume looked accurate enough such that I am confident I do not need to bother weighing. I appreciate the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Coffeeshop

Geschreven door het bedrijf

The most diverse collection of hemp extracts and CBD concentrates on the web. We also carry hemp flower and dabbing accessories.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

170 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(170)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

no problems what so ever

no problems what so ever just a little hitch with USPS.

24 december 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Appreciate the review! Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sublime

Excellent customer service. Prompt and efficient delivery and of course premier CBD and associated products.

6 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Thank you so much for the review!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I was hoping for an actual hemp resin…

I was hoping for an actual hemp resin instead of distillate w terpenes infused. The product is extremely runny and not much use for my needs. Lesson learned on 100$ waste.

27 december 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Thanks for the honest feedback. Our live resin products are NOT distillate infused with terpenes. Due to new 0.3% total THC laws, we are unable to offer raw CBD live resin which usually contains 1-5% THCa. We’re hoping extraction methods eventually catch up and allow for 0.3% total THC compliant CBD extracts but until then we are doing our best to create compliant extracts.

Our new TruEssence Live Resin contains raw high terpene live resin hemp extracts combined with cannabinoid isolates/distillates to lower the overall THC content. We’re really trying to create an experience that compares to regular cannabis live resin - but it isn’t easy!

If you’re after raw hemp live resin, we do have a limited amount of Sour Elektra Live Resin Dablicators left in stock. We’ll be running sales near the end of January/early February.

Thanks for the honest feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality great price

Shipping quick and CBD seems to be great quality. Also for the $ you definitely can not go wrong. Will be ordering more and different isolates. I feel like I'm a mad scientist now lol

24 december 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Thank you so much for the review!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading Advertisement

Bad packaging. There's no way on this green earth that the 7g baller jars of disillate I purchased were truly 7 grams of concentrate each. Maybe 3.5 grams per jar of just the concentrate but definitely not 7 grams each, no way. The taste is HORRENDOUS. I understand it is disillate but the quality is so poor. Looks like low grade sauce and sugar, not disillate.

4 december 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Oh no! Very sorry to hear this!

We use lab grade scales and fill every baller jar to at least 7.1 grams.

We wish you would have contacted us before leaving this review, we are always more than happy to help our customers with any issues.

Feel free to reach out to us directly with your order number and we will make this right!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best CBD

The CBD I ordered was absolutely phenomenal. The flavor was tasty as hell.
I can highly recommend For both the flavor, the quality, and the savings.

1 november 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Thank you for your review!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Great product but your dablicator leaks…

Great product but your dablicator leaks everywhere I'm going to end up wasting half of what I started with.

7 oktober 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Hey Ricky! Thank you for your feedback.

We’re glad to hear you enjoyed the product, but we’re sorry to learn about the issue with the dablicator. Leaking isn’t typical, and we put a lot of effort into ensuring our products work as they should.

We wish you had reached out to us directly before leaving this review, as we would have been happy to resolve the issue for you. Our team is always here to assist and troubleshoot any problems.

We’ll make this right—please check your email!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfecto

Well i never got my product because of an adress issue but ive had some of sauces stuff from my homies and family and its amazing i recommend the cbd live its such a cozy experience

7 oktober 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Thank you for your review and for recommending our products! We’re delighted to hear you’ve enjoyed them through friends and family.

I’d like to clarify the situation regarding your recent order. As you noted, there was an issue with the address. While we processed your cancellation and refund, the package was accidentally shipped due to a mix-up on our end. We sincerely apologize for the oversight and hope you’ll consider placing another order to the correct address.

Thank you for your understanding, and we look forward to fulfilling your next order!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love the fact that this candy isn’t…


I love the fact that this candy isn’t as sugary but still as an enjoyable as a typical piece of candy. It doesn’t coat your teeth heavily in sugar even if you eat a handful. And the best part is that they taste like the fruity cereal with the toucan on the box🙂

28 september 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Thank you so much for the review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and great prices

Great products and great prices! Shipping was quick and everything was packaged with care. They truly take pride in their products. I have tried many many brands of cbd and this is by far my favorite

28 september 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Thank you so much, that means a lot to us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'll def be back

Suprised how good the quality was and effectiveness

7 augustus 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Thanks for leaving us a review!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still haven't received the order but…

Still haven't received the order but the owner has been in contact with me hoping and can get resolved.

1 juli 2024
Logo Sauce Warehouse

Antwoord van Sauce Warehouse

Always happy to help with resolving any issues. Looks like there is some flooding in your area causing some delays with USPS. Replacement package sent out just incase!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer